Ако сакаш стручно да праиме муабет тука на форум не е проблем, машински имам завршено, само неќам да ги замарам другите со ТЕОРИЈА која не е многу разбирлива за другите, а и не ги интересира... Апсолутно не си во право по никоја точка.
Очигледно не си видел мапа на бензинец, поготово на АТМОСФЕРЕЦ. Једино VTEC успева да го задржи моментот...
Моторот е најефикасен на ПИКОТ на Nm, под тоа најефикасен се подразбира полезно дејство, те. за количество дадена енергија,колку енергија ќе добиеме. Во превод, ова што ти го кажа во пракса Е точно, но МАТЕМАТИЧКИ не е, поради тоа што ако колата како што пиша ти, ја возиш на ПИКОТ на Nm, кај моето ауто е 3400 RPM, тоа не значи дека моторот најмалку ТРОШИ , туку најмалку троши во однос на тоа колку може да СРАБОТИ (повлече). Во пракса моторот најмалку троши на лер гас, но е НЕМОЌЕН да напраи ништо поише од тоа едвај да ја помери колата, што значи горивото за тие обртаи он го троши само за да ги совлата своите загуби и да му остане уште некој процент колку да работи мирно и да го врти алтернаторот.
Поради ова се што горе ти го наведов, производителите речиси секогаш, последната брзина од менувачот ја прават да биде точно негде кај максималниот момент на моторот, при дадена брзина отприлика 120-130км/ч