Термовентилот исто така провееи го.
Термопрекинувачот стај го на рингла и полека попуштај ја ринглара, на соодветните контакти треба да даде краток спој, уште подобро ако имаш термостат да ја мериш темп. Мое и со акумулатор или полнач, сериски да го врзиш со термо-прекидачот и со сијаличе 12в 5-21w, треба да сверне сијаличето. Ринглата не треба в крај одма да ја пуштиш, претежно на средина е доволно, но оди од најмалата вредноар и на секои 5 минс. зголемувај ја темп.на ринглата, на термопрекинувачот му треба време да реагира т.е. да се стопли и внатре. Откако ќе се осигураш дека е во ред, веднаш тргни го, нема потреба да го печиш, може да го прегрееш. Ако немаш термометар, на иатата рингла стави сад со вода, па кога ќе почне да врие водата значи ринглата е 100+ степени и треба да е термопрекидачот активен т.е. ако не е е расипан...
Термовентилот ( термостат ) се проверува така што ќе го ставиш во ѓезве со вода/антифриз и накрај 70-80 степени ќе почне да се отвара т.е. да се стега пружината ( да мрда ). Ако нема промени ни дури кога врие водата значи не чини. По употреба ѓезвето најарно е да го тргниш на страна и да не го користиш, бидејќи антифризот е доста абтозивен за бубрезите. Т.е. многу подобро е да користиш лименка или конзерва и по употреба да ја фрлиш.
Али најпрво провери ги осигурачите, спој ги жиците од термопрекидачот директно една ао друга, треба да врти вентилаторот.
Ова е за постаритњ возила, поновиве гледам се ао термодавачи ( термометеи ), па ае сосема друга филозофија, може пумпата за вода и термовентилот да се електрични...