Една катастрофална грешка што континурано ја правиме е што ги изедначуваме овие спортски хечбекови со спортски (па и супер-спортски) возила.
Кај Порше 911 потрошувачката не игра никаква улога. Кај хот хеч, итекако игра улога.
Значи, да ги разјасниме малку работите - хот хеч е хот хеч. Не е Порше 911, не е Астон Мартин ДБ9, не е ни Лансер Ево. Кај сите овие коли, потрошувачката не е важна, пошто нивната една и единствена (односно, ајде, примарна) цел се перформансите.
Хот хеч е возило што треба да се вози секојдневно (значи, секојдневно, не само за викенд), да ги задоволува потребите на една фамилија и да биде корисно и практично (и донекаде, ефтино) возило. Кај возило што се вози секој ден и што би проаѓало 15-30.000 км годишно, потрошувачката е и тоа како важна. Исто, важна е и практичноста, комоцијата, опременоста и сите други работи кои го прават едно возило комфорно и практично возило.
ТОА е хот хеч. Тоа што Меган РС е најдобар на стаза, не го прави најдобар хот хеч.