Автор Тема: Да ви ја претставам Ева  (Прочитано 16139 пати)

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #60 на: 23 Јули 2013, 10:11:28 am »
ах... кој ти знаел дека можам да се изпентерам до таму... Следниот месец секако пак ќе одам на таму...

Во најава патување до Скопје следната недела.

Денес треба да скокнам да купам едно воздушно филтерче за Ева...
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14712
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #61 на: 23 Јули 2013, 13:33:49 pm »
Супер браво. Ептен ми е мака што не можам Михаела да е повозам тро. Не ми регистрирана а други планови ми излегоа.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #62 на: 23 Јули 2013, 14:43:46 pm »
Супер.
Доколку се ти е исправно на возилото (ете зборам за постари) и доколку палењето, но и смесата бензин/воздух е точно наштелована, не би требало да има никаков проблем дури и кога ја газиш на нагорно, бараш перформанси од неа.

Ете го моето видео, се гледа дека на плетвар температурата ми стои измегу 2-ра и 3-та црта и таму остана, а порано кога сме го искачувале плетвар, температурата знаела да отиде и преку 3-та црта.
Лани во скопје при градска вожња знаеше до 3-та црта да ми отиде температурата, но откако наштеловавме палење пред 3-4 месеци, ене сеа овие неколку месеци во град температурата никогаш не ми стигна до 2-ра црта.

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #63 на: 24 Јули 2013, 11:04:12 am »
А Михаела е бубата од сликава, така???
Кога ќе идам накај БТ ќе ги подружиме малку, да се запознаат Ева и Михаелка... :D

Е сеа, баш ме замисли со ова што го пиша, Filomkd... Реалност е дека сите стѕари Шкоди имаат проблем со греењето , последно кога го местев палењето (демек, фабричка толеранција е од 5 до 1 степен претпалење.) Никогаш не помина температура над 90 степени  по угорница, но и на рамно држи 80тина, а порано на рамно со јак режим на возење возеше со 60-70 степени температура, но силата на моторот беше послаба.

Од тогаш пали без саух стано наутро под прва, а до тогаш малку се натерувавме...
Во што е финтата?? Прерано, предоцна палење???Билокое??? Што предизвикува зголемување на температурата???
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #64 на: 24 Јули 2013, 12:00:57 pm »
Ај ке го прашам таткоми, но мислам дека подоцно палење покачува температура над нормална граница дури и на рамно додека го возиш.

Еве сега мојата кола колку толку за тие коњски сили има перформанси, ама пази, 2 месеци веке бензин не видела, само на плин ја палам, што е една од работите што и мене ме чуди, пу пу да се поместам од место да не ја урочам :)
Исто така ене гледаш, температурата на моторот на видеото е при возење на плин, а плинот како гориво развива поголема топлотна енергија од бензинот.

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #65 на: 24 Јули 2013, 12:10:00 pm »
наместија на раније по жив ќе ти биде моторот а и нема да имаш проблем со греење

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #66 на: 24 Јули 2013, 13:32:36 pm »
хмм... ќе го чачнам одново палењето вечер. Претпоследно ја местев и со индикаторна ламба, ама некако снагата не и беше максимум.

Чекај сеа едно нешто што ме збуни... За порано го сметате 5 степени претпалење или 3 степени претпалење... Двете можат да бидат „поарно“ само зависи од која страна гледаш.. :o ??? ::) најозбилно прашувам... би рекол дека е 5, ама да не ја утнам, сепак...
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #67 на: 24 Јули 2013, 13:38:38 pm »
Ти реков ке го прашам таткоми, он е механичар по струка :D Сеа е на пат, вечер ке се врати.

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #68 на: 24 Јули 2013, 13:43:52 pm »
хмм... ќе го чачнам одново палењето вечер. Претпоследно ја местев и со индикаторна ламба, ама некако снагата не и беше максимум.

Чекај сеа едно нешто што ме збуни... За порано го сметате 5 степени претпалење или 3 степени претпалење... Двете можат да бидат „поарно“ само зависи од која страна гледаш.. :o ??? ::) најозбилно прашувам... би рекол дека е 5, ама да не ја утнам, сепак...

