Автор Тема: 1.6 TDI на VW - Релативно нов- Искуства, совети и препораки!  (Прочитано 9559 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
90 и 105 се идентични, не знам за 75.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3843
Муабетот е дека моторите се механички идентични. Муабетот е дека можеш тој од 75 коња да го ремапираш на 105 и да си тераш како што фабриката предвидела.

Значи кај многу прозиводители се. Кај Мерецедес, Форд, Опел. Јас нема да се обидивам да проверувам долгорочно како ќе биде. Ти ако си убеден дека е ок на твојата кола да го стегнеш софтверто терај. Читав за za TFSI,  оти ги има во голем борј изведби дволеитрените, разликата покрај коњите е во изборот на „матеројалот“ на внатрешните компоненти. Кој сака нека повели ризикот е тој.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Брам, ако твојот MultiJet е 16в, тој има голем потенцијал. Доколку турбото ти е во здрава состојба, греота е да не го искористиш тој потенцијал.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3843
Ќе живеам во грев. Ова не гледам дека ми е малку. Забрзува за 8 вози 220 што да му правам? Парно да вложам во подвозје отколку во ремап.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Подвозјето ретко кога ќе го искористиш. А ремапот на секое претицање. :) До душа ако има и естетски бенефит „подвозјето“ секако дека промената е добредојдена на секоја кола.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43559
  • Il Moderatore
Пошто кај нас патиштата се без кривини и прави..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3843
Претица добро и сега. Ако не можам да претицамизгледа доволно брзо оди тој пред мене. Колони не претицам од принцип. Подвозјете ми има поголема вредност во секојдневно возење.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
90 и 105 се идентични, не знам за 75.

tesko deka se identicni

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Dzo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3030
  • GTI®
Одг: 1.6 TDI на VW - Релативно нов- Искуства, совети и п&
« Одговори #38 на: 05 Јули 2013, 00:36:45 am »
иста т.е слична сила вада комшиите на дино од тој мотор!


https://www.facebook.com/media/set/?set=a.604600379573150.1073741874.185466698153189&type=1

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34046
  • Таков е животот... јебига
Зошто не би биле идентични? На ФВ тоа му се исплати.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Drugar ja go imam na Octavia 1.6 TDI 105ks, mene mi e taman, potrosnja grad 6,5-7 kombinirano 5,5... 1300 kg e octaviava, ne e bucen... Epten rafiniran :) ... Ako sakas da go vidis/probas...
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3601
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
sum vozel i 90 i 105...doduse 105 dosta redovno go vozam na leon... i ne bi rekol bas deka ista sila imaat... pogotovo ne na ugornica i koa si tovaren

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54919
  • Махер
Не е муабетот за иста сила, туку за се исто освен софтвер.

Отсутен RedEco

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4631
  • Passat B8
Не е муабетот за иста сила, туку за се исто освен софтвер.
sve je isto , samo njega nemaa  ::)  ;D
sfe e do sistemot, i pozicijata na popametnite vo nego.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10924
  • 430i
Цитат
From the factory there are varying levels of power output mainly 75bhp, 90bhp and 105bhp. The engines are the same just controlled by different mapping to allow for the different power outputs.

So from a remap of the 1.6tdi you can get power to 145bhp and torque up to 320Nm for ALL models. Imagine the difference this will make to driving and acceleration. Cheap road tax and low insurance costs still apply.

http://www.more-bhp.com/audi_seat_skoda_vw_16tdi_remaps.html