Автор Тема: Издувување на мотор при високи вртежи (или италијански тунинг)  (Прочитано 55439 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4218
Пошто ете си "стручен" на тема "2016 320D", а воедно цитираш весници каде што пишува, For example, the vehicle switches the exhaust gas recirculation rate to zero at higher engine speeds, causing the emissions of harmful nitrogen oxides (NOx) to rise sharply. Ајде ова преведи (објасни, докажи) го со некоја бројка, мерна единица. Што е тоа SHARPLY???

пс. Не ми постирај пак квази текстови од весници, кажи нешто конкретно, опипливо.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
Ах, забораив јас дека светот само околку BMW се врти. Се извињавам @changetheoil savethecar !

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1032
  • Best Motors Worldwide
Ах, забораив јас дека светот само околку BMW се врти. Се извињавам @changetheoil savethecar !
svetot ne se vrti samo okolu bmw skraja da e  ;D, moite komentari bea konkretno za dizel motorite i softwerot na bmw vozilata euro 4 i euro 5. samo toa go doprecizirav, da znaeme na koja osnova diskutirame i zatoa i dodatov, sekoj na svoja vodenica si mele.

eve sega da te prassam dali kaj dizel motorite euro 6 kaj bmw, dali AGRot se gasi nad 3500 rpm (ako i drugi parametri bidat ispolneti brzina, optovarenost itn..) , spored tebe?






---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1032
  • Best Motors Worldwide
Пошто ете си "стручен" на тема "2016 320D", а воедно цитираш весници каде што пишува, For example, the vehicle switches the exhaust gas recirculation rate to zero at higher engine speeds, causing the emissions of harmful nitrogen oxides (NOx) to rise sharply. Ајде ова преведи (објасни, докажи) го со некоја бројка, мерна единица. Што е тоа SHARPLY???

пс. Не ми постирај пак квази текстови од весници, кажи нешто конкретно, опипливо.

jas ne sum struccen, nego jas sum medium, prenesuvam informacii na forumov. ima struccni lica koi so toa se zanimavaat vo detali: ako ne te mrzi da citash:

izmereni izduvni gasovi vo praksa:
https://www.duh.de/fileadmin/user_upload/download/Projektinformation/Verkehr/dieselgate/EKI/2017-11-27_Bericht_BMW_320d.pdf

site tie merenja itn.. mozzebi i ne se bass najrelevatni i relani vo praksa koj vozi so 3500rpm konstantno 15min a da ne smeni vo povisoka brzina?

sto e najbitno sto od ovie testovi se dozna, deka odprilika so 200NM i nad 3500rpm se zatvara AGRot softverski, toa e celata pricca nisto povekje.

plus site dizel modeli so avtomatik shaltaat na 1500 do 2500 zavisi koj modus D ili DS taka da vo realniot zivot prashanje e koga bi se dostignale tie 3500 rpm.

no nejse ete doznavme deka nad 3500rpm zatvara agrot. pa koj saka da duva na avtopat nek izvoli...




---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4218
Епа пошто си сам си кажуваш дека си ПУБЛИЦИСТ на све и свашта, молим те не толкувај и не соли памет за се и сешто. Науката (реалноста) не е портал каде што секој ојле дојле (макар бил и германец) може да пишува се и сешто.

Знаеш што е CO2, NO2, NOx, "АГР" (негова цел, функција, можност), потреба за стехиометрија на согорување на бензин/дизел, моќност, искористливост, работен опсег, разводен механизам (брегасти), надполнење (турбо)?

Кога малку ќе имаш претстава за сево ова, ќе ти стане јасно дека EGR (не АГР) по секоја Мотори СВС, машинска, термичка и еко логика, при WOT (wide opet throttle) треба да биде затворен.

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1032
  • Best Motors Worldwide
Епа пошто си сам си кажуваш дека си ПУБЛИЦИСТ на све и свашта, молим те не толкувај и не соли памет за се и сешто. Науката (реалноста) не е портал каде што секој ојле дојле (макар бил и германец) може да пишува се и сешто.

Знаеш што е CO2, NO2, NOx, "АГР" (негова цел, функција, можност), потреба за стехиометрија на согорување на бензин/дизел, моќност, искористливост, работен опсег, разводен механизам (брегасти), надполнење (турбо)?

