Денес се сменети предни плочки ( АТЕ) и поврзани се нови конектори на нив за истрошеност. ( една контролна сијаличка на шал табла помалку).
Плус, ставен е исправен редуктор 4x4, наполнет со оригинал ГМ масло за редуктор, поврзан е карданот, но нема да го користам прекидачот за 4x4 туку ќе го решаваме проблемот фабрички со замена за компјутерчето за 4x4 ( или инсталацијата околу него) за да активацијата биде фабрличка, електронска, не рачна како до сега. Во вторник ќе почнеме..а до тогаш FWD.
Вратен е и катализаторот, колата сугестивно влече поубаво на ниски, звукот на издувот е по басовски, цивилизиран, значи по малку тркачки, но не до толку тивок како што очекував.
Сменет е и механизмот за шалтерот за понов, поцврст..не дека мојов беше лош али овој беше стварно подобар, па вредеше.
Воедно, направив и ротација на гуми ( прадни со задни ) за што мисчам дека не треба центрирање?