Автор Тема: Половна кола до 5,500  (Прочитано 32083 пати)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #45 на: 10 Мај 2013, 20:08:17 pm »
Не знам како оди Honda Jazz како половно возило, ама троши многу малку, има многу опрема, ако прочитате статистика по интернет важи за една од најмалку расипливи коли, ги нема потенцијалните проблеми од Дизели поготово низ градско возење, и најважно од све за со мало дете НЕВЕРОЈАТНО Е ПРОСТРАНА а исто времено е многу флексибилна во поглед на простор (задните седишта на пример се подигаат, па може да се пренесе и нешто погабаритно). Бидејќи многу малку троши немаш воопшто потреба од Плин.


поздрав


Дарко

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11810
  • Архитект
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #46 на: 10 Мај 2013, 20:30:38 pm »
Незнам дали е спомната тука, ама новиот Свифт ми е мене врв во класата.

Чисто како пример.
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=694333

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #47 на: 10 Мај 2013, 20:52:47 pm »
Не знам како оди Honda Jazz како половно возило, ама троши многу малку, има многу опрема, ако прочитате статистика по интернет важи за една од најмалку расипливи коли, ги нема потенцијалните проблеми од Дизели поготово низ градско возење, и најважно од све за со мало дете НЕВЕРОЈАТНО Е ПРОСТРАНА а исто времено е многу флексибилна во поглед на простор (задните седишта на пример се подигаат, па може да се пренесе и нешто погабаритно). Бидејќи многу малку троши немаш воопшто потреба од Плин.


поздрав


Дарко
Многу малку троши?
Па иамвме таква на тест. Башка ја имам и во комшии, и тоа две. Во град троши 8л а иде како просечен 1.4. А дека е пространа и квалитетна тоа секако е точно. Плин секако се исплати како и за секој бензинец над 1000 кубика.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #48 на: 10 Мај 2013, 20:59:12 pm »
Не знам како оди Honda Jazz како половно возило, ама троши многу малку, има многу опрема, ако прочитате статистика по интернет важи за една од најмалку расипливи коли, ги нема потенцијалните проблеми од Дизели поготово низ градско возење, и најважно од све за со мало дете НЕВЕРОЈАТНО Е ПРОСТРАНА а исто времено е многу флексибилна во поглед на простор (задните седишта на пример се подигаат, па може да се пренесе и нешто погабаритно). Бидејќи многу малку троши немаш воопшто потреба од Плин.


поздрав


Дарко
Многу малку троши?
Па иамвме таква на тест. Башка ја имам и во комшии, и тоа две. Во град троши 8л а иде како просечен 1.4. А дека е пространа и квалитетна тоа секако е точно. Плин секако се исплати како и за секој бензинец над 1000 кубика.


Јас ја имав на тест кога го купував HR-V -то. Стариот модел на Honda Jazz, низ град ми трошеше 7 л/100, отворено помалку. Не ја купив единствено ради повредената кичма и што не ми одговараше пониско седење. Во HR-V то се седи повисоко што мене ептен ми одговараше тогаш. Инаку на кола што троши 7 па и 8 л/100 низ град и реални 4-5-6 отворено никогаш не би ставил плин.

Исто Honda Jazz важи за една од најмалку расипливи коли на разни статистики на таа тема.


Дарко

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #49 на: 10 Мај 2013, 21:00:38 pm »
Абе мора ли да пишеш Дарко на крај на секој пост?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #50 на: 10 Мај 2013, 21:03:29 pm »
Незнам дали е спомната тука, ама новиот Свифт ми е мене врв во класата.

Чисто како пример.
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=694333


Мене ич не ми се свиѓа. Далеку од врв на класата. Сепак не може да кажам дека е лошо ауто.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #51 на: 10 Мај 2013, 21:05:06 pm »
Абе мора ли да пишеш Дарко на крај на секој пост?

Да. Како што веќе пишав тоа е личен избор неврзан со постот, поентата на постот како и темата. Тоа е мој личен потпис на тоа што го постирам.

Како личен избор не би требало да ти пречи (исто ко да те прашам дали мораш таква и таква навика лична , а тоа си е лично твое и не ме засега).

Да продолжиме на темата.


Дарко

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34292
  • Таков е животот... јебига
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #52 на: 10 Мај 2013, 21:06:02 pm »
Абе мора ли да пишеш Дарко на крај на секој пост?

а. Како што веќе пишав тоа е личен избор неврзан со постот. Потпис дека не е спам..

Како личен избор не би требало да ти пречи (исто ко да те прашам дали мораш таква и таква навика лична , а тоа си е лично твое и не ме засега).

Да продолжиме на темата.


Дарко

Не ми пречи де, онака те прашувам :)

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #53 на: 10 Мај 2013, 21:07:08 pm »
Абе мора ли да пишеш Дарко на крај на секој пост?

