Јас не знам, зоошто доаѓате и пишувате во темава „да ги имам парите би купил точак...“. Не е темава за точаци. Темава е за хајперкарс.
Инаку, секоја чест на Porsche-то, навистина со најмалку пари нуди најмногу, ама и најружничко си е. P1 е доволно брзо ако го направиш street illegal (што за мене е legit, пошто и онака нема да го тркаш надвор од тркачка патека, туку ќе се курчиш дека го имаш со 2mph and everybody see me), a LaFerrari нуди најмногу олд скул забава (rwd, најдобар звук на мотор, најлесно управување многу снага на мала тежина...).
Разликите во перформанси зависат од стаза до стаза и се менуваат во зависност од конфигурацијата на стазите и сетапот на колите. (LaFerrari речиси секогаш е второ колку што можев да видам до сега од тестовите, не ме терајте да барам, немам време сега). На една кола повеќе и` одговара една стаза, на друга кола друга стаза. За стрејт лајн перформнес, очигледно е битно колкав е стрејт лајн стречот. Ако е 1/4 mile, тогаш е 918, ако е 1км, тогаш е P1, ако е повеќе тогаш е Ferrari La, односно највеќе зависи колку снага даваат електричните мотори. 918 со најсилни електромотори е најбрз краткорочно, додека на долги стази, Ла е најбрз заради најголемата снага од прекрасниот V12.
За мене уплатете едно LaFerrari, па макар и детјунирано, прилагодено за македонски горива