фала друже, иако невестава ја вози.. не дека ја не ја провозувам одвреме навреме, како на пример вчера и денес... е вчера и денес се работеше нешто.. еве ова:
амортизери... откако ги согледав сите димензии на амортизери, излезе дека сите гтв од таа генерација кои што имаат 5 штрафа на бандаж, ги носат истите амортизери, без оглед кој мотор го носат... и затоа прво тест што е со нив, испаднаа чорба... откако ги пројдов сите места со амортизери, се одлучив во зајо да ги средам... 1 година гаранција, и нај евтин беше од сите.
буфер гумите, т.е. она што останало од нив. и тие се средени. се тоа вчера. денес, и лагерот сменет, за жал не го сликав тој процес, едноставно не ми текна... и епилог: излагам на улица и тоа скокањето т.е. јојо ефектот исчезнат. амортизацијата е крута, но подрипнување нема више. бучавата на мелење ораси од лагерот исчезната, време е за тестинг викам... излагам на аутопат, а тоа пуно бре, ко сите да тргнале од скопје да си идат... ок завртев до белви и назад, па исти К... и се откажав... како и да е, скромни 190 дигнав, на скриншотот фати 184:
а имам чувство дека ќе иде уште, па ме копка, ама некад понатака можеби, за сега доста е, а и реално и нема потреба, сепак не ја возам јас, женско ја вози... следно ми е куќиштето со филтер да го сместам (сега е со спортски филтер) и казанчето за вода за бришачи... ама и тоа во идн ќе биде, презафатен сум од обврски... како и да е, за крај, пред да и ја предадам на лепша половина во уништување
свртев од кај бушавио, на еден полиш експрес, да туриме некаква заштита за следниов дождовен период...
л’шти ко велигденско јајце на софра...
сликава е катастрофа бај д веј, камерата е ужасна кога зумираш...