Колку им е глупа таа варијантата со 92 кс, за 2 кс имаш спополнителни 30 евра за зелен картон и 25 евра при регистрација.... требале некако импортериве да „средат“ да виде заведен како 90 кс
Инаку, знам дека ретко добивате тест возила со основна опрема, меѓутоа бидете реални сите возила (германски, италијански, француски) во основно ниво доаѓаат со гумен волан, по текстов излегува дека само Пежото е такво. Друго, малку е too much
Всушност, Peugeot воопшто не се обидува да скрие дека точно цели кон еден добро-познат, народен, германски ривал.
...звучната изолација – вратите се затвораат со звук кој обично сме навикнати да го очекуваме и добиваме кај германските ривали.
Инаку браво за тестот.
Peugeot и јавно си кажа дека со 308 го напаѓа Голф (иако не сакав да спомнам). Голф веќе не се нуди со гумен волан во ниту една варијанта.
Ама ако е ова како најевтина верзија со 1.6 ХДИ мотор од 92 кс 16990 ЕУР официјална цена, Голф 7 Трендлине со 1.6 90 кс Дизел е 19469 ЕУР официјална цена. За 2500 еур разлика можда сепак се добива повеќе опрема кај Пежово од Голф.
470 литри багажник кај Пежово исто ми личи доста повеќе него кај Голф 7