а. Како што веќе пишав тоа е личен избор неврзан со постот. Потпис дека не е спам..

Како личен избор не би требало да ти пречи (исто ко да те прашам дали мораш таква и таква навика лична , а тоа си е лично твое и не ме засега).

Да продолжиме на темата.


Дарко

Не ми пречи де, онака те прашувам :)


За да не ја загадуваме темата понатаму OffTopic може да се продолжи во пвт, или уз пиво.


Дарко

Отсутен smole

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3134
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #54 на: 10 Мај 2013, 21:16:30 pm »
За C4 незнам, но 307ците немаат проблеми со плинот, монтиран во Плимонт.

Единствено што свети сијаличката жолта Check Engine и не ја покажува исправната количина бензин. Другото се си функционира топ. Моторот поубаво работи на плин него на бензин. Мое лично искуство.

Инаку разгледај ги и 307ците, може да најдеш некоја во твојот буџет.

Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #55 на: 10 Мај 2013, 21:47:00 pm »
Инаку на кола што троши 7 па и 8 л/100 низ град и реални 4-5-6 отворено никогаш не би ставил плин.

8 x 78 = 624 - цена на потрошениот бензин на 100 км
Да речеме дека таа кола ке троши 10 плин
10 x 33 = 330 - цена на потрошениот плин на 100 км

Да речеме имаме кола која троши 15 бензин град
15 x 78 = 1170
Претпоставка дека ке троши 17 плин
17 x 33 = 561

И во двата случаи возењето со плин е дупло поефтино, така да плин во секоја смисла на зборот се исплати и на кола со 800 кубика и на кола со 2000 кубика.

Ако со кола од 800 кубика во град со 620 денари со бензин правиш 100 км, зошто со 620 денари со плин да не направиш 200 км ?





Отсутен mmm121

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3799
  • Ford Focus MKI 1.6 & MKII 1.4
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #56 на: 10 Мај 2013, 22:11:02 pm »
Јас мислам дека фиестата е дури и полеснаа фиестата од 207-цата, ама не сум сигурен за тоа. знам дека 207 е неоправдано тешка и трома.

207 тежи колку и Фокус. Најмалку 150+ од Фиестата

Отсутен krell

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1809
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #57 на: 10 Мај 2013, 22:13:56 pm »
Инаку на кола што троши 7 па и 8 л/100 низ град и реални 4-5-6 отворено никогаш не би ставил плин.

8 x 78 = 624 - цена на потрошениот бензин на 100 км
Да речеме дека таа кола ке троши 10 плин
10 x 33 = 330 - цена на потрошениот плин на 100 км

Да речеме имаме кола која троши 15 бензин град
15 x 78 = 1170
Претпоставка дека ке троши 17 плин
17 x 33 = 561

И во двата случаи возењето со плин е дупло поефтино, така да плин во секоја смисла на зборот се исплати и на кола со 800 кубика и на кола со 2000 кубика.

Ако со кола од 800 кубика во град со 620 денари со бензин правиш 100 км, зошто со 620 денари со плин да не направиш 200 км ?







Во првиот случај значи имаме заштеда од 300 МКД на 100 км. Плински уред за таа кола со торусна боца чини 610 ЕУР x 61.8 = 37968.

Значи самиот плински уред би се одплатил после поминати 12500 км.Анета пиша дека дневно вози по 20 км плус еднаш неделно 200 км. Тоа месечно би било 1340 КМ, што значи плинскиот уред ќе се исплати прилично брзо. Има логика , признавам :)

Меѓутоа има уште една работа што ај кај постара кола и ќе ја поминам некако. Меѓутоа кај нова немам срце да се буши и модифицира :)

Инаку сериозно се мислам да ставам плин на HR-V -то (тоа само ќе значи дека ќе морам и јас да ја возам ко градска кола), зашто возачот што сега ја вози од октомври до сега помина едвај 1300 км, километража ептен неисплатлива да се стави плин.

Поздрав


Дарко


Отсутен FiLo

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6830
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #58 на: 10 Мај 2013, 22:34:43 pm »
Ок благодарам :)

Иначе она што сакав да го потенцирам е вградувањето на плин секој бензински мотор, независно која кубикажа е, се исплати, односно оние пари што ке ги дадеш за бензин за 100 км, со плин би поминал 200 км ;)
Затоа и јас на кола стара 40 години со 1000 кубика имам вградено плин, пошто ако немав плин немаше да ни биде исплатлива за возење, поефтино ке ни беше ЈСП да користиме. Со плин, мака немаме и кој нема плин, му препорачувам да си вгради.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Половна кола до 5,500
« Одговори #59 на: 11 Мај 2013, 00:01:53 am »
За домакинско возење одлично е да се има ставено плин, кој има по спортски стил на возење не е препорачливо на плин да ја вози.