Сменети предните плочки на 56.600км.
Старите ќе тераа уште 5.000км мин. ама ае да ги сменам кога веќе земав нови.
Ми беше сомнително кочењето дека ми беа при крај плочките.
Видеото ми послужи за едукација како да ги променам, првпат менувам а и меракот е голем.
Многу зборува тешко, ова - она ама нема везе од муабетот.
Промената на плочките е професионално изведена на видеото, али јас заборавив да земам и ставам од маста отпорна на високи температури.
Конечно да решам кој плочки да ги земам после толку барање. Изборот падна на брендот Remsa или како што си ги викам нагалено ремзије
Алатот кој е потребен за промена на плочките, папагалките за враќање на цилиндарот.
Дискот имаше по рабовите неистрошеност, немаше потреба за рамнење, си легнаа новите плочки.
Неможев да го најдам шублерот да видам колку см е сега дискот, а колку ќе биде на наредна промена.
Приметив од десна страна едната гумица кај што стои шепата (инаку се две), таа е амортизер за враќање на шепата, немаше воздух - вакум, притисната стоеше не се враќаше, го извадив штрафот кој беше во неа и си доби воздух.
Сега си функционира, кога ќе ја стиснеш сама се враќа.
Може затоа и абс-от ми уклучуваше одвреме на време при малку посилни сопирања, а според мене нема потреба.