Кога малку ќе имаш претстава за сево ова, ќе ти стане јасно дека EGR (не АГР) по секоја Мотори СВС, машинска, термичка и еко логика, при WOT (wide opet throttle) треба да биде затворен.
@marmlad
nema potreba da znam, nikoj covek ne znae sve, duri i akademcite koga pisuvaat naucni trudovi moraat da crpat informacii od vekje postoecki dela koi postojat i vrz baza na tie da donesat svoi zakluccoci... znacci da skratam kolku sto imas ti pravo da go vikass EGR tolku i jas imam pravo da go vikam AGR sto jas toa vo moite prethodni postovi objasnav zosto go vikam AGR da ne se navrakjam.

ti besse toj sto barasse neli dokazi merenja itn..? taka beshe? ti gi posocciv i staviv vo link.. izmereno , i evidentirano. toa ne e portal nego e drzavna germanska sojuzna televizija ZDF koja vo ramki na programata za potrossuvacci koja se vika WISO go otkriva toj softwerski udel. Na baza na toa otkritii sto go pravi televizijata so ucestvo na eksperti od domenot na motornata dijagnostika koj go citaat codot. na baza na toa otkritie se vklucuva i germanskite ustanovi.
da ne duzzime mnogu, definitivno e potvrdeno i dokazzano deka AGRot iskluccuva na 3500 rpm.
ne znam sto pak tebe toa tolku te zasega?
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
eve sega da te prassam dali kaj dizel motorite euro 6 kaj bmw, dali AGRot se gasi nad 3500 rpm (ako i drugi parametri bidat ispolneti brzina, optovarenost itn..) , spored tebe?


Дур не видам ЕГР мапа, не би знаел дали се гаси на 3500 или на 3800. Единствено знам е она што го кажа @marmlad, дека при максимум фјул инџекшн односно WOT, EGR е комплетно затворен без разлика дали е еуро 6 или еуро 6б или 5 или 4...


da ne duzzime mnogu, definitivno e potvrdeno i dokazzano deka AGRot iskluccuva na 3500 rpm.

Ок, и? Затворен е н 3500. Како тоа е разлог за тужби и судови?

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10270
Оти на дизел ко ќе натепаш гас до максимум или на угорница ко ќе го запниш до максимум чади црно? Што го коштат нафтата да согорува близу 100%?
После, зашто фолксваген да не вози нонстоп со читот?

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Ако вози фолксваген нон стоп со таа програмата за лажење, ќе има многу повисока потрошувачка, многу повисока работна температура и многу помалку сила. Новите камиони имаат системи за хемиско третирање на издувните гасови за да немаат загуба на сила (иако и таму веќе бааеги години стануваат се позагушени и позагушени).
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3241
Значи од сега ЕГР да го викаме АГР.

Ок.



Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4986
  • The Spartan General
Значи од сега ЕГР да го викаме АГР.
Ок.


Тоа зависи дали навиваш за Германците или за Американците. Јас навивам за Германците.  ;D
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10270
Ако вози фолксваген нон стоп со таа програмата за лажење, ќе има многу повисока потрошувачка, многу повисока работна температура и многу помалку сила. Новите камиони имаат системи за хемиско третирање на издувните гасови за да немаат загуба на сила (иако и таму веќе бааеги години стануваат се позагушени и позагушени).
мене малу ми е контра логка следново
ако троши повеќе, повеќе ќе загадува и би требало и снага да има повеќе... Ако грее повеќе ќе прегрее и на дајно за 5-10 минс, што знам... Манипулативна е компресијата кај поновиве дизели ?
А и кога возиш градска не ти треба цело време полна снага така да нема да е страшно ако ти намали снага од како ќе постигнеш 60 на пример. од каде возење над 3500 цело време низ град, ај дур кинисаш ок, ама сулудно е пак да возиш 2-ра на 5000 рпм низ град...осим ако не си итлер :)
Или скратено, како функционира читот, што прави во позадина, на кој принцип ги исполнува номите. Чисто ме интересира...


"Новите камиони имаат системи за хемиско третирање на издувните гасови " - adBlue ?

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1032
  • Best Motors Worldwide
eve sega da te prassam dali kaj dizel motorite euro 6 kaj bmw, dali AGRot se gasi nad 3500 rpm (ako i drugi parametri bidat ispolneti brzina, optovarenost itn..) , spored tebe?


Дур не видам ЕГР мапа, не би знаел дали се гаси на 3500 или на 3800. Единствено знам е она што го кажа @marmlad, дека при максимум фјул инџекшн односно WOT, EGR е комплетно затворен без разлика дали е еуро 6 или еуро 6б или 5 или 4...


da ne duzzime mnogu, definitivno e potvrdeno i dokazzano deka AGRot iskluccuva na 3500 rpm.

