Автор Тема: проблем со карбураторски плин наместен на кола со внатрешно вбризгување  (Прочитано 3566 пати)

Отсутен Agdaki

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
на колата има вградено карбураторски плин, а колата е со внатрешно вбризгување апаратчето кое е за префрлување на плин/бензин е расипано и колата е направена само на плин да пали, а на бензин не сака да запали, ставено е додатно реле за да ги исклучува дизните кога работи на плин, доколку некој знае како да го исклучам плинот и да си работи на бензин само, се работи за bmw e30 318is
Daki`s e30

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Плинот има електро-вентил пред расплињача, откачи ја клемата/клемите од електро-вентилот, и премости го релето што ги гаси бризгалките и пробај. Сепак, треба некој од „плинарите“ најубаво да види што е маката.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17504
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
За под 200 евра можеш да извршиш конверзија во секвенционален уред (со дизни) со кој нема да ги имаш проблемите, а колата ќе си троши нормална количина на плин, литро-две повеќе од бензин.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Плинот има електро-вентил пред расплињача, откачи ја клемата/клемите од електро-вентилот, и премости го релето што ги гаси бризгалките и пробај. Сепак, треба некој од „плинарите“ најубаво да види што е маката.

не така симо... грешен пристап е тоа затоа што:

електро вентилот на плинскиот уред пред испарувачот ОТВАРА кога ке му дојде струја на него... релејот за гасење на дизните бензински исто така го ОТВАРА електричното коло кога ке му дојде струја, затоа што е НОРМАЛНО ЗАТВОРЕН проток на струја низ него т.е. обратно реле го викаат понекогаш. значи, само треба да се исклучи напојувањето на плинскиот уред, а тоа ке го решиш на еден од овие два начини:

1.би требало да има некаде изведено осигурач само за уредот плински, гледај од клемите на акумулаторот. ако има, едноставно извади го осигурачот и колата ке работи на бензин. електро вентилот и релејот за дизните ке останат затворени...  

2.доколку нема осигурач посебен, тогаш од постоечките осигурачи на колата има извлечено жица некоја. најди ја, исклучи ја и воала, на бензин си...

...дури и мрзливец можеш да туриш на таа жица или пак џокче прекидач, па да си играш вклучи-исклучи плин-бензин, кога и да сакаш... ова важи за било која опција од двете...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Тоа е точно што го опиша, кај мене и кај тебе и кај сите нормални инсталции, ама кај дечково нешто не е чисто во инсталацијата, затоа препорачав „плинар“ да го види пред да чачка, може ќе успее со откачување на осигурачот, освен ако тотално не му се дисејблувани бензинските дизни:

на колата има вградено карбураторски плин, а колата е со внатрешно вбризгување апаратчето кое е за префрлување на плин/бензин е расипано и колата е направена само на плин да пали, а на бензин не сака да запали, ставено е додатно реле за да ги исклучува дизните кога работи на плин, доколку некој знае како да го исклучам плинот и да си работи на бензин само, се работи за bmw e30 318is
Како е ова изврзано електрички, кој би знаел :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Тоа е точно што го опиша, кај мене и кај тебе и кај сите нормални инсталции, ама кај дечково нешто не е чисто во инсталацијата, затоа препорачав „плинар“ да го види пред да чачка, може ќе успее со откачување на осигурачот, освен ако тотално не му се дисејблувани бензинските дизни:

на колата има вградено карбураторски плин, а колата е со внатрешно вбризгување апаратчето кое е за префрлување на плин/бензин е расипано и колата е направена само на плин да пали, а на бензин не сака да запали, ставено е додатно реле за да ги исклучува дизните кога работи на плин, доколку некој знае како да го исклучам плинот и да си работи на бензин само, се работи за bmw e30 318is
Како е ова изврзано електрички, кој би знаел :)

многу едноставно.... “апаратчето“ т.е. копчето кое би требало да го има за избор плин-бензин, само 2 жици му се врзуваат и тоа е тоа, нема бензин никад више, иако не е правилно тоа... нај веројатно му се расипало копчето, па го решиле тека што ги врзале во краток спој. незнам зашто воопшто би чепкал некој понатака да преправа, едноставно нема потреба... чим има релеј за дизни, тогаш тоа е тоа...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Agdaki

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 3
фала за вашето време, значи дизните се исклучени воопшто да не работат, плусот им е прекинат и плусот е поврзан на релето со плинот заедно струја зема од осигурачот за пумпата. кога ке ја спојам прекинатат жица од дизните прај спој. на електричар е моментално колата па ќе видиме што ќе биди фала ви уште еднаш за вашето мислење.
Daki`s e30

Отсутен godofspeed

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2840
Значи некој ептен добар мајстој го сплеткал ова па сеа 17 мајстори да неможат да го оправат.Според мене најдобро би било се да се фати од корен да се стокми и да се дотера .Да ти го наштелуваат убаво и еднаш засекогаш да си го решиш проблемот со плинот и бензинот.Ама да најдеш некој асален мајстор ......

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
pojdi si vo plimont i problemot e resen,  prosto i ednostavno