Автор Тема: Remap  (Прочитано 15574 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Remap
« Одговори #45 на: 24 Февруари 2016, 22:06:34 pm »
Кој шиник. Линк. Искуство со него шо како. Шо мапи троши? Шо марки работи?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Remap
« Одговори #46 на: 24 Февруари 2016, 22:35:10 pm »
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Remap
« Одговори #47 на: 24 Февруари 2016, 22:38:35 pm »
добро познат во скопјево,каде што се правење carclub dyno test
пред неполни 2 недели зарибаа едно вти ради тие "тркачки" чипови

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #48 на: 24 Февруари 2016, 23:46:01 pm »
Arno de taka se uci. Mada da reces go racvetale motorot ke svatev ali da zariba cudno mi e malce.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Remap
« Одговори #49 на: 24 Февруари 2016, 23:57:57 pm »
Arno de taka se uci. Mada da reces go racvetale motorot ke svatev ali da zariba cudno mi e malce.

не е чудно.. лесно е да сконташ дека му пуштиле премногу гориво на дизните или на една дизна им се испуштило во мапата, отишла премногу.. тој цилиндар во принцип не пали, а бензинот навлегува во маслото... ако се “драпале“ околу корекции на мапи и слично, зашто не им работело како што треба, имало доволно време да влезе доволно голема количина во маслото кое нај често многу тенко го тураат заради перформанси, па бензинот да почне да пере на радилица... со доволна количина на бензин во маслото, ке стегне на летечи лагери,  при првото по сериозно оптеретување, а сигурно го пробувале на диното... ете ти хаварија, зарибување па во такви ситуации нај чест и завршува со клипот надвор од блок... 5-6 такви ситуации имам видено... кавасаки, бмв шестак, мерцедес, ауди А6 итн итн... тоа е маана на дизните.. истото се случува и кога ке почнат да мочаат дизни на дизел возила... само кај нив со нафтата доста подолго издржува пред да зариба...

смешна ситуација е дека знајки го ова, никад не ми текна на мерцедесот зашто постојано имаше капки уље под кола (знаев дека губи масло) ама нивото на масло увек беше на максимум.. :) ниеднаш не го поврзав едно со друго. после 2 години ми светна сијаличето у глава дека уствари уље си капе, ама нафтата што влегува во картерот преку сјебана дизна, го надополнува количеството... :)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Одг: Remap
« Одговори #50 на: 25 Февруари 2016, 00:00:26 am »
Јас иам мапа, само треба да ја снимам.
Od kade ti e mapata? Ako treba samo da se vcita imam ured, ako sakas da ti dadam da se probas.
ili ke pali ili ventilatori ke palat.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Одг: Remap
« Одговори #51 на: 25 Февруари 2016, 00:09:48 am »
Arno de taka se uci. Mada da reces go racvetale motorot ke svatev ali da zariba cudno mi e malce.

не е чудно.. лесно е да сконташ дека му пуштиле премногу гориво на дизните или на една дизна им се испуштило во мапата, отишла премногу.. тој цилиндар во принцип не пали, а бензинот навлегува во маслото... ако се “драпале“ околу корекции на мапи и слично, зашто не им работело како што треба, имало доволно време да влезе доволно голема количина во маслото кое нај често многу тенко го тураат заради перформанси, па бензинот да почне да пере на радилица... со доволна количина на бензин во маслото, ке стегне на летечи лагери,  при првото по сериозно оптеретување, а сигурно го пробувале на диното... ете ти хаварија, зарибување па во такви ситуации нај чест и завршува со клипот надвор од блок... 5-6 такви ситуации имам видено... кавасаки, бмв шестак, мерцедес, ауди А6 итн итн... тоа е маана на дизните.. истото се случува и кога ке почнат да мочаат дизни на дизел возила... само кај нив со нафтата доста подолго издржува пред да зариба...

смешна ситуација е дека знајки го ова, никад не ми текна на мерцедесот зашто постојано имаше капки уље под кола (знаев дека губи масло) ама нивото на масло увек беше на максимум.. :) ниеднаш не го поврзав едно со друго. после 2 години ми светна сијаличето у глава дека уствари уље си капе, ама нафтата што влегува во картерот преку сјебана дизна, го надополнува количеството... :)
Nemoze na benzinec od dizna da zariba usvari tesko da moze. Benzinot lesno se pali baska nesogoren ke pocne da bzdi pa lamda ke pocne da besnee pa ke puka od izduv pa cek engine pa ke otvoris hauba tuka e motorot zatvori hauba .
 Kaj dizelce e drugo raboti vo golem opceg na odnos gorivo vozduh a benzinec vo mal i brzo ke javi simtomii.