неможеш баш по тоа да се орјентираш најдобро ќе видиш како се одзива на гаста. Траба одма да прима т.е да нема некој си празен ход. На фичото е така не гледам зашто би било различно и на другите коли
Ако можеш да најдеш разводник т.е палење кој сам си дава раније касније т.е како што му треба на моторот така си го прави

Отсутен VLATKO Џентлменот

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6220
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #69 на: 24 Јули 2013, 16:46:11 pm »
Ај ке го прашам таткоми, но мислам дека подоцно палење покачува температура над нормална граница дури и на рамно додека го возиш.

Еве сега мојата кола колку толку за тие коњски сили има перформанси, ама пази, 2 месеци веке бензин не видела, само на плин ја палам, што е една од работите што и мене ме чуди, пу пу да се поместам од место да не ја урочам :)
Исто така ене гледаш, температурата на моторот на видеото е при возење на плин, а плинот како гориво развива поголема топлотна енергија од бензинот.
затоа се ставаат за една топлотна единица поладни свеќици

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #70 на: 24 Јули 2013, 16:54:40 pm »
^^
Со истите свекици лани во град скоро до 3 црта, ова лето никат до 2-ра црта ;)

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #71 на: 24 Јули 2013, 17:22:35 pm »
Top kolice :) so zdravje da go cuvas uste 50 godini.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #72 на: 24 Јули 2013, 23:46:31 pm »
Сега зборев со таткоми во врска со палењето. Не чини ниту прерано палење ниту доцно палење. Најидеално е да биде степен до два на раније палење, но не да биде на претерано раније палење.

Сеа да те прашам. Самиот викаш во погорните постови дека фабрички и е 1 до 5 степени дозволено на раније палење и дека така си го наштеловал, не ти грее, влече и насабајле ти пали чакмак. Зошто повторно сакаш да го чепкаш палењето ? Нели сеа до претор не ти прегреа на гавато ?
Тоа што ти побарала втора брзина таму горе веке пред да го искачиш гавато, имај во предвид дека си бил товарен, ипак не е ова ТДИ ;) :D

И додека се штелува палењето, стави го на најиделано палење, дај малку гас да се накачат вртежите и врти го разводникот кон раније палење, осети го на звук како ке работи моторот, сврти го 1 степен, па 2, па потоа одземи ја гаста, па стисни ја нагло и види како ке прима гас моторот.

Отсутен SaseMajstorot

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 508
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #73 на: 25 Јули 2013, 08:50:00 am »
На тој принцип ја штеловав. Вртеќи го разводникот во насока спротивно од сатот има фази на: лошо работење, мирна работа , мирна работа + тивки потчукнувања и потоа следи пак фаза на немирно работење. Би рекол дека фазата на тивки потчукнувања би била од 1 степен до 0 степени или така нешто. Е,мене ми е тука оставена некаде, сосема малце понапред...(степен до 2 претпалење)
Фала Бугар...

Да да... знам дека многу барам од машинчево, но 80 температура на отворено ретко искалчувала (ова на врањаќе, само 2ца бевме в кола + багаж), а на Џавато дојде и до 90 и нешто... стално стоела нешто под 80.. затоа реков...

Добро... можеби и не е ни нешто заприметливо, ама јас ете така сум малку давеж во однос на палење и карбуратор и додека не ги извадам максимум перформансите не ја оставам :S

Ми следи еден пат до Скопје, па не сакам ни случајно да ми настанат проблеми , особено не низ град...
Како Југо нема друго! - и поарно шо нема!

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6831
Одг: Да ви ја претставам Ева
« Одговори #74 на: 25 Јули 2013, 09:19:10 am »
Па добро, на нагорно мора да покачи температура, секоја кола покачува температура на нагорно, и стара и нова :) Иначе, еднаш ако ја наштеловаш и гледаш дека одреден период моторот спие, работи топ, не го чепкај постојано ;)