kaj mene e 1.9 so 131ks fabricki, remap e napraven so nekoj svajcarski cip na 172ks, izvaden e katalizator za da dise poslobodno turboto +3-5 konja (za dizel zakon za benzin ne zatoa sto raboti na backpressure), imam i k&n filter + nekoi 3-4 konja, potrosuvacka, za grad so normalna voznja od 7.5 do 8.4 zavisi od guzva, so besneenje 10 sredno, 9l na 100 , na otvoreno 6.2 so klima i 5 dusi , za sila da ne zboruvame, korne, lepi kicma za sediste (zena mi vristi
) za negativni raboti, nikogas ne se forsira na krajna i na krajni obrtai , strada zivotniot vek na site komponenti zatoa sto se pooptereteni, no se zavisi kako vozis i kolku ja maltretiras kolata , posle sekoe brkanje vo mesto treba da poraboti 2 minuti minimum kolata za da se oladi turboto zatoa sto e pozadi kaj motorot kaj dizelite, dodeka kaj benzincite e (pretezno) napred, treba da ja otvoris da se ladi poveke ako e dizel obavezno zasto e letoa dizelot kreva temperatura, za remap , znam deka sega zema prestavnistvo za mkd 2fast 4 you pa vidi i so nego sto nudi , nekoja angliska firma e (ne se razbiram ) i podobro e so proveren fajl otkolku nekoj sam da si cepka i da ti menuva parametri, glavnata rabota sto e, poradi zadovoluvanje na eko standard normi fabrikite gi zagusuvaat motorite (dizelite da ne cadat) i gi vrakaat izduvnite gasovi vo motorot za da izgorat uste ednas kako bi se namalile gasovite koi se stetni, nafta samo na lukoil provereno mi e so 30-tina sluzbeni vozlia, a sega ja probav i novata so nea pomalce trosi
ako mi tekne uste nesto ke ti dopisam pozz