Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 2229163 пати)

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5025 на: 02 Август 2017, 20:11:24 pm »
3/4 на стрелка на реното ти се 100 степени така да тоа е нормално за овие тропски температури, проблем е ако надвор е 15 степени а тебе ти оди до таму стрелката.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5026 на: 02 Август 2017, 21:36:32 pm »
Дихтунг,не се заебавај со чоекот.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7216
  • French diamond
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5027 на: 02 Август 2017, 21:38:22 pm »
Знам дека не е нормално, нека драпа дихтунгот. На прошлото Рено стрелката не мрдаше над пола, освем ако ја изгасев после долго возење и после на давање контакт знаеше да замини над пола стрелката, па после палење да се врати насредина... ќе го барам проблемот од утре.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5028 на: 02 Август 2017, 21:48:05 pm »
Прво тргни од тоа кога и на колку степени ти уклучува перката.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5029 на: 02 Август 2017, 22:08:56 pm »
Ало Ранду така прават французите а ти ако сакаш ебавај се колку сакаш околу стрелката, колата си е ок ако оди и паѓа стрелката.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5030 на: 02 Август 2017, 22:14:31 pm »
На Партнеров службен често знае да отиде до 100 степни стрелката на Плетвар, и тоа со пазење... Моторот е 1.4 бензин и е поприлично нов, 2011 ггодина, 105 000 км :D

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7216
  • French diamond
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5031 на: 02 Август 2017, 22:20:27 pm »
Прво тргни од тоа кога и на колку степени ти уклучува перката.

Освем во овластен никој друг во Битола нема дијагностика за Реноата :-X 

Ало Ранду така прават французите а ти ако сакаш ебавај се колку сакаш околу стрелката, колата си е ок ако оди и паѓа стрелката.
10-та година со Рено, ова ми е четврто во куќата, досега немам видено да оди стрелката над пола.. освем сега на ова.
Ова на сликата е најчестата положба на срелката кај Рено, а кај мене денес на угорница ми замина до заокруженото и намерно застанав и пуштив клима за да падни



не би рекол дека е нормално. Исто и во голема гужба, како на пример во Скопје кај мајка Тереза и низ Солун си замина над пола и исто со пуштање на клима се врати на средина.
Како и да  ќе  оди на проверка убавезно

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5032 на: 02 Август 2017, 22:23:14 pm »
Други проблеми/решенија што ми дојдоја на памет:
Перката може да врти, ама не доволно. Подмачкување на осовините е лесна работа, а знае да мени многу. Прво се чистат осовините со wd40, нафта, уљен разредувач ило слично средство, па после се подмачкуваат со товатна маст/товатен спреј. Во некои случаи не ни мора да се вади перката. Може и да се изедени осовините т.е. лежиштата, па во тој случај се менуваат со нови. Претежно лежиштата се од месинг во форма на пиксни. Може и четкиците да се при крај, па да треба да се сменат.
Друго вака што ми дојде на памет системот за ладење да е изгнасен, па да не лади доволно. Во повеќе случаи брка работа и редок антифриз (повеќе на вода)да се стави и да се повози ден-два а потоа да се смени со соодветен раствор на антифриз. има и средсрва наменети за чистење, али сум немал искуство. Многу њ битно цела течност да излезе од системот т.е. некои модели на аута имаат два чепа за испуштање антифриз. Кај мене на примее се испушта антифриз од ладилникот на чепот на самиот ладилник, а од моторор се испушта од цревото кај пумпата.
Разрњдувањето на анрифриз со чешмовача е лоша пракса, бидејќи има многу бигор кој ќе се налепи на блокот со што ќе ја отежни разменара на темп. За секоја кола си има соодветен антифриз (г11 и г12 мислам беа )  и битно е кој антифриз ќе ставиш ( црвен или плав ). Двата рипа на антифриз не се мешаат еден со друг.
А за тоа колку треба да е темп. на колата кога си во гужва и кога е жешко надвор не би требало, ама може да влијае, сепак овие аута се направени за "нормална" експлоатација, па угорноца, жештина, гужва знае да крене темп. али не и на рекорд.
Патем, ако сакаш да ја оладиш течноста во моторот ќе пуштиш парно, а не клима :s
Од мене толку, од попаметните повеќе :)
П.с. ако имап клима во колата, може да влијае и тоа....

