Искрено не верувам дека е до уљето, ниту до горивото ... Траги од капење немаш, нема плав дим, а троши ко лудо
Гумици на вентили не се, пошто преголема е оваа потрошувачка... Чудно многу! Адитиви исто не верувам дека би помогнале у случајов, најбоље помири се со ова, контролирај го редовно нивото на уље и по потреба досипувај, ама не повеќе од средина на шипката.
Отварање на мотор ти е исто како операција на човек, последна ствар после сите исцрпени алтернативи. Имаш адитиви за освежување на сите гумени заптивки, за пополнување на микро порите од цилиндрите, за подобрување на особините на уљето и тн. У принцип тоа ти е 50 евра експериментален трошок, мада не сакам да те разочарувам. Едноставно има мотори кои трошат уље, иако твојот мотор не спаѓа во нив. На пример Опел знае да троши уље, ама еве кај мене се погоди да не троши или зашто го отрув со адитиви, незнам, а сум користел и 0w-40 ... Не е лошо искусен мајстор да го провери, гаранцијата и така ти е истечена, појди до кај marsher макар чисто информативно, сигурно најдобро ќе те посоветува.
Има и обратни дешавки, дими плаво ко лудо низ ауспух, а не троши уље
Мој совет, ја да сум на твое место би ја продал - не знаеш што следи понатаму!
Среќно и без нервози, SHIT HAPPENS !