Автор Тема: Совет за кола до 5 000  (Прочитано 25798 пати)

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #90 на: 18 Април 2013, 18:13:53 pm »
Znaci deka diesel e se poisplativ. Ama eden defekt NE DAJ boze !
Што бе недај боже, па ако сум заштедил 500е годишно 300 да ги дадам за сервис годишен + пак сум во ќар, а разликата во сервисот редовен е 500-1000 ден така да како и да свртиш г'зот ти е од позади а дизел е поекономично за возење :D

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #91 на: 18 Април 2013, 18:21:03 pm »
Не си правете басни и погрешни приказни, и дизел и бензин после 150-200к треба да очекуваш да пљукнеш пари кат тад, истото важи и за поише од 10 години стара кола. Муабетов го имам правено со Ауто и дојдовме на заклучок дека со заштедата на гориво и разликата во цена кога ќе дојдеш до тој голем сервис више го имаш извадено 2 пати сигурно. По математика да проаѓаш 20ккм годишно на нафта и истите километри на бензин заштедуваш доволно да си направиш ремонт на бош пумпата, да да РЕМОНТ НА БОШ ПУМПАТА ЕДНАШ ГОДИШНО... е кој е тој дизел што толку почесто квари или има толку поскапи сервиси од бензинецот ???

Да не ме сфати лично по грешка? Прилично нов си тука па да пратам се што се дешавало со твојата кола. Извини ако си го протолкувал така тоа што јас го напишав.
Беше наменето за многу кои тврдат дека нивните коли се издржливи и тотално несклони кон кварови, додека реалноста е спротивна. Кваровите што им се случуваат мудро си ги премолчуваат.

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #92 на: 18 Април 2013, 18:27:32 pm »
Не си правете басни и погрешни приказни, и дизел и бензин после 150-200к треба да очекуваш да пљукнеш пари кат тад, истото важи и за поише од 10 години стара кола. Муабетов го имам правено со Ауто и дојдовме на заклучок дека со заштедата на гориво и разликата во цена кога ќе дојдеш до тој голем сервис више го имаш извадено 2 пати сигурно. По математика да проаѓаш 20ккм годишно на нафта и истите километри на бензин заштедуваш доволно да си направиш ремонт на бош пумпата, да да РЕМОНТ НА БОШ ПУМПАТА ЕДНАШ ГОДИШНО... е кој е тој дизел што толку почесто квари или има толку поскапи сервиси од бензинецот ???

Да не ме сфати лично по грешка? Прилично нов си тука па да пратам се што се дешавало со твојата кола. Извини ако си го протолкувал така тоа што јас го напишав.
Беше наменето за многу кои тврдат дека нивните коли се издржливи и тотално несклони кон кварови, додека реалноста е спротивна. Кваровите што им се случуваат мудро си ги премолчуваат.

Не бе што да те сватам лично јас сум реалист, има плусови и бензин и дизел сум кажал повеќе пати туку сакам да ти доловам момент на толкава разлика во цената на возењето што луѓето можат да си дозволат квар и на стар дизел тоа ми беше муабетов. Иначе немам до сега квар на колава за да се жалам за цена на поправка на турбо или нешто по значајно а редовниот сервис ми е 75е во материјали и тоа најскапите што ги наоѓам пошо верувам во цена=квалитет и си поштувам добар бренд на филтри уље и такви работи а разликата во цена е минимална односно на матиз му правам редовен сервис (матизот е на баба ми па јас водам сметка да биде во возна состојба) и ме кошта 50е а нема филтер ни за нафта ни за полен и користи полусинтетичко за разлика од полото што користи 5-40 така да разликата е оправдана поготово што на полото ставам UFI филтри а ако ставам Филтрон или нешто во таа класа ќе ми испадне 60-тина евра ако не и помалце така да се навраќаме на муабетот погоре

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #93 на: 18 Април 2013, 18:34:16 pm »
времето на бош пумпа умре

