Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline  (Прочитано 19461 пати)

Отсутен alekohrid

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 90
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #45 на: 25 Март 2014, 17:17:08 pm »
Секој мотор е таман ама не троши секој исто ;).Тоа што секој сака да го постигне е комотна вожња со што помала потрошувачка(низ град).Оваа комбинација на модел и мотор го нуди баш тоа.Со потрошувачка на Корса,Фиеста,Матиз и останати далеку помали модели,возиш модел од повисока класа поопремен и далеку покомфорен.

Потрошувачката е главен адут на моторов, не знам што барате било какви перформанси од него.На отворено јас го имам измерено 5.4 со возење од 110-130,додека во град е од 7.3 до 8 не повеќе.

Целта мислам дека им беше да направат модел на Голф кој ќе биде достапен за сите,односно со ниска цена,солидна опрема и најбитно мала потрошувачка.
достапен за сите,  во норвешка? ни во германија не може секој да си го дозволи
15000 евреи за 85 коњи, не фала, благодарам

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #46 на: 29 Март 2014, 23:44:15 pm »
Што сакате зборете за Голфчево, ама инстутција е! Значи, можеби не изгледа најдобро, можеби е прескап, можеби е досаден, али како пакет е одлично ауто. Дури и основното ниво на опрема е солидно.
Моторот е точак, дава некое лажно чувство дека иде(коа ќе уклучи турбинчето), ама не иде бре. При брзина од 30-40 км/х во 3та брзина, колата стои не мрда, ништо не се дешава. Ова го коментирам бидејќи нели за низ град е одличен моторов, епа јас многу често низ градскиве гужви се наоѓам у вакви ситуации. Од друга страна, дефитвно е едно 300 пати подобар од 1.4 бензинецот, али сепак си стојам на ставот дека основен мотор у голфов треба да е 105 коњскиот.
Старт стоп системот функционорише беспрекорно, воопшто не го ни приметуваш си ја брка одлично работата. Просечната потрошувачка изнесуваше 9.3 на 100 што е одлична бројка со оглед на тоа каква гужва беше и како е возен голфот.
Многу лесно се наоѓа возачка позиција и многу пријатно се чувствував внатре, исто така низ метежот и пикањето меѓу коли се осеќав ко да возам многу помала кола и тоа е уште еден голем плус.
Вожњата е одлична, баш како што треба, а и одлично држи во кривини, ама стварно одлично.

Се на се, голфов е супер, освен што е прескап и што со закон треба да го забранат моторов.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #47 на: 08 Април 2014, 09:33:47 am »
Дали за оваа цена од 15.000 евра може да се земе 1,6 тди, што викате?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #48 на: 08 Април 2014, 09:36:56 am »
Скоро па и невозможно...

Можеби подобро за 13к да се земе на старо Голф ТДи Хајлајн. Зависно од ситуацијата.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #49 на: 08 Април 2014, 09:41:35 am »
Еве сеа глледам во ценовнике 19.500... Што викаш, цирка, до која цена би се дошло?

Дали Голф 7 Тренд Лине со 1.6 е подобар избор од Фокус 1.6 Титаниум со 115 коња за 16.800 по каталог?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #50 на: 08 Април 2014, 09:45:50 am »
Дизели?

Ако нема темпомат Голфот тогаш Фокусот. Ако има темпомат Голфот тогаш Голфот.

За цени треба да се отиде да се погледне - не на форум.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #51 на: 08 Април 2014, 09:51:20 am »
За дизел праиме муабет, ама само муабет не сум заинтересиран за купување. Само да напраиме една споредба со Фокусот :) Значи според мене основниот Голф ќе се симне нешто но не толку колку што чини најопремениот фокус кој му е како бонус мултилинкот. Да фокусот има темпомат и уште многу повеќе работи од Голфот.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #52 на: 08 Април 2014, 09:56:04 am »
Но залихите за Фордот се мали - до непостоечки. Зошто излегува нов модел. Затоа и цените се такви.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #53 на: 08 Април 2014, 09:58:24 am »
Да немаат залиха, за да нарачаш титаниум треба да чекаш два месеца.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #54 на: 08 Април 2014, 10:01:37 am »
Ја не знам каде виде ти Титаниум Фокус со 1.6 ТДЦИ и 115 коња за 16.800.

Еве го каталогот и во него Focus Titanium 1.6 TDCI e 19.700 евра. Granted, за таа цена (официјална) се зема Golf 1.6 TDI со Trendline ниво на опрема и 90 коња.

Не се нормални. Сериозно.

За воља на вистината, во салон ОДМА се добива друга цена (исто како што каталогот вика дека основен безинец е 16 и кусур, а официјалната цена му е 14.990), али скоро 20 бона за основен Голф со 90 коња е ненормално. Неам зборови.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #55 на: 08 Април 2014, 10:06:25 am »
Ја не знам каде виде ти Титаниум Фокус со 1.6 ТДЦИ и 115 коња за 16.800.

Еве го каталогот и во него Focus Titanium 1.6 TDCI e 19.700 евра. Granted, за таа цена (официјална) се зема Golf 1.6 TDI со Trendline ниво на опрема и 90 коња.

Не се нормални. Сериозно.

За воља на вистината, во салон ОДМА се добива друга цена (исто како што каталогот вика дека основен безинец е 16 и кусур, а официјалната цена му е 14.990), али скоро 20 бона за основен Голф со 90 коња е ненормално. Неам зборови.

Јас дома имав испринтани листови кој ми ги даде продавачот со таа цена кои за жал ги фрлив пред неколку дена.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #56 на: 08 Април 2014, 10:11:12 am »
Си смешал брзини нешто.. Најевтиниот Фокус со дизел е 16.900 со Тренд ниво на опрема и 90 коња. Додека беше „Дизел е во Тренд“ кампањата сигурно имале пониски цени, ама таа кампања пројде.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #57 на: 08 Април 2014, 10:16:29 am »
Можеби тие цени биле со попуст/акција не знам... Ама тој ти што го збориш на листот беше 15.500 со 90 кс.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #58 на: 08 Април 2014, 10:18:32 am »
„Беше.“

Мада, еве, видов поубаво - најевтиниот Фокус е Амбиенте 1.6 ТДЦИ со 90 коња за 15.900. После тоа е Тренд за 16.900

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3465
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.2 TSI Trendline
« Одговори #59 на: 08 Април 2014, 10:21:08 am »
Немам намера да се убедувам, јави се прашај.   :) Шетав по салоните минатата недела.