Ок, и? Затворен е н 3500. Како тоа е разлог за тужби и судови?
@Simo - Carrier159
Simka, objasnato e vo filmot vo detali, znacci izvadena e od bmwto bosch platinata i otccitana e.. pogledni go filmot, za zzal e na germanski ama ke ja vidish poentata, covekot koj toa go pravi e specijalist profi a televizijata koja toa go snima i stoi pozadi toa e ZDF-Das Zweite Deutsche Fernsehen, toa e sojuzen drzzaven kanal koj go gledaat 80M deutsche Staatsbürger. Znacci ima golemo eho i vlijanie, ZDF ne se vukojebina, se e dokumentirano so ime i prezime.
Btw mozzess liccno da se obratish do journalistite recci im deka si journalist od Makedonija koj pissuva vo avtomagazin pa slussnal od pozanti vo Germanija deka imalo takva emisija dali mozze da ti shareuvaat materiali.. ne veruvam deka ke te odbijat.
Posle ovaa emisija se uklucuvaat site sojuzni germanski institucii i pocnuva aferata BMW Dieselgate.
https://www.zdf.de/verbraucher/wiso/dieseskandal-hinweise-auf-abschalteinrichtungen-bei-bmw-100.html

spored EGV 715/2007 zabraneti se sekakov vid na softwerski ili hardwerski spreccuvanje ili namaluvanja ili manipulacii na izduvnite gasovi. BMW go teretat deka go prekrsuva clen 5 od ovaa povelba:
na hrvatski:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HR/TXT/PDF/?uri=CELEX:32007R0715&from=de

9. „sustav ugrađene dijagnostike” ili „OBD sustav” znači sustav
za nadzor nad emisijama koji ima sposobnost određivanja
vjerojatnog područja neispravnosti pomoću kodova grešaka
pohranjenih u memoriji računala;
10. „poremećajni uređaj” („defeat device”) znači svaki dio koji je
konstruiran da ustanovljava temperaturu, brzinu vozila,
brzinu vrtnje motora (RPM), stupanj prijenosa u mjenjaču,
podtlak u cjevovodu, ili bilo koji drugi parametar za
potrebe aktiviranja, modulacije, usporavanja ili prekidanja
funkcije nekog dijela u sustavu za kontrolu emisije, pri
čemu se smanjuje učinkovitost sustava za kontrolu emisije,
u uvjetima koje je razumno očekivati da mogu nastupiti pri
uobičajenom radu i upotrebi vozila;

Članak 5.
Zahtjevi i ispitivanja
1. Proizvođač oprema vozila tako da su sastavni dijelovi koji
bi mogli utjecati na emisije konstruirani, proizvedeni i sastavljeni
tako da u uobičajenoj uporabi omogućuju vozilu da je
sukladno s ovom Uredbom i njezinim provedbenim mjerama.
2. Uporaba poremećajnih uređaja koji smanjuju učinkovitost
sustava za kontrolu emisije zabranjena je
. Zabrana se ne primjenjuje
kad:
(a) je potreba za uređajem opravdana radi zaštite motora od
oštećenja ili od prometne nezgode i radi sigurnog djelovanja
vozila;
(b) uređaj nakon pokretanja motora više na djeluje;
ili
(c) su uvjeti u osnovi uključeni u postupke ispitivanja za
provjeravanje emisija isparavanjem i prosječnih emisija iz
ispušne cijevi

Članak 13.
Sankcije
1. Države članice donose propise o sankcijama koje se
primjenjuju u slučaju kad proizvođač ne poštuje odredbe ove
Uredbe te poduzimaju sve potrebne mjere za njihovu primjenu.
Predviđene sankcije moraju biti učinkovite, proporcionalne i
odvraćajuće. Države članice dostavljaju te propise Komisiji
najkasnije do 2. siječnja 2009. te bez odlaganja obavješćuju o
svim njihovim kasnijim izmjenama.
2. Vrste prekršaja koje se kažnjavaju uključuju:
(a) davanje lažnih izjava tijekom postupaka homologacije ili
postupaka koji dovode do opoziva;
(b) krivotvorenje rezultata homologacijskih ispitivanja tipa ili
provjere sukladnosti u uporabi;
(c) zadržavanje podataka ili tehničkih specifikacija koji bi mogli
dovesti do opoziva ili ukidanja homologacije tipa;

(d) uporabu poremećajnih uređaja;
i
(e) uskraćivanje pristupa podacima.

---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43558
  • Il Moderatore
А така, значи проблемот е во користење на defeat device, слично како VW, кој  ја тера колата да работи различно на бенч отколку во реални услови. И тука „вградиле антивирус кој детектира бенч тест“ ;D А не на колку обртаи се отвара или затвара ЕГР-от :D

Добро е вака од сабајле кога ќе се разбереме  (lajk)!

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4218
@changetheoil savethecar   duri i akademcite koga pisuvaat naucni trudovi moraat da crpat informacii od vekje postoecki dela
Токму тоа е и проблемот, што 99% од дискусиите кои ги правиш на форумов ти се базирани на нестручни пропагандни портали и тролови.

Имам 2 прашања:
1. Дали преварата со BMW е речиси идентична, те. она што го напиша @Simo - Carrier159 значи проблемот е во користење на defeat device, слично како VW, кој  ја тера колата да работи различно на бенч отколку во реални услови.
2. Во кои еко тестови и мерење на потрошувачка e вклучено и WOT?

http://www.car-engineer.com/the-different-driving-cycles/