Автор Тема: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo  (Прочитано 17690 пати)

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #60 на: 17 Јуни 2013, 09:23:23 am »
ni e gajle ako pukne motorot,ke si namestime drug golema rabota :)
pa toa e tuning ne kemu se misli

??? ... ne znaev deka tuning bilo ustvari pukanje motori ???
...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #61 на: 17 Јуни 2013, 09:40:18 am »
Од 1.6 до 2.0 твинспарк моторите има разлика најмногу во радилицата, односно во `одот на клипот. Промерот е малтене ист 82мм кај 1.6 и 1.8, а 83мм кај 2.0. Затоа прашував зошто е овој мотор избран, а не некој од другите со подолг `од. Дали влијае тоа на трајноста на моторот некако, или на некои негови други перформанаси.

Во принцип поголемиот од придонесува за подолготрајност на моторот, поголем вртежен момент но помал број на максимални вртежи.

Отсутен koska147

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
  • Very Fast Area Production
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #62 на: 17 Јуни 2013, 17:46:20 pm »
pomal hod na klipovi pomalo trosenje na kariki znaci i podolga trajnost !  inace alficeto e super obozava turbo pominavme 300 km do sega so nego i pokazuva fantasticni prvicni rezultati inace ima montirano sve sto treba za da stane vo ovaa faza okolu 240 konji medutoa ne uspevame da izvadime poveke od 180 konji posto fabrickata pumpa uspeva da go narani motorot samo do 6000 rpm podocna ke pustime i sliki i sto sve e napraveno na nea . vo vrska so prasanjeto na simo zosto 1.6  odgovorot e:  ima fantasticno podmackuvanje na radilica i glava koja sto e ista so 2.0 ts , a na 1.6 so turbo toa mu doada kako da si ja kupil najspremnata glava u svet za turbo ogromni kanali za da vleze vazduh pod pritisok i da izleze zapalenata smesa toa znaci pomalku knokovi i detonacii na povece boost plus i poniski temperaturi posto fizicki blokot e ist kako i 2.0 ts a e polesen za 15 kila, i taka natamu

Отсутен koska147

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
  • Very Fast Area Production
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #63 на: 17 Јуни 2013, 18:34:34 pm »
Ме интересира што турбинче е ставено?
Пак ќе прашам, зошто е 1.6 а не 1.8 или 2.0 моторот?
Нема голем турбо лаг, со оглед на малиот капацитет на моторот и големата должина на издувната гранка?

Vrarise megu prvite sliki pisuva so turbo E
1,6 do 2,0 ima mnogu mala razlika , primer 1,6 sto ke ostvaruva sila na 7500 rpm e isto kako 2,0 sto ostvaruva na 6500 rpm stepenot na izduvni gasovi e istot a i brzinata na gasot se resava na dva tri nacini.
Na vremeto formula bile 1,6 turbo so karburator i razvodnik i imale nad 300 HP  ;)
http://8000vueltas.com/wp-content/uploads/2010/05/f1turbo3nh6.jpg

На времето формулите биле 1.5 со турбо и имале од 700 до 1000 коњски сили, дури рено на некоја трка излегло и со 1200 коњски сили,којзнае како ја решиле брзината на гасот и степенот :)

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #64 на: 17 Јуни 2013, 19:01:36 pm »
Да ама тие биле за еднократна употреба.

Отсутен mrmut

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 731
    • http://VisitsToMoney.com/index.php?refId=601060
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #65 на: 17 Јуни 2013, 22:38:31 pm »
muabetot mi bese dodeka terale 4-cilindri , posle toa alfa i lamburgini otisle na v6 i v8 kakde ripnale mnogu so HP , poentata mi bese da se ugleduvame na 4-cilindri motor i so napavile oni vo toa vreme i kako se reseni nivnite problemi , zosto oni nemale tolku kvalitetni delovi kao nie denes , taa edna trka vozena vo monako ili montekarlo vo realnost go optovaruva motorot za 50 000 km

