I found this offer at 𝗺𝗼𝗯𝗶𝗹𝗲.𝗱𝗲:
BMW 530d touring VOLLAUSSTATTUNG TÜV NEU M-Sport
First Registration: 07/2001 Mileage: 297.000 km Fuel: Diesel Power: 142 kW (193 Hp)
Price: €5,490
https://link.mobile.de?link=https%3A%2F%2Fsuchen.mobile.de%2Ffahrzeuge%2Fdetails.html%3Fid%3D333622219%26utm_source%3DsharedAd%26utm_medium%3Dandroid%26utm_campaign%3DDynamicLinkApp&apn=de.mobile.android.app&amv=690&st=BMW%20530d%20touring%20VOLLAUSSTATTUNG%20T%C3%9CV%20NEU%20M-Sport&sd=First%20Registration%3A%2007%2F2001%0AMileage%3A%20297.000%C2%A0km%0AFuel%3A%20Diesel%0APower%3A%20142%C2%A0kW%C2%A0(193%C2%A0Hp)%0A&si=https%3A%2F%2Fi.ebayimg.com%2F00%2Fs%2FMTM1M1gxNjAw%2Fz%2F8I0AAOSwJ5lhed2m%2F%24_20.JPG&utm_campaign=DynamicLinkApp&utm_medium=android&utm_source=sharedAd
Цените на 530d Е39 се уште повисоки Германија задржани примероци ќе држат цена без разлика на километри.
Во Македонија на оглас нема кола со над 500,000км во Германија има коли со 500,000+ стари само 4год.
530d врти без проблем 2-3 милиони километри со правилно одржавање ако колава има стварно 350км, ќе те надживее ако возиш 10-20,000км годишно.
E39 сметај дека е најдобро да се одржува со OEM делови realoem.com и биди спремен зошто е премиум автомобил кој бил платен 100,000+ марки нов. Сепак е далеку поевтин од E60 за одржување и има повеќе изолација и по квалитетни материјали него било која понова 5 серија BMW, самото затворање на вратата се чуствува како затварање на сеф не врата од автомобил.
Како што врват годините се потешко ќе биде да се најде задржана Е39 која што не била малтретирана од 20-25 годишник кој зел BMW на кредит да ја врти на кружен и докажува пред другарите како е муња со фејк М пакет, кинески angel eyes и straight pipe.
Имај на ум дека ќе се јавуваат проблеми само поради годините и ако си спремен да го поднесеш тоа финансиски Е39 е врвен автомобили според многу BMW ентузијасти најдоброто што некогаш BMW створил. (За мене Е32/Е38) поздрав.
Sent from my HRY-LX1 using Tapatalk