На секој можен тест, сите новинари го кажаа истото (веројатно не се подмитени за тоа) дека колата feels right, well built, а тоа е одличен менувач, ламела, мотор, диференцијал, осет и сила на кочница, седење, амортизери, а потоа звук, лесна контрола на оversteer, revmatch, кочници кои немаат смрт, и што уште не.
За фокусот (веројатно мислиш на СТ) не би коментирал, една класа подолу е во перформанси (послаб мотор, кочници, нема шпер...), башка е форд... Ако збориш за РС, тогаш може цела тема да отвориме за проблемите на таа кола.
За Голфот гти перформанс: колата е мека, со звук усисивач (нема звук, те има преку звучник), кашкавал држачи на мотор, кашкавал ламела, кашкавал кочници, волан без филинг и шпер кој едвај се носи со 245-250кс, НЕ СЕ ГАСИ ЕSP, и што уште не (негативно кога збориме за smiles per gallon).
Стариот меган РС нема да го коментирам бидејќи е со 3 врати (колата е авион, нема муабет), а за новиот RS 1.8T се надевам дека ќе биде достојна конкуренција на i30N.
Цивикот од 40-50К евра... шта речи, освен мотор, шпер и мењач, другото е господе боже... Веројатно затоа почнаа и да го продаваат crate motor (мотор и мењач во пакет) за ентузијасти да си го уградат во некоја EG или EK.