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #66 на: 18 Јуни 2013, 08:41:23 am »
pomal hod na klipovi pomalo trosenje na kariki znaci i podolga trajnost !  inace alficeto e super obozava turbo pominavme 300 km do sega so nego i pokazuva fantasticni prvicni rezultati inace ima montirano sve sto treba za da stane vo ovaa faza okolu 240 konji medutoa ne uspevame da izvadime poveke od 180 konji posto fabrickata pumpa uspeva da go narani motorot samo do 6000 rpm podocna ke pustime i sliki i sto sve e napraveno na nea . vo vrska so prasanjeto na simo zosto 1.6  odgovorot e:  ima fantasticno podmackuvanje na radilica i glava koja sto e ista so 2.0 ts , a na 1.6 so turbo toa mu doada kako da si ja kupil najspremnata glava u svet za turbo ogromni kanali za da vleze vazduh pod pritisok i da izleze zapalenata smesa toa znaci pomalku knokovi i detonacii na povece boost plus i poniski temperaturi posto fizicki blokot e ist kako i 2.0 ts a e polesen za 15 kila, i taka natamu
e tuka ja utna rabotata. Trosenjeto na kariki recisi nema NIKAKVA povrzanost so hodot sto go pominuvaat, tuku  najveke so udarite (sliata so koja pritiskaat na blokot)... Kolku e pomal hodot, tolku e pogolem i agolot (silata).

ps. Stavete edno video od zabrzuvanje :)

Отсутен koska147

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
  • Very Fast Area Production
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #67 на: 18 Јуни 2013, 15:56:05 pm »


најди ја разликата :)

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #68 на: 18 Јуни 2013, 16:01:51 pm »
Подугачкиот прави поголем потисок :D ;D :D

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #69 на: 18 Јуни 2013, 16:50:47 pm »
Кога е ист дијаметарот на цилеиндерот, разбира се :)

Отсутен GOCEBRZI

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 559
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #70 на: 18 Јуни 2013, 21:58:51 pm »
ni e gajle ako pukne motorot,ke si namestime drug golema rabota :)
pa toa e tuning ne kemu se misli

??? ... ne znaev deka tuning bilo ustvari pukanje motori ???
...
pa toa e del od eksperimentite  ti kako mislis da naucis kako se pravi dobar izdrzliv motor ako ne mu gi doznaes manite
« Последно менување: 19 Јуни 2013, 00:02:43 am GOCEBRZI »
NO TURBO NO FAN

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #71 на: 19 Јуни 2013, 00:36:35 am »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

најди ја разликата :)
.... Ако сега нацртам човече со чадор во рака како скока од 5ти спрат и напишам потисок, притисок и такви ствари, значи тоа дека човечето ке слета живо и здраво и дека така е стварно во пракса?
На цртежот тоа ИЗЛГЕДА така ама при ИСТА ДОЛЖИНА на клипњача, што не е така во пракса ;)
Но поентата е во тоа на колкава должина по ѕидот на блокот ке се случува цело тоа триење,  затоа овални ѕидови се прават највеќе кај краткоходни мотори.

пс. ВИДЕО САКАМЕ :D

Отсутен koska147

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 88
  • Very Fast Area Production
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #72 на: 19 Јуни 2013, 16:20:34 pm »
drugar marmalad ke ti snimam video i ke go postiram. nego me interesira sto ke kazes ako dvajca so ista debelina edniot so 7 santima edniot so 9 santima i go stavat na edna ista kogo poise ke oseti taa

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11741
  • Архитект
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #73 на: 19 Јуни 2013, 18:19:24 pm »
drugar marmalad ke ti snimam video i ke go postiram. nego me interesira sto ke kazes ako dvajca so ista debelina edniot so 7 santima edniot so 9 santima i go stavat na edna ista kogo poise ke oseti taa

Тој што има повеќе пари.

 ;D ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Alfa 147 1.6 Twin Spark Turbo
« Одговори #74 на: 19 Јуни 2013, 21:02:03 pm »
drugar marmalad ke ti snimam video i ke go postiram. nego me interesira sto ke kazes ako dvajca so ista debelina edniot so 7 santima edniot so 9 santima i go stavat na edna ista kogo poise ke oseti taa

Ако коливе беа ко` жените... тури му ку*от ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.