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14717
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5033 на: 02 Август 2017, 22:23:55 pm »
Рено бе друже или не крев или прегрева,друго не прави...Барем до 2000 и некоја... :P

п.с Филип90,остај ти парнтерот,гледај друг пат по Партизанска према Ѓорче  кога некој те претицува,не одбегнувај дупки така нагло. ;)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5034 на: 02 Август 2017, 22:26:21 pm »
Вака сега, прво ако ти е шубе застани и не пуштај клима и види дали ќе падне, ако да и така во круг качи се симни се значи све е во ред со колата. Тоа со клима ти паѓа и стои на средина и под е зашто со клима нон стоп врти перката и затоа немаш варијации со температурата. Друга работа, перката ти е направена да ти пушта на 95-97 а тоа е одприлика баш таму кај што ти е заокружена. Трето, секоја кола и мотор си се приказна за себе околу работна температура и сетап за ладење така да тоа што си го возел претходно и сега не е исто. Спавај мирно French lover :Едит: Не заборавај дека колата ти е на ПЛИН а тоа дава плус температури

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10576
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5035 на: 02 Август 2017, 22:31:26 pm »
Не може еднаш сетапот да е на 90, друг пат на 100 степени... 

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5036 на: 02 Август 2017, 22:34:51 pm »
Читаш или коментираш чисто онака?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен JR

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 966
    • nobrain.dk
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5037 на: 02 Август 2017, 22:35:11 pm »
Чуден проблем ми се дешава на количето.. гранде пунто 1.2 нешо над 80к поминати... кога ја палам сабајле ладен мотор работи во место едно минута време со нерамни обртометри 1200-800-1100-800 за кога ке дадам гас се смири и си тера ко нормално.. вчера дојдов охрид по пат пичи количето и на стража и по автопат нормално понажање на мотор.. сабајле на паркинг исто гјаол немирен мотор некако мислам се осека мирис на бензин а може и да ми се причинува тоа..  друго се нормално .. се чудам како да ја носам на сервис шо да им кажам.. кога и ке ја однесам колата ке биде колку толку загреана и ке си работи нормално... некој слично искуство?


Sent from my iPhone using Tapatalk
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy."

Присутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5038 на: 02 Август 2017, 22:39:38 pm »
10-та година со Рено, ова ми е четврто во куќата, досега немам видено да оди стрелката над пола.. освем сега на ова.
Ова на сликата е најчестата положба на срелката кај Рено, а кај мене денес на угорница ми замина до заокруженото и намерно застанав и пуштив клима за да падни

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

не би рекол дека е нормално. Исто и во голема гужба, како на пример во Скопје кај мајка Тереза и низ Солун си замина над пола и исто со пуштање на клима се врати на средина.
Како и да  ќе  оди на проверка убавезно

Утре кога ке ти биде ладен моторот, запали ја и остави ја во место да работи. Отвори хауба и пипај го најгорното црево од термостатот кон ладилник што оди. Кога тоа црево ке стане жешко, значи термостатот тогаш ти отвора, па одма потоа запази ја положбата на стрелката. Потоа почекај, види на која положба на стрелката ке почне да дува перката, дали почнува да дува малку над срединава или онаму кај заокруженото.

И последно, кога ке ти дојде температурата на нивото кое ти стига во гужви и нагорнини, пробај полека отвори го капачето да видиш дали има притисок и дали ке почне да го избива антифризот преку капачката.
Исто така во тој момент притисни ги и цревата да видиш дали се тврди, најгорното пошто ти е најмногу на дофат, ама внимателно пошто доста ке биде вжештено тоа црево.

Отсутен Filip_90

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1839
  • VW Golf 5 1.9 TDI
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #5039 на: 02 Август 2017, 22:41:06 pm »
Рено бе друже или не крев или прегрева,друго не прави...Барем до 2000 и некоја... :P

п.с Филип90,остај ти парнтерот,гледај друг пат по Партизанска према Ѓорче  кога некој те претицува,не одбегнувај дупки така нагло. ;)
Со кое возило? :D