сега дизелите имаат ултра скапи дизни,турбо,компјутери и слично

ретко кој во македонијава поминува 20ккм годишно со сопствена кола
па затоа уште од старт пресметките ти се многу погрешни

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #94 на: 18 Април 2013, 18:40:38 pm »
времето на бош пумпа умре

сега дизелите имаат ултра скапи дизни,турбо,компјутери и слично

ретко кој во македонијава поминува 20ккм годишно со сопствена кола
па затоа уште од старт пресметките ти се многу погрешни

Па ни моето нема бош пумпа ама 90% од увезените или прекупените имаат, дизни се запушуваат од лоша нафта (нашиве што ги возат на црвена постарите дизели) ама и тоа не е често, почесто се менуваат свеќици него дизни што се чистат така да тука си пата пата во математиката. Ако ставаш нормална нафта, не штедиш на редовен сервис и дизелот и бензинецот ќе тера години и години ама проблемот е што дизелите ги купуваат луѓе што немаат пари реално за да возат своја кола (зборам за оние што ќе купат голф или нешто слично за 1500-2000е) и + штедат на се можно за колата а општо познато колку пари толку музика. Земи бензинец 20 години стар и ставај му чкарт делови и тој ќе рикне нормално

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #95 на: 18 Април 2013, 18:43:32 pm »
Дизната еднаш ја чистиш, втор пат више ја менуваш.
Свеќици неретко се под 1000 денари 4 парчиња од реномирана фирма NGK.

Темава ја усравме, нека ја опраи главниот и одговорниот до кај што почна офтопикот.

Отсутен Busav

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3926
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #96 на: 18 Април 2013, 18:46:12 pm »
кога се зборува за дизел мора да се спомне на рики турбината,не е само на рики леонот нешто да цркнало,има уште многу други на форумов што им цркаат и други делови ама ќути си трај си

Тоа де, тоа. И после „ШТРАФ НЕМАМ ЧЕПНАТО САМО УЉЕ И ФИЛТЕР И ЦЕПА“ филм ми промовираат.

Не си правете басни и погрешни приказни, и дизел и бензин после 150-200к треба да очекуваш да пљукнеш пари кат тад, истото важи и за поише од 10 години стара кола. Муабетов го имам правено со Ауто и дојдовме на заклучок дека со заштедата на гориво и разликата во цена кога ќе дојдеш до тој голем сервис више го имаш извадено 2 пати сигурно. По математика да проаѓаш 20ккм годишно на нафта и истите километри на бензин заштедуваш доволно да си направиш ремонт на бош пумпата, да да РЕМОНТ НА БОШ ПУМПАТА ЕДНАШ ГОДИШНО... е кој е тој дизел што толку почесто квари или има толку поскапи сервиси од бензинецот ???
а  кај ти е разликата кога купуваш бензин и дизел кола минимум 500 евра е поскап дизелот
Барам девојка која ке си го продаде бубрегот за да си купам кола :)

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #97 на: 18 Април 2013, 18:47:55 pm »
кога се зборува за дизел мора да се спомне на рики турбината,не е само на рики леонот нешто да цркнало,има уште многу други на форумов што им цркаат и други делови ама ќути си трај си

Тоа де, тоа. И после „ШТРАФ НЕМАМ ЧЕПНАТО САМО УЉЕ И ФИЛТЕР И ЦЕПА“ филм ми промовираат.

