Автор Тема: VW Passat 1.9 TDI  (Прочитано 35648 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #90 на: 29 Јуни 2016, 02:06:08 am »

Уште еднаш да се заблагодарам на Симо кој беше главниот „виновник“ кој ми ги посочи овие звучници, т.е ми помогна во изборот. Фала ти друже!



Ми беше задоволство :) Баш ми е мерак што се погодила комбинацијата :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #91 на: 29 Јуни 2016, 09:24:51 am »
za toa e forumov  barem jas taka go svakam  no gledam deka ima i dosta luge koi ne se bas taka nakloneti ...

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #92 на: 29 Јуни 2016, 10:31:12 am »
Се согласувам, затоа постои форумот, за дружење, да си помагаме, совети, препораки..  :)

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #93 на: 30 Јули 2016, 18:19:09 pm »
Ваљда дека се ближи Илинден па поради тоа се некои глупости ми се случуваат во последно време..
 
Вчера пред мракот земав да ја косам тревата на патот со тример на струја и до половина некаде стигнав, тримерот ослабна го исклучив и почна да чури. Ај викам кога имам пуштено продужен кабел бар живата ограда да ја острижам, порасната е. Ја земав машинката за сечење на жива ограда исто на струја, при крај бев и таа цркна. Ај маме и ебам. Малер. Ништо, колата и за Дојран со девојчето, на мала прошетка по едно кафе и дома до 11, дека сум ограничен со време (уште 5-6 месеци за 2 години возачко искуство). Си возам полека 4та некаде 60-70 и пред Фурка на таа јаката нагорнина и кривина има, дадов гас во 4та за да земам залет да ја искачам горнината. Слушам едно „баам“ и гледам обратаите паѓаат, ми угаси колата. Ај си викам, малер, што и стана се беше во ред и нафта имам пола резервоар, струја има, светла, се. Пробав на рикверц да ја запалам, нејќе, незнам колку коли застанав да ме завлечат нагоре и на рикверц да ја вратам во едно патче има да не бидам на патот, сепак опасна кривина е. Скопјани едни, викам 5 метра само да ме завлечиш, останав дефект, да не бидам на патот, немам време, добро извини и пријатна вечер. Гранична полиција помина светна да нема илегалци и гас на ленд роверот. Поминаа и овие странскава полиција шо е, поднамали, илегалци да нема лево-десно, гас на колата. Од Валандово ми застана еден познаник, со Мерцедес е класа, арно ама нема таква сајла да ме влече, мојата е класична со куки. На мерцедесот беше со штрафови едни. Викам фала многу што застана терај. Едни од Гевгелија ми застанаа со караван пежо, ја врзаа на куката и ме завлече нагоре па на рикверц влегов во тоа патчето и ја отстранив од патот. Отварам хауба, се е во ред, тие каишите стојат, улје проверив на шипка има. Се јавувам дома на моите, дојде татко ми со мајстор, го отвори малку тој капакот кај ребрастиот каиш, вика се скинал каишот. Ај у пм нек иде све  >:( 
Ја извлековме до кај мајсторот што стално ми ја сервисира, треба да порачува делови нов каиш, затегачи, да го отвори моторот, вентили што има искривено да се смени, па да видиме колку ќе испадне на крај кварот  >:(
А кога ја земав 2012 година, сменав се комплет каиши, затегачи. Сменето е се на 180000, а сега имам поминато 215000 значи 30000 за 3 години. Обично овој каиш тера 5 години или 50000-60000, незнам зошто толку рано се скина  :-\

У пм нека иде све, чекам да видам што малер ќе ми се случи следно...  >:(  >:(

Си пишав у друга тема ама ај и овде...

