Чудно, но има еден куп различни мотори...
На пример TU3 (206 1.4) и TU5 (306 1.6) мора да се вади глава за да се заменат гумици на вентили...
А и на пример ако се тие отидени, првиот знак ке биде при прво палење да фрла плав чад низ ауспух...Втор симптом ке биде на пример при константна брзина на возење, ако нагло се притисне педалата за гас па ке се раздува плав дим низ ауспух...
Има уште, но овие ми дојдоа одеднаш...
Сепак може на аутото да не му е ништо...
Во оваков случај пред да се продолжи со понатамошна дискусија, се менува масло со градација 10-40, и доколку се примети дека нема промена и дека повторно има трошење на масло, да се фукне едно адитивче, од ликви моли, графитче па да се прати ситуацијата понатаму...