Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1715758 пати)

Отсутен Metuzalem

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10215 на: 08 Септември 2021, 00:28:53 am »
Југо Темпо 1.1. Скапано цревце кај карбураторот.



Каде точно оди и која должина е?





Од спротивната страна:





Сликиве изгледаат страшни поради силната батериска ламба, што произведе голем контраст и остри сенки и премагласени ситни детали. Изгледа како се` да е скапано, но не е до толку.

Веројатно цревото оди во тој отворот што се гледа, но не знам како би се прицврстило. Во Филдес немаа такво, 3,2 или 3,5 мм, треба по празникот да барам кај рампа. Ова парче најгоре ми остана во рака, односно веќе беше скинато, а остатокот оди надолу и многу е непристапно и не можам да видам каде оди без да расклопувам повеќе (на пример долниот капак на филтерот за воздух), за што не сум вичен. А за да викнам мајстор би било добро прво да купам црево... Сигурно има и други работи, стоено е 5 месеци.

И повторно молба за препорака за мајстор/сервис што овој пат доаѓа на повик. Плаќам како да работи на вистинска кола. ;D Барам, никој не се нафаќа.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8000
  • Малерозен дрводарец
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10216 на: 08 Септември 2021, 00:44:31 am »
@Metuzalem Те стаам у легендарни одма, веднаш и под итно. :)))

Не ти треба мајстор.
Ти треба добро расположен форумаш, ама да го наградиш со богата трпеза!

Во моментов двајца ми паѓаат на ум: @t0m1cA  или @Mikius , ако веќе одиш до Рампа по делови, блиску е, нека утрча :))
Двеста на сат
По нелегален пат

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13472
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10217 на: 08 Септември 2021, 00:58:39 am »
Панцир црево освен за плин, на друго место мислам нема на Југо :) Можда грешам ама мислам дека нема.

Отсутен Metuzalem

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 26
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10218 на: 08 Септември 2021, 01:01:31 am »
Не е на плин југото.

Вергла супер (со новиот акумулатор), не пали.


Отсутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3595
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10219 на: 08 Септември 2021, 02:11:48 am »
@devourer Интервалот за голем сервис сепак останува ист и за едното и за другото. Тука спаѓаат нели затегачите, ролерите, водната помпа, ПК каишот, flush на антифриз. Со таа разлика што ланчето го менуваш .. кога ќе почне да тропа (грубо кажано 250-300-350ккм).

Не е најпримарниот критериум при бирање на возило, ма да ако има, не е на одмет. Кога ќе дојде промена на ланчето, е тогаш е журка бидејќи најчесто е цела церемонија со вадење на мотор и триста тракатанци. @Schmitt или @Sase_91 имаат поминато низ тоа, со квалитетен расход.

Јас сега за сега немам :D Имам менувано само каиши и замаец на минатото возило.
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10036
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10220 на: 08 Септември 2021, 08:54:48 am »
@Metuzalem, кучиштето за филтерот се вади лесно, ако добро се сеќавам, 2 мутера во средина навртени врз самиот карбураторот кај филтерот за воздух, и еден од предна страна некаде кај главата, самото кучиште има издаден држач.
Што се однесува до цревото, единствено што ми текнува а да доаѓа одоздола е либерлауфот, или некој мајстор го заборавил ;D

А што се однесува до палењето, прво да се провери дали бензинската пумпа носи гориво до карбураторот, вадиш цревцето од довод, верглаш, ако фрла гориво, во ред е пумпата.
Наредно е да сипнеш малку гориво во грлото од карбураторот додека некој вергла, ако покаже знаци дека сака да запали, проблемот е во самиот карбуратор.
Во спротивно, проблемот е во струјата, кабли, свечици, итн

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3209
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10221 на: 08 Септември 2021, 11:11:38 am »
Цревото ти е од ибер, доле десно до бензинската имаш излез, и напред влегува во куќиштето за воздух. Тоа црево после Х километри се вади и се фрла во најблиската канта, а од долниот излез се става друго црево што му доаѓа како втор ауспух :D
Југцето немало проблем претпоставувам, туку после стоење сакаш да се провери и да се запали?

П.С. Сега гледам дека не е од ибер, иберот е веќе премостен, треба да се види на лице место од каде е, секако нема многу црева кај карбураторот.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10036
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10222 на: 08 Септември 2021, 11:31:03 am »
Слепец, очи ми вади цревото од ибер а не го видов ;D

Си го читам постот погоре, дефинитивно ми се здебелиле прстите за куцање на нобилен, вишок букви, соседни букви... ;D

Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6866
  • хаУс мајстор
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10223 на: 08 Септември 2021, 11:48:02 am »
Јас сега отворив хауба кај Југото на стариот, исто Темпо 1.1 и такво црево не гледам.
Од твоите слики истите работи ги гледам, освен кај мене што има плус црева од плинот.
Плетено/панцир црево има само од усисна према кочиона пумпа.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20049
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10224 на: 08 Септември 2021, 13:17:45 pm »
@devourer Интервалот за голем сервис сепак останува ист и за едното и за другото. Тука спаѓаат нели затегачите, ролерите, водната помпа, ПК каишот, flush на антифриз. Со таа разлика што ланчето го менуваш .. кога ќе почне да тропа (грубо кажано 250-300-350ккм).

Не е најпримарниот критериум при бирање на возило, ма да ако има, не е на одмет. Кога ќе дојде промена на ланчето, е тогаш е журка бидејќи најчесто е цела церемонија со вадење на мотор и триста тракатанци. @Schmitt или @Sase_91 имаат поминато низ тоа, со квалитетен расход.

