Автор Тема: Golf IV v5  (Прочитано 36610 пати)

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #315 на: 26 Септември 2012, 19:38:47 pm »
Као јас ја ебам Хали Бери само што она уште не знае..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Tome-Colt

  • Близок до администрацијата
  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4619
  • Муфљуз
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #316 на: 26 Септември 2012, 19:47:54 pm »
И ти ли бе? :O
„Јас, Филип, кењам по форуми и не треба човек ништо да ми верува. Се што пишав за брзината на возење е куп гомна од коњ.“

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #317 на: 26 Септември 2012, 19:48:38 pm »
Хахахахах..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #318 на: 18 Ноември 2012, 17:04:21 pm »
Како што повеќето знаете пред извесно време на јагуарот пак се запали чек енџин,па пошто никако неможев да најдам дијагностика за него,прееска со помош на Фаланга и на неговиот ОБД конектор се обидовме ако е можно да дознаеме кои се грешките.

Обд конекторот си ја заврши својата работа и ги јави следните грешки :
-Двата катализатора можда се за мењање а можда се само нивните сензори отидени
-И опционално сензорот за гаста

Сега моето прашање е следното,дали ако ги извадам катализаторите чек енџинот ке се изгаси или уште ќе стои..?

Уште еднаш огромна благодарност до Миле Фаланга..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #319 на: 18 Ноември 2012, 17:08:39 pm »
Проба да ги избришеш грешките? И ако си ги избришал дали повторно се појавиле грешките? Може да е до лош бензин, смешата да е лоша и сензорот да јави.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #320 на: 18 Ноември 2012, 17:10:35 pm »
Не е проблемот до бензинот пошто колата не е таа која што беше кога ја земавме прв пат од Грција..
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #321 на: 18 Ноември 2012, 17:15:35 pm »
Многу често се случува сензорите да лажат ради лош бензин И да јавува такви грешки. Пробај да ги избришеш грешките.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #322 на: 18 Ноември 2012, 17:21:58 pm »

Сега моето прашање е следното,дали ако ги извадам катализаторите чек енџинот ке се изгаси или уште ќе стои..?



Ke sveti.
Bez popravka i potoa brisenje na greskite na soodveten tester, check engine sijalickata ke se ugasi samo ako ja izvadis. :)

Присутен Dodo

  • Бемвекријачко Пе*ерче
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2785
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #323 на: 18 Ноември 2012, 17:27:10 pm »
...или туриш изолирбан преку неа :D Homer knows best!!!


Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #324 на: 18 Ноември 2012, 17:31:36 pm »
Ke sveti.
Bez popravka i potoa brisenje na greskite na soodveten tester, check engine sijalickata ke se ugasi samo ako ja izvadis. :)

А како да ги избришам грешките..?
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #325 на: 18 Ноември 2012, 17:38:30 pm »
Edon, а да видиш со Миле Фаланга дали ке може да ги избришете грешките...

Или да видиш кај Шиник после мостот коа идеш накај Ге-Ге , одма десно... пак десно... и одма лево, како посебен плац е ограден... за дијагностика и за бришење грешки зима, околу 700-800 денари

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #326 на: 18 Ноември 2012, 18:05:28 pm »
Ама, џабе бришење грешките ако не е решен проблемот. Поентата на дијагностиката е да се установи што е сјебано, и да се поправи, не да се избришат грешките..

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #327 на: 18 Ноември 2012, 18:10:56 pm »
Добар дијагностичар веднаш ќе утврди дали се ламбда сондите пратејќи го менувањето на напонот и нивната реакција. Може да појдеш и докај Маршер. Можеби е сосема друго проблемот, а да се рефлектира на работата на сондите.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен edonos

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3557
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #328 на: 18 Ноември 2012, 18:12:07 pm »
Грешките делумно знам кои се,сензорите на катализаторот или самиот катализатор,иако мене се ме влече накај катализаторот,затоа прашав ако го тргнам дали сеуште ќе се смета за грешка тргањето на катализатор..?

Кај голфот ми е тргнат катализаторот и никад ми се нема запалено чек енџинот..

Симо а како ќе утврди Маршер што е како е..? Треба за тоа некаков уред или..?
People should not fear their government.The goverment should fear its people.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Jaguar XKR i Golf IV v5...
« Одговори #329 на: 18 Ноември 2012, 18:20:42 pm »
Убавите софтвери за дијагностика имаат и графички приказ на параметрите (графиконче), па може да се прати како реагира ламбда сондата. Во работа, во зависнот од тоа во кој режим работи моторот, додавање - одземање на гас, може да ги прати реакциите на ламбдата. Одма ќе се види дали таа дава грешни резултати или резултатите што ги дава се последица на катализатор кој не функционира. Она што сакам да ти го кажам е дека можеби има пребогата или пресиромашна смеша, па тоа да се одразува на работата на сондите, и параметрите да излегуваат вон доменот на нормална работа на сондите.

Таков случај имав јас со плинскиот уред, си играв малце со мапите за плин за да добијам подобар риспонс при ниски вртежи, а добив упален чек енџин, со грешка за ламбда сонда. На крај поминав со џабе сменета ламбда сонда, после која повторно се појави чек енџин, се` додека не го рекалибрирав плинскиот компјутер. :)

Затоа прво една убава квалитетна дијагностика пред да превземаш било каква акција од типот менување сонди и вадење (промена) на катализатори. Инаку, катализаторите се отвораат и се става ново саќе на место на старото, а можеш и комплет нови заменски катализатори да ставиш.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.