Не си правете басни и погрешни приказни, и дизел и бензин после 150-200к треба да очекуваш да пљукнеш пари кат тад, истото важи и за поише од 10 години стара кола. Муабетов го имам правено со Ауто и дојдовме на заклучок дека со заштедата на гориво и разликата во цена кога ќе дојдеш до тој голем сервис више го имаш извадено 2 пати сигурно. По математика да проаѓаш 20ккм годишно на нафта и истите километри на бензин заштедуваш доволно да си направиш ремонт на бош пумпата, да да РЕМОНТ НА БОШ ПУМПАТА ЕДНАШ ГОДИШНО... е кој е тој дизел што толку почесто квари или има толку поскапи сервиси од бензинецот ???
а  кај ти е разликата кога купуваш бензин и дизел кола минимум 500 евра е поскап дизелот

епа година дена и пак си на нула... до 5 години и застава на ново да ја купиш немаш никаков квар

Дизната еднаш ја чистиш, втор пат више ја менуваш.
Свеќици неретко се под 1000 денари 4 парчиња од реномирана фирма NGK.

Темава ја усравме, нека ја опраи главниот и одговорниот до кај што почна офтопикот.
муабетов помага во избор на кола до 5000е :D

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2165
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #98 на: 18 Април 2013, 19:10:13 pm »
Друже Nikola X, сфативме дека Поло е најдобра кола, а Поло дизел најдобрата комбинација на овоземниов свет.
У реду е, аман.

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #99 на: 18 Април 2013, 19:12:16 pm »
Друже Nikola X, сфативме дека Поло е најдобра кола, а Поло дизел најдобрата комбинација на овоземниов свет.
У реду е, аман.

Друже Bravo никој не те тера да читаш дискусија ако несакаш да дискутираш. позз

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2165
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #100 на: 18 Април 2013, 19:14:14 pm »
Друже Nikola X, сфативме дека Поло е најдобра кола, а Поло дизел најдобрата комбинација на овоземниов свет.
У реду е, аман.

Друже Bravo никој не те тера да читаш дискусија ако несакаш да дискутираш. позз

А насловот на темава е? "1000 причини зошто да купите Поло дизел"?

Отсутен Nikola X

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 312
  • It is what it is and that is it :)
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #101 на: 18 Април 2013, 19:16:18 pm »
Друже Nikola X, сфативме дека Поло е најдобра кола, а Поло дизел најдобрата комбинација на овоземниов свет.
У реду е, аман.

Друже Bravo никој не те тера да читаш дискусија ако несакаш да дискутираш. позз

А насловот на темава е? "1000 причини зошто да купите Поло дизел"?

Помош при избор на кола до 5000 евра, а ти ништо поврзано со темата не напиша туку се замараш со моето поло, ама ако ти е интересно ако не ми смета

Отсутен stef_stef

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 303
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #102 на: 18 Април 2013, 19:39:02 pm »
Нема врска што се забега :) Ништо ново..

Него муабетот лошо ми го  протолкувале. Јас не планирам кола од 200к км да купам. Гледам да биде околу 100к. Нешто повеќе не е страшно.

Еднаш прашав за тој фордот, и ништо не добив назад  :))

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2165
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #103 на: 18 Април 2013, 19:56:47 pm »
Друже Nikola X, сфативме дека Поло е најдобра кола, а Поло дизел најдобрата комбинација на овоземниов свет.
У реду е, аман.

Друже Bravo никој не те тера да читаш дискусија ако несакаш да дискутираш. позз

А насловот на темава е? "1000 причини зошто да купите Поло дизел"?

Помош при избор на кола до 5000 евра, а ти ништо поврзано со темата не напиша туку се замараш со моето поло, ама ако ти е интересно ако не ми смета

Е дури сега комплетно се разбравме.

Отсутен Kimi R

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3009
  • "Just leave me alone, I know what I'm doing"
Одг: Совет за кола до 5 000
« Одговори #104 на: 19 Април 2013, 01:40:48 am »
Абе појше му одмогнавте на дечково што побара совет за кола, отколку што навистина бевте конструктивни.

Еве ти едно количе од мене. Е сеа не е точно 5000 евра, ама мислам дека може ценава да иде надоле.
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1313946-Opel-Astra-III--05

Еве уште едно, ама помало и дизелче. Чим е купено тука, лесно може да се провери неговата историја во салонот каде што е купено.
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1294181-Ford-Fiesta--08-1-4-tdci