А така, значи проблемот е во користење на defeat device, слично како VW, кој ја тера колата да работи различно на бенч отколку во реални услови. И тука „вградиле антивирус кој детектира бенч тест“ А не на колку обртаи се отвара или затвара ЕГР-от
Добро е вака од сабајле кога ќе се разбереме (lajk)!
@Simo - Carrier159 @marmlad ke moram da ve razoccaram,
ne, kaj bmw e napravena racija od strana na germanskite vlasti vo centralta vo minhen i vo Steyr vo avstrija. provereni se site motormenadzment software verii od bosch DDE edinicite i vostanoveno e deka kaj BMW nema manipulacija.
edino sto se pronajde vo tie racii e deka kaj dva dizel motora M550d i 750d staven im bilo software od x5 i x6 ali od celokupnoto proizvodstva samo ca. 7000 vozila go imale toj software, drugite se clean. zatoa i tolku mala kazna dobija. toa beshe vo septemvri. bmw se kazneti za ova 10m EUR, kaznata za VW mislam deka bess OGROMNA.
Kaj VW e skandalot GIGA MEGA, kaj bmw e mikro.
kaj vw na pr. oni bez toj software ne mozzele da go pominat testot za homologacija NEFZ, sto e monstruzno vo sporedba so ona sto bmw go napravile, i toa so AGRot najdeno e samo kaj 2.0d euro 6 motorot, ali tek sega sleduvaat drugi testovi mozze ke pronajdat povekje.
no, sepak zatvaranje na AGR ventilot na nad 3500rpm e po definicija na eu novelata e nekakov si vid "defeat device", bidejkji koga bi ja nemala taa softwerska koccnica AGR bi otvaral i bi gi vrakjal gasovite pak nazad na dosogoruvanje.
interesno e sto bundesamtot vika deka po definiranata programa za homologacija spored NEFZ
po default test na traka bmw gi pominuva NEFZ ciklusot i nema cheat software. toa sto AGRot zatvora nad 3500 occigledno ne igra nikakva uloga pri dobivanje na homologacija inacce kako poinaku da se tolkuva?
NEFZ ciklusot trae 11km i ca 20 min se simulira gradska vozznja do 60kmh i na avtopat na otvorneo do 120kmh i normalno deka vo toj ciklus rpm nikad ne kaccuva na 3500rpm.
zdf gi fakja deka zatvaraat agr bundesamt vika dal zatvaral dal ne, i da ne zatvara ke gi ima istite izduvni na homo bidejki na traka ne ja digame nad 2500 izgleda, kaj vw e podelikatno, tamu pak ako se isklucci toj software vrednostite ne gi ispolnuvaat euro normite... i opfateni se 11m vozila
mozze od sevo ova da zakluccime, vw ag tehnolosski e izglea sto se ticce dizel svetlosni godini ponazad ... inacce bi nemale potreba da vgraduvaat cheat software..
ne mi se veruva kako audi kako premium brand toa si go dozvolilo, da padne na toa nivo da ne mozze da ispuni homo bez cheat software... ova kao shlag na poranesnata diskusija AUDI e premium brand...
sea mozz i kaj bmw ke najdat nesso posoccno , ali sea za sea iskacca deka BMW ostanaa manje visse cisti