Автор Тема: 1.2 TSI 105  (Прочитано 41306 пати)

Отсутен daf

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 146
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #120 на: 31 Јули 2013, 10:37:15 am »


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #121 на: 31 Јули 2013, 10:42:52 am »
Многу по реално од 14, уствари може мереле на 200км потрошња.


Еве и при 90.


Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #122 на: 31 Јули 2013, 10:42:57 am »
a zamisli motorov na atv da go stais. 200 grama kje trosi :)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #123 на: 31 Јули 2013, 11:19:02 am »
Луѓе, гледам дека е поделено мислењето за моторот. Тие што не го сакаат (мераклии на дизели што не седнале во 1.2 TSI), ќе му најдат 1000 мани кои се неточни во реалноста, ама тоа е тоа...
Реалноста е дека овие мотори се и до  1/3 поефикасни од мулти поинт бензинците. Зошто и како го прави тоа, отворете друга тема ке се објаснуваме за GDI технологијата

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14288
  • Пудингот на шоферството
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #124 на: 31 Јули 2013, 11:45:02 am »
Моторот е ок и би бил одличен во соодветна каросерија,а да се лажиме дека е супер вграден во градски автобус тогаш не е ок.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #125 на: 31 Јули 2013, 11:46:27 am »
za polo e izmislen...

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #126 на: 31 Јули 2013, 12:12:51 pm »
Моторот е ок и би бил одличен во соодветна каросерија,а да се лажиме дека е супер вграден во градски автобус тогаш не е ок.
Според мене подобар е од 1.4 и 1.6 атмосферците, како и од 1.6 ТДИ. Нека образложи некој што мисли дека не е така.
А ако мене ме прашуваш, најубаво би било ГТИ мотор да ставаат и во основната верзија, ама јбг...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #127 на: 31 Јули 2013, 12:17:09 pm »
Моторот е ок и би бил одличен во соодветна каросерија,а да се лажиме дека е супер вграден во градски автобус тогаш не е ок.
Според мене подобар е од 1.4 и 1.6 атмосферците, како и од 1.6 ТДИ. Нека образложи некој што мисли дека не е така.
А ако мене ме прашуваш, најубаво би било ГТИ мотор да ставаат и во основната верзија, ама јбг...
Драстично подобар од 1.4 или 1.6, освен за монтирање плин. Од 1.6ТДи не би рекол, ама во ред.

Реално најубаво би било да се става 2.0ТФСи како основна варијанта во голф. Ау да сега ми текна дека тоа е основниот мотор на Голф во Канада откога го укинаа 2.5 пред некој месец. Да, точно слушна, основен мотор во Голф во Канада е 2.0 ТФСи 211кс. Имаш и појаки верзии.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #128 на: 31 Јули 2013, 13:22:47 pm »
Моторот е ок и би бил одличен во соодветна каросерија,а да се лажиме дека е супер вграден во градски автобус тогаш не е ок.
Според мене подобар е од 1.4 и 1.6 атмосферците, како и од 1.6 ТДИ. Нека образложи некој што мисли дека не е така.
А ако мене ме прашуваш, најубаво би било ГТИ мотор да ставаат и во основната верзија, ама јбг...
Драстично подобар од 1.4 или 1.6, освен за монтирање плин. Од 1.6ТДи не би рекол, ама во ред.

Реално најубаво би било да се става 2.0ТФСи како основна варијанта во голф. Ау да сега ми текна дека тоа е основниот мотор на Голф во Канада откога го укинаа 2.5 пред некој месец. Да, точно слушна, основен мотор во Голф во Канада е 2.0 ТФСи 211кс. Имаш и појаки верзии.
Образложи ако мислиш дека не е така ;) А за муабетов со основните мотори, ако ви текнува мазда 3 кај нас како најака верзија се нудеше со 2.0 мотор од 150кс. Мазда 3 GT  се викаше моделот, со споилери, убаво издувче итн.... Во САД основна верзија беше 2.3 со 170+ кс :(

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #129 на: 17 Август 2013, 17:05:08 pm »
дали верзиите 75 90 105кс се идентични кај овој мотор, исто како 1.6тди, односно со ремап се добива истата сила на 3те верзии?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #130 на: 17 Август 2013, 17:17:15 pm »
Не. :)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #131 на: 17 Август 2013, 17:18:30 pm »
Има две варијанти, 85 и 105кс, и да, идентични се.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #132 на: 17 Август 2013, 17:22:02 pm »
Колку што знам, различна е турбината. Може да грешам.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #133 на: 17 Август 2013, 19:42:13 pm »
Колку што знам, различна е турбината. Може да грешам.

Па чим е иста кубикажата, а различна коњажата, или се зголемени максималните вртежи (што не ми се верува), или е поинакво турбото. Трето нема.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: 1.2 TSI 105
« Одговори #134 на: 17 Август 2013, 19:44:11 pm »
Колку што знам, различна е турбината. Може да грешам.

Па чим е иста кубикажата, а различна коњажата, или се зголемени максималните вртежи (што не ми се верува), или е поинакво турбото. Трето нема.

Или само различна електроника, а друго се исто.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.