Ме интересира што турбинче е ставено?
Пак ќе прашам, зошто е 1.6 а не 1.8 или 2.0 моторот?
Нема голем турбо лаг, со оглед на малиот капацитет на моторот и големата должина на издувната гранка?
Vrarise megu prvite sliki pisuva so turbo E
1,6 do 2,0 ima mnogu mala razlika , primer 1,6 sto ke ostvaruva sila na 7500 rpm e isto kako 2,0 sto ostvaruva na 6500 rpm stepenot na izduvni gasovi e istot a i brzinata na gasot se resava na dva tri nacini.
Na vremeto formula bile 1,6 turbo so karburator i razvodnik i imale nad 300 HP
Фала за посочување кај да најдам што турбо е, ете и Јан пиша подолу
Ми промакнало..
Од 1.6 до 2.0 твинспарк моторите има разлика најмногу во радилицата, односно во `одот на клипот. Промерот е малтене ист 82мм кај 1.6 и 1.8, а 83мм кај 2.0. Затоа прашував зошто е овој мотор избран, а не некој од другите со подолг `од. Дали влијае тоа на трајноста на моторот некако, или на некои негови други перформанаси.
Не е проблем да се „навие“ на 300кс, проблемот е да издржат тие коњи во нормална секојдневна експлоатација.