Автор Тема: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport  (Прочитано 152128 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #165 на: 18 Мај 2011, 14:25:30 pm »
Sekoja guma ima avaplaning, samo nema sekogas dovolno dozd.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #166 на: 18 Мај 2011, 14:58:14 pm »
Sekoja guma ima avaplaning, samo nema sekogas dovolno dozd.

Намерно ја цепав у вирчиња со 80 - 90 и нема никаков трзај.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #167 на: 09 Јуни 2011, 19:38:55 pm »
Го најдов тестот на 155 та правен од Тop Gear, еве некој детали:

You need to cart your family around. Or you need to satisfy the dull old fleet
manager at work. That means you need four doors and a boot. Oh dear,
That must mean you need a no-fun, no-frills fifty-in-every-service-station
repmobile. But had you thought of these? One motorsport-derived saloon, the Alfa Romeo 2.0 Twin
Spark Sport.
Our contender,  offering
four-door fun with a smattering of
competition pedigree, is the Touring
Car-influenced Alfa Romeo 155.
It wasn’t much praised when it was
first launched, but since then there
have been a whole heap of improvements.
The bulging wheel arches not
only make it look more aggressive, but
allow a wider track for an improved,
sportier suspension set-up, including a
lower ride height.
The biggest change comes under the
bonnet, though, where Alfa has introduced
a new 2.0-litre Twin Spark 16
valve engine which not only boasts more power than the old one, but
better fuel consumption, and sound like a real race car. The Alfa is the more striking of the all salons
 thanks to its wedge shape, bulging
wheel arches and aggressive-looking
headlights. The lowered ride height has
also given the car a more aggressive
stance and the wider track means that
its wheels fill their arches a little more
convincingly than on the old model.
the Alfa
apes a racetrack refugee, neither of
these cars has anything approaching
the power of their competition-tuned
cousins. What they do have, though, is
enough go to ensure you can have
some fun on those weekends when you
manage to leave the family at home, go
for a long, fast drive. With 150bhp the sprint from rest to
60mph takes it 8.2 seconds, while top
speed is an impressive 137mph.The engine makes a traditionally
sporty Alfa noise and is as flexible as
well-cooked spaghetti throughout the
rev range. Whether you ask it to start
work at 2,000rpm or at 5,000rpm, it
never complains; if anything, it
spins more sweetly the closer you get
to the red line.
Get a bit rough with it, though, andas soon as you go round a corner you’ll
know why you put up with it. The Alfa
feels as sharp as it looks.
Sharpest of all is the ultra-quick
power steering (2.2 turns lock-to-lock)
which not only gives you lightning
changes of direction with no more than
a quarter turn of the steering wheel but
feels almost alive in your hands – informative
and precise.Once you’ve turned in you won’t be
dissapointed, either. The payback for
that firm ride is that body roll stays
firmly under control. Lob the car into
a corner and not only will it stay as flat
as a pancake but it refuses to run wide
thanks to huge amounts of grip. The
rubber doesn’t even think about letting
the car go until your speed reaches
truly bottle-losing proportions.
for the right badge and the right
fun factor look no further than the
Alfa. Yes, it costs more, but it’s worth
the extra. It’s looking grate, makes a unbelievable noise and handles like a F1 car.
A sharp chassis, high grip and ultraquick
steering, all packaged in a practical
four-door saloon body, combine to
give you a car that’s sensible enough to
cart the family about in. When you
have to. But whenever you manage to
leave them at home, you’ll be able to
have a whole lot of fun in it too.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #168 на: 11 Јуни 2011, 20:16:53 pm »
Пронајден е проблемот за нерамномерно работење под мал гас кога е загреана



Џекот обележан со бела стрелка, жиците кој водат до него се соголени и прецвикани. За што служи појма немам. Пробав да ги спојам, и моторчето одма се смири но не е тоа тоа, ќе мора да го најдам тој џек нов со комплетна инсталација.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #169 на: 11 Јуни 2011, 20:29:43 pm »
Коска-сан или Жарко-сан прашај си ги, некако најстабилни во Скопје ми изгледаат. И Тони од Сингелиќ ама мислам дека предалеку ти е тој.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #170 на: 11 Јуни 2011, 20:38:41 pm »
Коска-сан или Жарко-сан прашај си ги, некако најстабилни во Скопје ми изгледаат. И Тони од Сингелиќ ама мислам дека предалеку ти е тој.

Дознав дека се работи за џек кој води од ламбда сонда.

Отсутен RikiRulz

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10639
  • *** UNDERCOVER ***
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #171 на: 12 Јуни 2011, 17:57:12 pm »
Јове, прашај го... 100% знае ке ти ја среди...

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #172 на: 23 Јуни 2011, 21:10:28 pm »
Со мало закаснување и го честитам 16 роденден








« Последно менување: 23 Јуни 2011, 21:16:53 pm Cuore Sportivo »

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #173 на: 23 Јуни 2011, 21:19:11 pm »
Со мало закаснување и го честитам 16 роденден


(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ај со среќа нека е, барем уште толку години да преживее







Отсутен cuoresportivo159

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4194
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #174 на: 23 Јуни 2011, 21:27:23 pm »
Da ti e ziva i zdrava!!!!  :D :D ;D ;D
Alfa Romeo 166 is one of only three cars that have "that special thing" !!! 
-J.Clarkson

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6204
  • 69
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #175 на: 23 Јуни 2011, 21:33:35 pm »
И Тони од Сингелиќ ама мислам дека предалеку ти е тој.

Тони е моногу спремен момак коа стѕанува збор за Алфа...Колку и да е далеку, вреди да се отиде до кај него.
Е па честито за роденденот...
:)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #176 на: 23 Јуни 2011, 21:34:56 pm »
Штета што денес Алфа се споредува со "конкуренција" во допунска опрема, меѓуоскино растојани и остали срања.

Штета што ја доведоа во категорија пред премиум класа.

Алфа Ромео само волан да има вреди више од било кое кичерајско помодарско ауто.

Кој вози, знае!

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #177 на: 23 Јуни 2011, 21:53:52 pm »
Со што ке ја почестиш? Среќен нека и е! :)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17676
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #178 на: 23 Јуни 2011, 22:23:54 pm »
Со што ке ја почестиш? Среќен нека и е! :)


Оригинална Ламбда Сонда. ;D ;D ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 155 T.Spark 2.0 Sport
« Одговори #179 на: 23 Јуни 2011, 22:28:36 pm »
Со мало закаснување и го честитам 16 роденден



Хммм, а изгледа боље него 90% од денешниве шит/рејсбој/фотошоп дизајн аута... нека се множат годините и безгрижните километри :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.