Извинете што ви се мешам во штипки.
Репарација на дизни се врши со готови компоненти/комплети произведени од Бош точно за таа намера. Реално, од старата дизна останува само корпусот, сите подвижни делови + гумици и дихтунзи доаѓаат со комплетчето за репарација. Реално, самиот инјектор е еден електромагнет кој пушта и подига иглица која ги затвора/отвара дупките на врвот на инјекторот за да тече нафта под висок притисок. Големи се шансите и твоите нови инјектори да се репарирани или од Бош, или од некој сертифициран мајстор за тоа.
Кај поновите електро-пиезо инјектори не постои таа опција заради самата природа на актуаторот кој ја контролира железната игла за вбризгување на смеса, па мора да се менува цел инјектор.
Фала на внимание.