Голем сервис на каиш е накај 100к или 5-8 години. Ланче е 300к+

Отсутен wildmkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10225 на: 08 Септември 2021, 15:44:04 pm »
Pred nekoja strana sto imav napisano vo vrska so tropkanjeto vo ler (na topol motor) pri ispusten kumplung.

Bev deneska kaj Zarko vo Pintija, ja vide covekot ubavo. Veli deka ne e setot lamela nitu zamaec (bidejki e obicen zamaec -PLEH), kacena na lift ja vozevme, se slusaat od dole nekoi blagi abnormalni zvuci sto poteknuvaat od menjacot, na pogon levoto trkalo ima malku pomalku snaga od desnoto (pri poaganje od 0km/h, vo prva brzina).

Taka da Zare veli, vozi pa ako pojaca zvukot (sto i nemoralo da se sluci) togas ke otvaras ili menjas (poloven) menjac. Sega nisto ne e za da se cepka ili pak da mi napravi problem (da me ostavi na pat). Taka da ke go poslusam, sega poladno vremeto pa edvaj se slusa i zvukot vo mesto. Ke vozam, kako i dosega pa da sme zivi i zdravi. Od stara baba, mlada devojka ne biduva. :)

Отсутен AngelSK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1711
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10226 на: 08 Септември 2021, 17:40:11 pm »
@devourer Интервалот за голем сервис сепак останува ист и за едното и за другото. Тука спаѓаат нели затегачите, ролерите, водната помпа, ПК каишот, flush на антифриз. Со таа разлика што ланчето го менуваш .. кога ќе почне да тропа (грубо кажано 250-300-350ккм).

Не е најпримарниот критериум при бирање на возило, ма да ако има, не е на одмет. Кога ќе дојде промена на ланчето, е тогаш е журка бидејќи најчесто е цела церемонија со вадење на мотор и триста тракатанци. @Schmitt или @Sase_91 имаат поминато низ тоа, со квалитетен расход.

Голем сервис на каиш е накај 100к или 5-8 години. Ланче е 300к+

VW сервисер интервал на каиш е 200к км, на новите мотори.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3446
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10227 на: 08 Септември 2021, 18:29:39 pm »
Pred nekoja strana sto imav napisano vo vrska so tropkanjeto vo ler (na topol motor) pri ispusten kumplung.

Bev deneska kaj Zarko vo Pintija, ja vide covekot ubavo. Veli deka ne e setot lamela nitu zamaec (bidejki e obicen zamaec -PLEH), kacena na lift ja vozevme, se slusaat od dole nekoi blagi abnormalni zvuci sto poteknuvaat od menjacot, na pogon levoto trkalo ima malku pomalku snaga od desnoto (pri poaganje od 0km/h, vo prva brzina).

Taka da Zare veli, vozi pa ako pojaca zvukot (sto i nemoralo da se sluci) togas ke otvaras ili menjas (poloven) menjac. Sega nisto ne e za da se cepka ili pak da mi napravi problem (da me ostavi na pat). Taka da ke go poslusam, sega poladno vremeto pa edvaj se slusa i zvukot vo mesto. Ke vozam, kako i dosega pa da sme zivi i zdravi. Od stara baba, mlada devojka ne biduva. :)
Во прва и втора на моторно кочење се слуша чуден звук?

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен devourer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 336
  • Мерцедес е мерцедес се друго е кола!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10228 на: 08 Септември 2021, 19:31:17 pm »
@devourer Интервалот за голем сервис сепак останува ист и за едното и за другото. Тука спаѓаат нели затегачите, ролерите, водната помпа, ПК каишот, flush на антифриз. Со таа разлика што ланчето го менуваш .. кога ќе почне да тропа (грубо кажано 250-300-350ккм).

Не е најпримарниот критериум при бирање на возило, ма да ако има, не е на одмет. Кога ќе дојде промена на ланчето, е тогаш е журка бидејќи најчесто е цела церемонија со вадење на мотор и триста тракатанци. @Schmitt или @Sase_91 имаат поминато низ тоа, со квалитетен расход.

Голем сервис на каиш е накај 100к или 5-8 години. Ланче е 300к+
VW сервисер интервал на каиш е 200к км, на новите мотори.
Не е тоа преголем сервисен интервал за каиш?Толку би требало да биден на ланче.
П.с Сервисен интервал на ланче (Опел корса Б 1.2 е на 150к) според сервисна книга.

Отсутен devourer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 336
  • Мерцедес е мерцедес се друго е кола!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10229 на: 08 Септември 2021, 19:32:22 pm »
@devourer Интервалот за голем сервис сепак останува ист и за едното и за другото. Тука спаѓаат нели затегачите, ролерите, водната помпа, ПК каишот, flush на антифриз. Со таа разлика што ланчето го менуваш .. кога ќе почне да тропа (грубо кажано 250-300-350ккм).

Не е најпримарниот критериум при бирање на возило, ма да ако има, не е на одмет. Кога ќе дојде промена на ланчето, е тогаш е журка бидејќи најчесто е цела церемонија со вадење на мотор и триста тракатанци. @Schmitt или @Sase_91 имаат поминато низ тоа, со квалитетен расход.

Голем сервис на каиш е накај 100к или 5-8 години. Ланче е 300к+
300к+ може да биде на старите мерцедеси и бмв, пошо тие имаат дуплех ланец, на новите не ми се верува да е толку.