хех... дали некој знае како изгледа поимот „зае*анција до франција“??
Епа тоа изгледа вака: се договараш за одење некаде, се е ок... вечерта (21:00) пред да тргниш се е ок, (21:05) одиш да тураш гориво , на враќање сеќаваш дека сопирачките се слаби...
Море дотурај глицерин, море испуштај воздух ... НИШТО!
И му откажав на луѓето одење...
Следниот ден сопирачката стаса до стадиум „апсолутно нефункционална“. Поставивме дијагноза „задните вентилчиња пуштаат воздух“. Бев кај еден другар, и тој мајстор од мака ко мене...Ги намотавме со тефлонска трака, ги завртивме... и за чудо по долго помпање на педала, и испуштање воздух КОЧНИЦАТА СЕ СРЕДИ...
Ама до кога??? 30 мин од ко ја направивме

Ко ја купив шкодата губеше малку глицерин од некаде и како превенциона мерка ги сменив сите гумици на помпата на задните кочиони цилиндри. Шодека...! Уствари, тоа беше помпата...
И поктај сите инсистирања на моите пријателчиња мајсторчиња „да ја редиме со гумици“ , да ја бушам за центар и да ја редиме со пошироки“ и тн. , сам си се зафатив со инжињерски потег. Ги пребарав сите кочиони помпи на интернет и открив дека застава става на 101 и 128 на некои модели слична таква помпа...
Вчера ги преберав сите отпади во градов и најдов... Едвај се погоди... различни навои на вентилчиња, па повеќе отвори, па црева не одговараат, па различен агол, па различен размах меѓу штрафови... абе пукнав
Еве колку за спроредба... првиот е шкодин, вториот е новиот заставин...


Резултат: досега е одлично (освен што ме заеба за шетањето

) , па ќе видиме како ќе се покажи....