Значи во возење ми се скина ребрастиот каиш и резултатот е еден скршен вентил и еден искривен другите се во ред, за чудо. Затегачот стегнал премногу и на здраво е скинат каишот според зборовите на мајсторот. Деловите се порачани комплет каиш, ролери, затегачи и нови вентили, па кога ќе стигнат главата ќе ја носам за Гевгелија да ги набијат вентилите и назад на монтажа. Другото се е во ред, клипови и други делови се океј.

Големи пари ќе испадне ама кога се мора, тоа е.  :)

Отсутен Prof. Greenthumb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4001
  • MadaFunker
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #94 на: 30 Јули 2016, 20:49:12 pm »
Јебига колега, те фатил малер..
New blood of old school

Отсутен TheHeatIsOn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 515
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #95 на: 31 Јули 2016, 00:33:22 am »
Na Passat ova da se sluci, me cudi, so lesno neka e ...

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #96 на: 31 Јули 2016, 00:51:10 am »
Де објасни што ти е поточно чудно?

Отсутен TheHeatIsOn

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 515
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #97 на: 31 Јули 2016, 00:57:40 am »
Kako moze da se skine Nov rebrast Kais, Mora nesto drugo da bil problemot

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #98 на: 31 Јули 2016, 01:11:39 am »
Може да  бил чкарт каишот и/или затегачот. Многу веројатно.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #99 на: 31 Јули 2016, 09:55:30 am »
Kako moze da se skine Nov rebrast Kais, Mora nesto drugo da bil problemot
Сериозен си или тролаш?

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #100 на: 31 Јули 2016, 12:09:08 pm »
Машини се, се расипуваат..   :)

Две варијанти имало, премногу затегнал затегачот и затоа е скинат каишот на здраво а не од дотрајаност, има уште мноогу возење во него. Се гледа дека е нов, сите запци си стојат.
Другата варијанта е дека вентил заглавил, па резултатот е скинат каиш. Последниве денови осеќав како тропкање некое во моторот, невообичаено, и кога возев полека 2ра, со отворен прозор се слушање едно прилично гласно свиркање ама неможев да забележам од каде доаѓа, како забрзувам или давам гас се губи тоа свирење.

Нејсе, што е тоа е, ќе се направи. Дефект е, се случува, јас да сум жив и здрав.  ;)

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #101 на: 31 Јули 2016, 12:23:55 pm »
Losa rabota ti se desila ama mnogu sekiracii ne treba,se pravi gledaj da nema loso vo lugjeto i stokata. :D
Posle ova mnogu maznenje kolata nikako,samo gas,da ne ti e krivo.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #102 на: 03 Август 2016, 17:52:15 pm »
Еве го моторот расклопен и со извадена глава.



Главата е спремна за да се вградат новите делови, однесена е во Гевгелија, па утре треба да ја зимам да му ја носам на мајсторот да го склопи моторот.
За монтажа на вентилите во Гевгелија ми побараа 1500мкд.



Новите вентили:


Му напоменав на мајсторот да стави поквалитетен каиш овојпат, и ми понуди од марката Dayco, 2500мкд.
Вкупно ќе излезе околку 28000мкд скоро 500е, али нека се погоди само.  :)

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #103 на: 03 Август 2016, 18:23:58 pm »
Многу некако 500 евра ??? Од каде таа цифра ?

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5857
Одг: Одг: VW Passat 1.9 TDI
« Одговори #104 на: 03 Август 2016, 18:39:31 pm »
Еве го моторот расклопен и со извадена глава.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Главата е спремна за да се вградат новите делови, однесена е во Гевгелија, па утре треба да ја зимам да му ја носам на мајсторот да го склопи моторот.
За монтажа на вентилите во Гевгелија ми побараа 1500мкд.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Новите вентили:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Му напоменав на мајсторот да стави поквалитетен каиш овојпат, и ми понуди од марката Dayco, 2500мкд.
Вкупно ќе излезе околку 28000мкд скоро 500е, али нека се погоди само.  :)
Dayco е добар италијански бренд но некако цената....тој да ти го продаде по таа цена или ти го купи по таа цена?

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk