Автор Тема: Поло дизел?  (Прочитано 15969 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Поло дизел?
« Одговори #15 на: 16 Април 2013, 13:28:44 pm »
A zosto ne 156 JTD za istite pari?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен NUME

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5728
Одг: Поло дизел?
« Одговори #16 на: 16 Април 2013, 13:29:10 pm »
miki samo neka ne gleda klio, eden kolega ima isto okolu 2000 evra i sakase klio, 11 komada izgledavme i 1 i 2 i talia site imaat mana od pozadi na glavata si tece maslo, dali na km projfrni ne znam ali se razocara, imase edno zeleno polo 1.0 mpi so 4 klipa zeleno kaj jumbo i olinpiski malce cuknato ali opraveno so ostetena boicka za taa cena ali nisto od oprema, inaku cvrsto, neka go zirne ;)

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Поло дизел?
« Одговори #17 на: 16 Април 2013, 13:30:02 pm »
Било која SDI варијанта е одлична.. Бившата девојка имаше Cordoba SDI. На колата и треба време да се залауфа, ама затоа кога ќе постигне брзина одлично се држи.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Поло дизел?
« Одговори #18 на: 16 Април 2013, 13:31:38 pm »
SDi ima mnogu skapi dizni za tromav atmosferski dizel.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Поло дизел?
« Одговори #19 на: 16 Април 2013, 13:33:46 pm »
A zosto ne 156 JTD za istite pari?

Голема му е колата. Иначетоа беше моето прво што му го препорачав :D

miki samo neka ne gleda klio, eden kolega ima isto okolu 2000 evra i sakase klio, 11 komada izgledavme i 1 i 2 i talia site imaat mana od pozadi na glavata si tece maslo, dali na km projfrni ne znam ali se razocara, imase edno zeleno polo 1.0 mpi so 4 klipa zeleno kaj jumbo i olinpiski malce cuknato ali opraveno so ostetena boicka za taa cena ali nisto od oprema, inaku cvrsto, neka go zirne ;)

Клио е ни помислувам, никогаш не ми влага укомбинација. Сакав у наслов да пишам али ај.

Било која SDI варијанта е одлична.. Бившата девојка имаше Cordoba SDI. На колата и треба време да се залауфа, ама затоа кога ќе постигне брзина одлично се држи.

Сега баш ми викаат, ко зипо трошеле. 4/5 литра.

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7173
Одг: Поло дизел?
« Одговори #20 на: 16 Април 2013, 13:35:16 pm »
Инаку, мислев да бараш неувезувана кола со SDI ... Затоа и ти предложив Ибица за да го прошириш кругот.

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Поло дизел?
« Одговори #21 на: 16 Април 2013, 13:35:43 pm »
Да не месватите погрешно. Се планира дасе даде пари од 2500 со 3000. Немора да биде 2000.

Отсутен Tommy

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7561
Одг: Поло дизел?
« Одговори #22 на: 16 Април 2013, 13:36:53 pm »
Затоа што немаат турбина, без турбо се сите SDI...

На мој другар, татко му го има полото со баш SDI, и во економичност се еднакви со плинот на мојата Астра...
Сега, на него не му пречи што е бавно, економијата му е на прво место...

И јас исто размислував, возач почетник, па 1.4 бензинец ми беше доволен...

Нека си земе 1.9 TDI, кола не се купува секој ден...

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Поло дизел?
« Одговори #23 на: 16 Април 2013, 13:39:06 pm »
Чим сака мала, внатре како полото е според мене до 1500е вредат над тоа мн. е
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=616326
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=671306
http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=586901

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Поло дизел?
« Одговори #24 на: 16 Април 2013, 13:41:13 pm »
едно искуство од братучедот што има донесено повеке од 300 возила од бг НЕ КУПУВАЈТЕ КОЛИ ОД ДУПНИЦА НАЈГОЛЕМИТЕ ЃУБРИЊА СЕ ВО ДУПНИЦА прво бугарот ке ти го спушти полото не повеке од 200 лева во превод 4700 лева второ нема да ти го запали додека не се договорите за цената, трето ако ти го запали нема да имаш можност да го пробаш затоа што има обавезно џандари кога ке излезеш од плацот а полото нема никакви табли ни бг ни цол... да речеме дека е добро и дека ке го земеш Бугарот ке те остави сам да си бркаш за цол таблици кои коштаат околу 110 евра а не се вадат за еден ден.. мораш да платиш хотел во старт, на излегување на граница МОРАШ да им пуштиш на двајцата бугари по 20 евра ако сакаш да поминеш полесно да не те замараат... значи направи есап и ке ти излезе вака 2300 колата, 110 евра цол таблите, патот што ке одиш до дупница ке те кошта 35 евра ако одиш со твој човек, хотелот 40 евра, на полото нафта 20 евра винетка 5 евра, граница 20 евра, царина 400 евра минимум, шпедиција 50 евра, тив и хомологација 110 евра, превод на документи 20 евра, регистрација со таблици 200 евра и рачунај 2300+110+35+40+25+20+400+50+110+20+200 = 3300 евра со можност за додатни непредвидени трошоци

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Поло дизел?
« Одговори #25 на: 16 Април 2013, 13:41:33 pm »
Сум се возел во голф 1.9 сди солидно забрзува, сум мислел ептен споро али не е така.

Е сега некој спомна дизните биле скапи, сум слушнал поскапи и од тди биле...

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8540
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: Поло дизел?
« Одговори #26 на: 16 Април 2013, 13:43:51 pm »
едно искуство од братучедот што има донесено повеке од 300 возила од бг НЕ КУПУВАЈТЕ КОЛИ ОД ДУПНИЦА НАЈГОЛЕМИТЕ ЃУБРИЊА СЕ ВО ДУПНИЦА прво бугарот ке ти го спушти полото не повеке од 200 лева во превод 4700 лева второ нема да ти го запали додека не се договорите за цената, трето ако ти го запали нема да имаш можност да го пробаш затоа што има обавезно џандари кога ке излезеш од плацот а полото нема никакви табли ни бг ни цол... да речеме дека е добро и дека ке го земеш Бугарот ке те остави сам да си бркаш за цол таблици кои коштаат околу 110 евра а не се вадат за еден ден.. мораш да платиш хотел во старт, на излегување на граница МОРАШ да им пуштиш на двајцата бугари по 20 евра ако сакаш да поминеш полесно да не те замараат... значи направи есап и ке ти излезе вака 2300 колата, 110 евра цол таблите, патот што ке одиш до дупница ке те кошта 35 евра ако одиш со твој човек, хотелот 40 евра, на полото нафта 20 евра винетка 5 евра, граница 20 евра, царина 400 евра минимум, шпедиција 50 евра, тив и хомологација 110 евра, превод на документи 20 евра, регистрација со таблици 200 евра и рачунај 2300+110+35+40+25+20+400+50+110+20+200 = 3300 евра со можност за додатни непредвидени трошоци


Ако не е од Дупница различен ли е муабетот? Пошто и јас земав кола и одприлика таа беше процедурата.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7477
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Поло дизел?
« Одговори #27 на: 16 Април 2013, 13:47:01 pm »
Подобро тука разгледај од тука земи 2-2300 е бензинец тај плин другите пари за сервис, гуми...

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Поло дизел?
« Одговори #28 на: 16 Април 2013, 16:16:48 pm »
Јас возам Поло 1.4 тди 9N модел, тоа е еден модел поново од ова ама и е еуро4 наместо тоа што го гледаш ти кое е еуро3. Моторот на тоа поло што си го постирал е со бошпумпа и вакумско централно заклучување а двете се по склони на расипување од мојот модел кој е Пумпе Дузе мотор и има електрично централно. Да не навлагаме во тоа дека за 500-1000 евра разлика од ова што ти го гледаш добиваш кола со сосема друга генерација на дизајн на ентериер и екстериер и верувам дека тоа многу значи, бар на мене ми значи. Возев Ибица со тој 1.9 сди мотор и незнам што ви е со фалењето пошо колата вози 1.9 мотор а иде ко пеглица и од константното стискање за да забрзаш моторот ќе го продуваш ако не го направил веќе тоа тој пред тебе што ја возел. Најдобра солуција ти е или 1.4 или 1.9 ТДИ со тоа што поекономичен е 1.4 а побрз е 1.9 што е и логично. Не се плаши од 1.4 моторот доволен е за таа каросерија со оглед на тоа што е мотор со највеќе њутн метри од таа генерација на коли и таа кубикажа на мотор во класата. Ако сакаш да видиш и осетиш како тоа изгледа што ти го препорачувам ти стојам на располагање да ти ја покажам мојата кола па ти сам донеси заклучок. Мојата е поло 1.4 ТДИ со 75кс од 2003 година модел 9N :) А за тоа од каде да купиш ти советувам тоа да ти биде од тука пошо разликата во цена не е повеќе од 200е него во Бугарија а за таа цена ги избегнуваш трошоците на патот и заебанциите по царини, полиции и се друго, како голем + ти е тоа што имаш и кого да бркаш и да пцуеш во случај да се расипе нешто па и во краен случај да ти ја смени колата за разлика од тоа ако ја земеш од Бугарија ако ти се заебе можеш само да си ги исечеш јајцата, ништо повеќе ;D И да, која кола и од каде да ја купиш да ја бираш со мајстор во кој имаш доверба па ако треба и плати му 500 ден нека ја прегледа цела и на канал, јас за малце ќе го изедев и мајсторот ме спаси така да од искуство ти кажувам

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Поло дизел?
« Одговори #29 на: 16 Април 2013, 16:26:39 pm »
има една ибица сди,али 4.000 ја дава,ван лимит ти е колата