Автор Тема: CARclub Тест: Mitsubishi Outlander PHEV  (Прочитано 6315 пати)

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Outlander PHEV
« Одговори #15 на: 08 Август 2014, 10:11:00 am »
Браво за тестирањето, одлично склопено !!

Дени, каде ти позираше колава?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Outlander PHEV
« Одговори #16 на: 08 Август 2014, 10:12:46 am »
На Охридско Езеро е сликана.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Outlander PHEV
« Одговори #17 на: 08 Август 2014, 18:03:26 pm »
Se Ubo ama cenava? Mesto da se poevtini vozilava na hibriden pogon, mesto da ima subvencii za kupuvanje na kavi novi vozila tie se izgor skapi! Za sporedba najopremeniot dizelash so site trakatanci kosta 38 000.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Outlander PHEV
« Одговори #18 на: 08 Август 2014, 18:10:18 pm »
Se Ubo ama cenava? Mesto da se poevtini vozilava na hibriden pogon, mesto da ima subvencii za kupuvanje na kavi novi vozila tie se izgor skapi! Za sporedba najopremeniot dizelash so site trakatanci kosta 38 000.

Тоа е тоа, субвенции секаде во свет, али кај нас ќе те репаат по џеб пошто сакаш асален да бидеш. Зато бате, чаџаво 15 години старо дизелче увезено од кај поштениот источен сосед, тоа си има и субвенции и поволности... да ти се присе*е од законската регулатива.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Outlander PHEV
« Одговори #19 на: 08 Август 2014, 18:12:22 pm »
Ова не го крпи ни субвенција ни бутур. Инсајт со 17.000 евра, да скинат 6000еур како во Хрватска и да ти дојде 11.000 евра е логично (толку си вреди колата), приус 26.000 да ти дојде на 20.000... ееееедвај се крпи некако (иако не вреди над 18к). Ама од 42.000, на 36.000 не прави никаква разлика зошто колата не вреди толку едноставно.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Outlander PHEV
« Одговори #20 на: 08 Август 2014, 18:13:56 pm »
Ама кога ќе си субвенционираш едно Лексусче Ха! Мераци.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Outlander PHEV
« Одговори #21 на: 08 Август 2014, 18:20:23 pm »
Од седиштата и начинот на седење на лексусот може да студираат другите производители.

П.С. А од Пхевов за електричниот систем може да учат Лексусџии.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Outlander PHEV
« Одговори #22 на: 09 Август 2014, 11:15:20 am »
Ова не го крпи ни субвенција ни бутур. Инсајт со 17.000 евра, да скинат 6000еур како во Хрватска и да ти дојде 11.000 евра е логично (толку си вреди колата), приус 26.000 да ти дојде на 20.000... ееееедвај се крпи некако (иако не вреди над 18к). Ама од 42.000, на 36.000 не прави никаква разлика зошто колата не вреди толку едноставно.

Muabetot mi bese opsto deka nema subvencii, ne konkretno za ova vozilo. Ova (bez razlika so vozam Mitsubishi) edino za pola cena ako mi go dadat moze da se razmislam da go kupam, ne deka ne cini ama mnogu e Amerikan Style, kako kamion e ! Da ne recam mnogu e ruzno!

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Mitsubishi Outlander PHEV
« Одговори #23 на: 12 Август 2014, 14:16:28 pm »
Цитат
A BUSINESSMAN from Lincolnshire bought a Mitsubishi Outlander PHEV because his accountant told him the green credentials and tax savings made it a “no brainer”.

Paul Arnold, who runs a property company called P&P Services (Lincs) Ltd, was looking for a new car and was advised to go for a Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid Electric Vehicle (PHEV) by his accountant.

Because of its outstanding emission levels, a company purchasing an Outlander PHEV is able to write down 100% of the cost of the car against its taxable profits in year one. That means Paul was able to get the cost of his Outlander PHEV from Grays of Holbeach offset against his taxable profits saving up to £7,000 on his Corporation Tax bill.

Paul, 69, from Long Sutton, said: “My accountant told me it was a ‘no brainer’. Finance-wise it was the best choice and it’s also a great car. I was sceptical about a hybrid at first but it’s wonderful to drive and it’s already saving me a lot in fuel bills.”

Outlander PHEV has phenomenal eco credentials with an EV range of 32.5 miles and emissions as low as 44g/km, meaning people don’t have to pay road tax or the London congestion charge. The PHEV also has a Benefit in Kind of just five per cent for company car drivers, giving them a virtual pay rise of several thousand pounds a year.

Paul, who is chairman of the management board of Kings Lynn Golf Club, was also able to get an electric charging point for the car installed at his home for free by British Gas.

Martin Clements, Sales Manager at Grays of Holbeach in Fen Road, said: “For a business or company car driver the Outlander PHEV really will put pounds back into their pockets.

“There has been an amazing level of interest in this vehicle and it’s no wonder, as Mitsubishi has changed the playing field drastically. Paul has saved thousands and we’re looking forward to doing what we can to save other businesses and company car drivers a great deal of money.”
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.