Автор Тема: Издувување на мотор при високи вртежи (или италијански тунинг)  (Прочитано 57044 пати)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
А така, значи проблемот е во користење на defeat device, слично како VW, кој  ја тера колата да работи различно на бенч отколку во реални услови. И тука „вградиле антивирус кој детектира бенч тест“ ;D А не на колку обртаи се отвара или затвара ЕГР-от :D

Добро е вака од сабајле кога ќе се разбереме  (lajk)!
@Simo - Carrier159 @marmlad

ke moram da ve razoccaram, ne, kaj bmw e napravena racija od strana na germanskite vlasti vo centralta vo minhen i vo Steyr vo avstrija. provereni se site motormenadzment software verii od bosch DDE edinicite i vostanoveno e deka kaj BMW nema manipulacija.

edino sto se pronajde vo tie racii e deka kaj dva dizel motora M550d i 750d staven im bilo software od x5 i x6 ali od celokupnoto proizvodstva samo ca. 7000 vozila go imale toj software, drugite se clean. zatoa i tolku mala kazna dobija. toa beshe vo septemvri. bmw se kazneti za ova 10m EUR, kaznata za VW mislam deka bess OGROMNA.
Kaj VW e skandalot GIGA MEGA, kaj bmw e mikro.
kaj vw na pr. oni bez toj software ne mozzele da go pominat testot za homologacija NEFZ, sto e monstruzno vo sporedba so ona sto bmw go napravile, i toa so AGRot najdeno e  samo kaj 2.0d euro 6 motorot, ali tek sega sleduvaat drugi testovi mozze ke pronajdat povekje.

no, sepak zatvaranje na AGR ventilot na nad 3500rpm e po definicija na eu novelata e nekakov si vid "defeat device", bidejkji koga bi ja nemala taa softwerska koccnica AGR bi otvaral i bi gi vrakjal gasovite pak nazad na dosogoruvanje.
interesno e sto bundesamtot vika  deka po definiranata programa za homologacija spored NEFZ
po default test na traka bmw gi pominuva NEFZ ciklusot i nema cheat software. toa sto AGRot zatvora nad 3500 occigledno ne igra nikakva uloga pri dobivanje na homologacija inacce kako poinaku da se tolkuva?
NEFZ ciklusot trae 11km i ca 20 min se simulira gradska vozznja do 60kmh i na avtopat na otvorneo do 120kmh i normalno deka vo toj ciklus rpm nikad ne kaccuva na 3500rpm.
zdf gi fakja deka zatvaraat agr bundesamt vika dal zatvaral dal ne, i da ne zatvara ke gi ima istite izduvni na homo bidejki na traka ne ja digame nad 2500 izgleda, kaj vw e podelikatno, tamu pak ako se isklucci toj software vrednostite ne gi ispolnuvaat euro normite... i opfateni se 11m vozila

mozze od sevo ova da zakluccime, vw ag tehnolosski e izglea sto se ticce dizel svetlosni godini ponazad ... inacce bi nemale potreba da vgraduvaat cheat software..

ne mi se veruva kako audi kako premium brand toa si go dozvolilo, da padne na toa nivo da ne mozze da ispuni homo bez cheat software... ova kao shlag na poranesnata diskusija AUDI e premium brand...

sea mozz i kaj bmw ke najdat nesso posoccno , ali sea za sea iskacca deka BMW ostanaa manje visse cisti


 
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Каша попара направи од две различни работи:
1. BMW самоиницијативно има изјавено дека имаат проблем кај луксузните модели и по истрага (никаква рација) им е одредена казна од 11.6М амерички долари. Тоа е првата вест. Казнети се за вградување „дефитинг дивајс“, за која сами имаат признаено (баш за серија 5 и серија 7). Веста отприлика гласи вака:  “In the course of internal tests, the BMW Group has discovered that a correctly developed software update was mistakenly assigned to certain unsuitable model-versions,” the company said in a statement.

“The BMW Group informed the relevant authorities immediately.”

2. Вторатра вест ти е DUH и ZDF тестирале и „нашле“ дека EGR се затвора над 3500 кај BMW 320d. Еве ја тука во целост: https://www.greencarcongress.com/2017/12/20171207-duh.html

Не најдов дека некој нешто бил казнет по ова „колосално отркитие на талентиве“
Само ќе го издвојам  првиот коментар под оваа вест: What ignorant BS is this? EGR in passenger cars is often turned off at high loads in order to avoid soot. That there is a trade off between NOx and soot isn't news.

Ок, кога разјаснивме дека се работи за две ралични вести, неповрзани тотално, решив малце повеќе оваа вторава да ја истражам. Не многу, но доволно за да излезе ова:
https://www.automobilwoche.de/article/20171206/NACHRICHTEN/171209935/manipulations-vorwuerfe-der-duh-tuev-sued-stellt-sich-hinter-bmw

Кој не разбира германски, со гугл транслејт ќе разбере (и јас не разбирам многу, само делумно, ама доволно ми беше).



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Не бе не...  :'(

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
AGR.....

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1038
  • Best Motors Worldwide
Каша попара направи од две различни работи:
1. BMW самоиницијативно има изјавено дека имаат проблем кај луксузните модели и по истрага (никаква рација) им е одредена казна од 11.6М амерички долари. Тоа е првата вест. Казнети се за вградување „дефитинг дивајс“, за која сами имаат признаено (баш за серија 5 и серија 7). Веста отприлика гласи вака:  “In the course of internal tests, the BMW Group has discovered that a correctly developed software update was mistakenly assigned to certain unsuitable model-versions,” the company said in a statement.

“The BMW Group informed the relevant authorities immediately.”

2. Вторатра вест ти е DUH и ZDF тестирале и „нашле“ дека EGR се затвора над 3500 кај BMW 320d. Еве ја тука во целост: https://www.greencarcongress.com/2017/12/20171207-duh.html

Не најдов дека некој нешто бил казнет по ова „колосално отркитие на талентиве“
Само ќе го издвојам  првиот коментар под оваа вест: What ignorant BS is this? EGR in passenger cars is often turned off at high loads in order to avoid soot. That there is a trade off between NOx and soot isn't news.

Ок, кога разјаснивме дека се работи за две ралични вести, неповрзани тотално, решив малце повеќе оваа вторава да ја истражам. Не многу, но доволно за да излезе ова:
https://www.automobilwoche.de/article/20171206/NACHRICHTEN/171209935/manipulations-vorwuerfe-der-duh-tuev-sued-stellt-sich-hinter-bmw

Кој не разбира германски, со гугл транслејт ќе разбере (и јас не разбирам многу, само делумно, ама доволно ми беше).
https://www.tagesschau.de/wirtschaft/bmw-159.html    Razzia bei BMW wegen Verdachts auf Abgas-Manipulation
Emission control also at BMW? It was only a software in the wrong models has been played, the car manufacturer assures. But the prosecutor now investigates suspected fraud and let search the corporate headquarters.

The Munich public prosecutor's office has searched the BMW headquarters and initiated investigations into suspected fraud in the purification of exhaust gases. The Bavarian car manufacturer had announced in February that around 11,000 diesel cars had been equipped with a wrong exhaust gas software. "There is the initial suspicion that the BMW AG uses a test stand-related defeat device," said the prosecutor.

During the raid, around 100 police and prosecutors searched rooms at the Group headquarters, at the Research and Innovation Center in Munich and at the diesel engine plant in Steyr, Austria.

znacci da razjasnime, sevo ova se sluccuva odkako WISO i ZDF naogjaat zatvaranje na AGRot nad 3500rpm (so pomosh na expert i otcituvanje na Bosch DDEto), i so testot na DUH (zgolemena emisija vo praksa) go obvinuvaat BMW deka koristi cheat software posle toa hronoloshki se otvaraat mozaicite...
Za mene najinteresno e ssto deutsche bundesamt vika:
a)bmw ne koristi cheat software
2) zatvaranje na AGRot na nad 3500rpm nema nikakov utecaj za NEFZ ciklusot to est oni go formuliraa deka bmw motorite gi ispolnuvaat standardno utvrdenite NEFZ ciklusi i vrednostite na homo se OK i ne se manipulirani so software kako vo sluccajot na AUDI premium brendot i ostanatite VW AG dizel motori 1.2, 1.6. i 2.0 tdi.
3.) sluccajot se zatvara i sega zasega ne se podignuvaat obvinenija sprema bmw.
4.) kazanta od 10m EUR e za toa deka ubaile vo M550d i 750d software od X5 i X6 kaj ca. 7.000 vozila.

i tuka za mene zavrssuva diskusijata audi seriozen premium brand i konkurencija za bmw.
Za Mercedes sum isto taka razoccaran, 750.000 vozila, vo Francija se pravat ispituvanja kaj Renault, ako se dokazze deka kaj Renault e staven software istite motori se i kaj mercedes. najtraiccno e sto ako se dokazze toa ke im se odzeme dozvolata od KBA ne ispolnuvaat eu normi

i ostanuva preporakata: duvanje na dizel motor koj ima vgraden AGR nad 3500rpm.
 




---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен nefer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 643