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Remap
« Одговори #52 на: 25 Февруари 2016, 01:32:22 am »
Јас иам мапа, само треба да ја снимам.
Od kade ti e mapata? Ako treba samo da se vcita imam ured, ako sakas da ti dadam da se probas.
ili ke pali ili ventilatori ke palat.

Оригинална 120 кс мапа сакам да ја ставам (Zafira B 1.9cdti 120)
http://www.chip-tuner.hu/original_ecu_files/files/Opel/

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг:
« Одговори #53 на: 25 Февруари 2016, 07:20:24 am »
Zasto? Nesto ne ja biva tvojata? Ako e ista mapata negledam zasto da ja menjas

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Remap
« Одговори #54 на: 25 Февруари 2016, 09:05:01 am »
Најверојатно е 'професионално' чипувана и се пали чек енџин и лимп мод.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Remap
« Одговори #55 на: 25 Февруари 2016, 09:05:29 am »
Zasto? Nesto ne ja biva tvojata? Ako e ista mapata negledam zasto da ja menjas

На 100 коња ми е подесена сега. Некоја глупава холандска верзија.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Remap
« Одговори #56 на: 25 Февруари 2016, 09:08:35 am »
Не е некоја. Имаш 8 вентилски мотор кој иди во 2 верзии од 100 и 120кс.
Слободно стави ја 120кс мапата.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: Remap
« Одговори #57 на: 25 Февруари 2016, 09:10:29 am »
Не е некоја. Имаш 8 вентилски мотор кој иди во 2 верзии од 100 и 120кс.
Слободно стави ја 120кс мапата.

Егзакли. NEED MORE POWAAAA :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Remap
« Одговори #58 на: 25 Февруари 2016, 10:31:33 am »
Nemoze na benzinec od dizna da zariba usvari tesko da moze. Benzinot lesno se pali baska nesogoren ke pocne da bzdi pa lamda ke pocne da besnee pa ke puka od izduv pa cek engine pa ke otvoris hauba tuka e motorot zatvori hauba .
 Kaj dizelce e drugo raboti vo golem opceg na odnos gorivo vozduh a benzinec vo mal i brzo ke javi simtomii.



може.. од искуство ти велам... и знам за како што реков неколку случаеви, меѓу кои и на мене ми се деси тоа.. затоа што кога се работи на чипување, не е тоа баш нешто од 3-4 минути па ако се упали чек енџин да се испотресат сите...  се тоа што го наброја, би било испотресување ако си во гаража и ти мењаат свекици па ке се потруди мајсторот да ја открие маката... значи и јас сум го правел следното:

копмплетен игнор на сијаличката за чек енџин, и мирисот на издувни гасови, зашто ако го пимплале за да добие на снага и рејсинг карактеристики, и катализатор му е изваден и се, затоа и по дефиниција на игнор се издувните гасови и мирисите, како и сијаличето... ти велам дека 6-тиот цилиндар (оној кој што во суштина на бмв моторите и нај малку добива масло), по линија гледан нај блиску до возачот, ми излезе надвор од блок, а клипњачата ја најдов под алансер... само и само од лошо ремапирање...  после таа дешавка, ЦЕЛА КОЛА ја дадов на топење.. малер ми беше... истото му се случи и на мехатроника со едно негово кавасаки... повторно последниот цилиндар во линијата за подмачкување, му стегна прв, го заротира на лагери за 5-6 секунди покасно да излезе клипот надвор.. добро е што човекот е жив, затоа што тоа му се деси на 260кмч, на 5 метри пред мене возеше... и се запали во возење, уљето со се сиот бензин прсна на граните и ауспусите и вивна во пламен, возејки повторвуам 260... се толку брзо се деси да немав време да му сигнализирам дека почиња да чади низ ауспуси, а го тестиравме новото штелување на гориво...

но се сложувам дека не пробива бензин во уљето така лесно. не е тоа нешто што ке истече во поголема количина за 1-2 минути.. си сака подолг период... нај малку 1-2 саати работење... а можда и поише...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: Remap
« Одговори #59 на: 25 Февруари 2016, 10:37:09 am »
....

Јас зошто не чепкам такви работи. Заради вакви глупости. За тјунинг признавам само некое турбо со низок притисок од 0,4-0,5 бари и еден интеркулер/или компресор. И дизни со маалце поголем дебит (отколку фабричките) за да можат да надваксаат на малце зголемениот проток на воздух. И нов компјутер, по можност ОЕМ или цертифициран од ОЕМ. А не да си играм во некоја гаража.

И сето ова пропратено со смена на замаец + ламела, масло во диференцијал и рачен менувач.

Така културно и лаички од моја страна.  :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.