Автор Тема: Прашања и одговори.  (Прочитано 1917795 пати)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10200 на: 06 Септември 2021, 16:13:44 pm »

Не гледам што би тропкало од замаецот кога би биле споени ламелата, корпата и замаецот во лер.

Тропкањето исчезнува на стиснат куплунг, кога моторот, замаецот и корпата продолжуваат да вртат, а ламелата и мењачот се смируваат.

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10201 на: 06 Септември 2021, 16:17:30 pm »
@Mikius  Имаше тука еден клабер што неколку пати правеше вади-стај кај различни мајстори, не можам да се сетам кој беше. Мислам дека тоа повеќе го растропа моторот од самиот рекламиран дел  ;D А и намерно спомнав да не е некој друг составен дел, селектор на брзини, некоја помпа (ако е хидрауличен менувачот) или пак може и input shaft (влезна осовина?) од менувачот.

Инаку @wildmkd Ламелата не би требало повторно да се менува, не гледам поента толку нова да се менува. Таков дел слободно ќе го видиш како се продава во „скоро-нова“ состојба. Колку и дали ќе може да се најде нов SMF, не сум баш сигурен, но рамнењето е добра алтернатива.

За нови делови прашај го нашиот @Prcot , прашај дополнително и во Руен Кочани бидејќи знам дека за Фиат произведуваат.

А за трошоците, пак ќе речам - најмногу ќе биде работната рака, откачи менувач, полу осовина, спушти менувач, откачи пренос, врати пренос итн итн, сигурно 3-4-5 тисуча денара би било.

Прашај го Жарко во Пинтија дали може да ти излезе во пресрет. 078 244 976

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10202 на: 06 Септември 2021, 16:20:47 pm »
50 евра е спуштање менувач скоро секаде.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10203 на: 06 Септември 2021, 16:23:58 pm »
Според мене, тропкањето може да потекнува токму од ламелата па понатаму кон мењачот, односно во мењачот, чим го снемува на стиснат куплунг.

Отсутен deksa

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1032
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10204 на: 06 Септември 2021, 16:30:28 pm »
Siguren sum deka ne e dvomasen zamaec.

Koliceto e super, ednostavno dojde kraj na prethodnata lamela. Smeniv nova pred 4k i eve od zavcera nekoe zvukce na pusten kumplung (kako sto napisav pogore). Inaku kompletot (lamela, potisna i druk lager -Valeo) so rab. raka 9000 den plativ.

Koga mi menuvaa proverija navodno se vo vrska so kumplung, okej bilo.
Mene mi e dali e ova za reklamacija (da ne e skart lamelata ili pak loso montirano) i sto moze da e voopsto toa sto tropka?

PS Znam deka kolava go nosi istiot motor od Punto 1
Druze si dal 9000 den, sega za vadenje + ako treba ramnenje zamaec ke dades uste pola od toa minimum, so nadez da bide kako sto treba.

Odnesi ja kaj Zare kako sto ti rekoa, ako e drugo neka sredi ako moze, ama da rasturas sega menjac po vtor pat.....
Moj sovet pali, vozi ne se zamaraj.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk


Отсутен wildmkd

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 7
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10205 на: 06 Септември 2021, 18:45:56 pm »
Fala vi na site za komentarite!

Naredna nedela od ponedelnik ke ja odnesam kolata kaj Zarko vo Pintija, pa ke vidime sto ke kaze. Dali e bezbedno za vozenje vaka (da ne me ostavi negde) ili mora nesto da se cepne.

Sto e toa e, stara kola.

Ke pisam posle sto mi kazal, dali i sto ke se prevzeme ponatamu.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10206 на: 07 Септември 2021, 09:20:07 am »
Druk lagerot po moe.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10207 на: 07 Септември 2021, 11:14:27 am »
Druk lagerot po moe.
Тој ќе бучи само на стиснат куплунг, во лер нема воопшто да галами.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10208 на: 07 Септември 2021, 11:33:49 am »
Обратно е,тропа кога не е стиснат кумплугот.Кога ќе го стисниш се смирува. ;D
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10209 на: 07 Септември 2021, 12:20:55 pm »
Обратно е,тропа кога не е стиснат кумплугот.Кога ќе го стисниш се смирува. ;D
Седи 1, и на дополнителна настава.

Друк лагерот се активира со стискање куплунг, и дури тогаш може да шушти, тропа, меле...

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10210 на: 07 Септември 2021, 13:55:53 pm »
Основни работи се овие,немој вака. :)
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен devourer

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 363
  • Мерцедес е мерцедес се друго е кола!
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10211 на: 07 Септември 2021, 19:36:14 pm »
Ме интересира кога купувате кола дали игра голема улога моторот да е на ланче или каиш? Кои се предности и маани, при голем сервис колку би кошатло и за едно и др?

Отсутен dbl.dzo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1831
  • Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10212 на: 07 Септември 2021, 20:59:22 pm »
@devourer Интервалот за голем сервис сепак останува ист и за едното и за другото. Тука спаѓаат нели затегачите, ролерите, водната помпа, ПК каишот, flush на антифриз. Со таа разлика што ланчето го менуваш .. кога ќе почне да тропа (грубо кажано 250-300-350ккм).

Не е најпримарниот критериум при бирање на возило, ма да ако има, не е на одмет. Кога ќе дојде промена на ланчето, е тогаш е журка бидејќи најчесто е цела церемонија со вадење на мотор и триста тракатанци. @Schmitt или @Sase_91 имаат поминато низ тоа, со квалитетен расход.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6374
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10213 на: 07 Септември 2021, 21:19:01 pm »
Батали тоа на каиш или ланче, се зема тоа шо се сака првин, па со шо ќе биди, тоа...

Можиш да земиш со ланче, и да се тешиш немаш голем сервис, а на тоа ланчето му дојде времето за промена.

Ако едното беше поарно од другото, сите такви ќе ги правеа, нема правило.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14240
  • Пудингот на шоферството
Одг: Прашања и одговори.
« Одговори #10214 на: 07 Септември 2021, 21:20:19 pm »
Посебно поновите Бмв-а знаат од нигде никаде ланче да скини.Не е истиот квалитет како пред 30г,едно ланче 500Ккм минимум.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D