Автор Тема: BMW и неговите модели  (Прочитано 228416 пати)

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #465 на: 09 Февруари 2018, 20:04:35 pm »

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #466 на: 10 Февруари 2018, 01:26:05 am »
Вие со Бенвињата @Luki Junior  @Molec и останатите, да ве прашам нешто стручно...

BMW 520i бензин година околу 1999.
6 цилиндра ли е или 4?
Трпи ли плин?
Како мотор докажан ли е?
Маани, на што да се внимава?
Има причина да се заобиколи?
Јас имам е39 али со појакиот мотор 528i M52TUB28 со плин ..

Кај мене е 7 месеци, досега имам поминато 20.000км (од вкупни 300.000). Значи не е застанато и не е баш штедено да се речи на 2000 обртаи да се вози, па досега сум немал никаков проблем... Машината е мноогу тивка, лично јас во потивка кола се немам возено...

Освен гумица на куќиштето од филтерот за уље, 600 денари, пк каиш 900 денари, уље и филтри друго ништо немам пипнато..
Уље му имам ставено мотул 5-40, досега нема потрошено ни грам а име више 9000км одкако е сменето..

Е сега за моторот ако имаш прилика види барај барем 523.. Потрошувачката горе доле е иста на сите (од 2.0 до 3.0), само што на 2.0 ќе му фали снага а и ќе се мачи..

Има само една причина да се заобиколи е39.. А тоа е да си доплатиш (ако си во можност) и да си купиш Е60ка..

Отсутен AUUU

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7025
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #467 на: 12 Февруари 2018, 11:43:37 am »

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #468 на: 12 Февруари 2018, 12:18:00 pm »
Јас имам е39 али со појакиот мотор 528i M52TUB28 со плин ..

Кај мене е 7 месеци, досега имам поминато 20.000км (од вкупни 300.000). Значи не е застанато и не е баш штедено да се речи на 2000 обртаи да се вози, па досега сум немал никаков проблем... Машината е мноогу тивка, лично јас во потивка кола се немам возено...

Освен гумица на куќиштето од филтерот за уље, 600 денари, пк каиш 900 денари, уље и филтри друго ништо немам пипнато..
Уље му имам ставено мотул 5-40, досега нема потрошено ни грам а име више 9000км одкако е сменето..

Е сега за моторот ако имаш прилика види барај барем 523.. Потрошувачката горе доле е иста на сите (од 2.0 до 3.0), само што на 2.0 ќе му фали снага а и ќе се мачи..

Има само една причина да се заобиколи е39.. А тоа е да си доплатиш (ако си во можност) и да си купиш Е60ка..

Единствена маана на E39-ките се годините.

Некои споредбени решенија што имам видено со E60, кај E39 се подобро решени.

Затоа и повеќето земаат E60 пред Facelift бидејќи во многу работи се слични со E39-ките.


Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #469 на: 12 Февруари 2018, 14:34:34 pm »
А кој би биле тие решенија ? Многу ми прави мерак е39кава мене.. Посебно да се среди со подобри фарови а можеби и бандажи..
Али тоа што викаш самите години, веќе 18 години е старо, ете го 300.000 ги има..


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #470 на: 12 Февруари 2018, 23:36:34 pm »
Пред се моторот.

Јас го имам баш тој истиот мотор од E39. На шипка ми е мерач за масло, а не на борд.

Е39 имаат гусени издувни грани, кај мене е алуминиумска or whatever и очекувам да пукне кај да е, па да менувам.

Челичен блок, после тоа алунииумски.

Башка, ако нешто не дај боже се зезне со моторот, поефтино е да купиш дел за Е39 него за поновите мотори кај Е60.

Во основа ти е се некои компромиси.

А не добиваш реално ништо посебно во перформанси во споредба со поновите мотори. 218КС трпи ремапи ненормално и се добиваат лесни 270-80КС. Со мапа од 250КС можеш да возиш и извозен мотор (со голема километража).

250КС is enough in my book to have fun :)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #471 на: 14 Февруари 2018, 14:48:55 pm »
https://www.caranddriver.com/reviews/2018-bmw-m5-test-review

Америве измериле 0-60 (96.5 км/час) за 2.8 секунди.

Фуцк.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4754
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #472 на: 14 Февруари 2018, 14:50:46 pm »
https://www.caranddriver.com/reviews/2018-bmw-m5-test-review

Америве измериле 0-60 (96.5 км/час) за 2.8 секунди.

Фуцк.
LOWS:
Stiff ride in Sport mode, fake engine soundtrack remains, the stick shift is dead.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29523
    • CARclub.mk
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #473 на: 14 Февруари 2018, 14:53:12 pm »
- Stiff ride in Sport mode - Па Sport Mode е ебаго, да не треба да лебди?
- Fake engine soundtrack - Ех, мене не ми смета. Се решава со исклучување на системот и афтермаркет издув, ако више е до толку проблем.
- The stick shift is dead - ни мене не ми се свиѓа ова, али тоа се трендовите и барањата на пазарот.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20611
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #474 на: 14 Февруари 2018, 15:01:10 pm »
Боли моментот М5 да има Fake Engine Soundtrack.
Едноставно погрешно е.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4754
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #475 на: 14 Февруари 2018, 15:15:23 pm »
- Fake engine soundtrack - Ех, мене не ми смета. Се решава со исклучување на системот и афтермаркет издув, ако више е до толку проблем.
Се решава ама не треба да има потреба од тоа јер колава и онака е миљон евра.

BMW м5 е60 епски звук со фабричкиот издув и внатре и надвор, после тоа настапи фејкеризам и ренесанса...ќе речеш сеа турбини има помалце цилиндри помала зафатнина, па истиот проблем го има и AMG ама нивниот мотор аутомаЦки соблака гаќички над 2000 обртаи и внатре и надвор од кола.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #476 на: 14 Февруари 2018, 15:19:29 pm »
AMG уште се држат до V8 кој звучи секако подобро од било кое БМВ, но полошо од било кој претходен АМГ мотор.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4754
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #477 на: 14 Февруари 2018, 15:21:11 pm »
AMG уште се држат до V8 кој звучи секако подобро од било кое БМВ, но полошо од било кој претходен АМГ мотор.
И f90 m5 има v8 али џабе, не брмчи ко v8.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22217
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #478 на: 14 Февруари 2018, 15:27:43 pm »
Ја па мислев V6  турбо е како во М4/М3...

Па добро , од што е направен тој V8 за да е потребен fake enigone soundtrack?
Од кашкавал?

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4754
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: BMW и неговите модели
« Одговори #479 на: 14 Февруари 2018, 15:29:27 pm »
Ако е од кашкавал сигурно не е млечен.