Автор Тема: Биодизел  (Прочитано 14866 пати)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6111
  • 69
Биодизел
« на: 01 Јуни 2011, 02:15:03 am »
Можеби темава не соодветствува баш во овој дел, но искрено не знаев каде да ја сместам...
Имено сакам да се развие малку темава околу биодизелот. Конкретно ке добиете неколку информации од прва рака, односно што, како и зошто со него...Во принцип која е pH вредноста и некој други позитивни и негативни особини кои верувам ке ве интересираат.
Биодизелот е течно гориво добиено од обновлив извор на енергија-биомаса, воглавно од масла од растително потекло.
Обезбедува подобро палење и подобра мазивост на моторите што значи поголема ефикасност и нивна поголема трајност.
Побезбедно чување и ракување: со точка на вриење околу 150 C додека на фосилниот дизел таа е околу 70 C.
Нема потреба од пре-адаптација на моторите.
Не е потребно да се менуваат транспортните и складишните системи поради употребата на биодизел.
Намалена е емисијата на штетни гасови : CO2, CO, SO2, чад, бензол, толуол.
Биодизелот е смеша на масни кисели алкални естри добиени од растителни масла, животинска маст или рециклирани масла.Биодизелот е дефиниран како гориво кое може да се користи како чисто или во мешавина со конвенционалниот дизел за работа на дизел моторите. Префиксот “био” ни кажува дека се добива од суровини со растително потекло како што се памучното, палминото, сончогледовото, сојиното, бадемовото, кокосовото и останати растителни масла, како и суровини од животинско потекло, разни животински масти.
Имав малку можност и да експериментирам со биодизел произведен во лабараториски услови и притоа да направам неколку експериментални испитувања, меѓу кои и овие кои претпоставувам дека ке ве интересираат повеќе. На пример pH вредноста на биодизелот односно дали е со базни или кисели својства...Експериментот го повторив на двапати со две различни лакмусови хартии од различни производители за мерењето да биде веродостојно.  ;D





Од споредбата бојата на лакмусот кореспондира на вредност помеѓу 5 и 6 со што може да се заклучи дека средината е благо кисела. Со следниот тест тоа може само да се потврди  :)





Вредност која се движи околу 5 и 6, односно го потврдуваме претходното испитување.

Е сега има уште еден тест кој најмногу сакам да го споделам со вас, а е многу прост и може многу лесно да се дојде до заклучок дека дизелот и водата не може да се мешаат! Односно тие не реагираат меѓу себе. Ова е информација која многу често ја слушам од неупатени луѓе кои ги обвинуваат пумпашите дека горивото го мешаат со вода и дека ќаруваат пари, а со самото тоа и им ги упропастуваат возилата. Ова е апсолутно погрешно... Присуството на влага во самото гориво е сосема различен фактор...Присуството на сапуни или пак киселини е повторно друг  муабет...Останати состојки да не ги набројувам се исто така друг а и трет муабет...
Но мешањето со вода е апсолутно неточно. На следниве слики можете и да се уверите во тоа. Еве во епруветкава има ставено биодизел добиен со трансестерификација на репкино масло. Истиот е непречистен и неисфилтриран и со самото тоа е ваков заматен.



Додаваме вода:



Силно мешаме и добиваме нешто налик ова:



Ја оставаме епруветката да се олабави некое време...Рецимо 10-тина минутки, макар да резултатот е видлив и после 2 до 3 минути максимум. Од сликата може да се забележат две фино одвоени фази...Во горниот дел биодизелот, а во долниот дел водата...Така да овој експеримент е BUSTED  ;D



Инаку доколку ве интересира, биодизелот би требало да изгледа вака:



Количината е многу мала но е совршена  ;D
Сипеш у ауто и пичиш...
Инаку горивата кои се продаваат кај нас е општо познато дека се со најлош односно со едвај прифатлив квалитет по некој норми....Нормално истите едвај и ги задоволуваат. Зошто е тоа баш така, можеби и самите си знаеме, но тоа е тоа...
 ;D

Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: Биодизел
« Одговори #1 на: 01 Јуни 2011, 09:06:05 am »
SaleSk, браво.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29604
    • CARclub.mk
Одг: Биодизел
« Одговори #2 на: 01 Јуни 2011, 09:13:02 am »
Одличен и информативен пост!

Знам дека дизел и вода не може да се мешаат, но сепак има нешто. Кај мене на Леонот во филтерот за гориво, има едно „чепче“, кое служи за испуштање вода од филтерот. А и неколку пати ми препорачале да не ставам био-дизел кај нас, ради тоа што страдаат дизни, итн. Од друга страна па, луѓе се колнат во него.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: Биодизел
« Одговори #3 на: 01 Јуни 2011, 10:13:45 am »
Mene na kapaceto od kolata mi pisuva NICHT FUR BIODISEL :)
Istoto mi go kazaa vo Porsche koga gi prasav zosto navodno ispratile mostra vo Germanija i bil sranje kvalitet

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4970
Одг: Биодизел
« Одговори #4 на: 01 Јуни 2011, 11:07:41 am »
Еден поголем проблем што се јавува при согорување биодизел е во NOx или азотните оксиди, кои понатаму предизвикуваат кисели дождови

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Биодизел
« Одговори #5 на: 01 Јуни 2011, 15:11:57 pm »
А што ако биодизелот и водата се наоѓаат во состојба на емулзија или колоиден раствор?

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Одг: Биодизел
« Одговори #6 на: 01 Јуни 2011, 15:41:48 pm »
Мене ми рекоа... Ако ставиш биодизел немој да идеш на сервис да се жалиш...никако такво срање у кола да не си ставил???

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Биодизел
« Одговори #7 на: 01 Јуни 2011, 21:04:31 pm »
А што ако биодизелот и водата се наоѓаат во состојба на емулзија или колоиден раствор?
Во емулзија, да, можно е, ако додадат емулгатор. Колоиден раствор е веќе перфекција, ама и тој може да се фати со помош на Тиндаловиот ефект.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tyndall_effect

... Извини поентата ти беше како да се открие водата во горивото, или ???

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Биодизел
« Одговори #8 на: 01 Јуни 2011, 21:30:08 pm »
Еден поголем проблем што се јавува при согорување биодизел е во NOx или азотните оксиди, кои понатаму предизвикуваат кисели дождови
Затоа постои катализаторот кој од штетни гасови (HC, NOx, CO) ги оксидира (HC и CO) во CO2 и вода (H2O), како и редуцира NOx во азот - во зависност од тоа дали смешата е сиромашна или богата...
« Последно менување: 01 Јуни 2011, 21:44:13 pm djidji »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Биодизел
« Одговори #9 на: 01 Јуни 2011, 21:41:56 pm »
Мене ми рекоа... Ако ставиш биодизел немој да идеш на сервис да се жалиш...никако такво срање у кола да не си ставил???
У принцип све што е корисно за екологијата е штетно за моторите ;)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6111
  • 69
Одг: Биодизел
« Одговори #10 на: 02 Јуни 2011, 00:01:26 am »
Одличен и информативен пост!

Знам дека дизел и вода не може да се мешаат, но сепак има нешто. Кај мене на Леонот во филтерот за гориво, има едно „чепче“, кое служи за испуштање вода од филтерот. А и неколку пати ми препорачале да не ставам био-дизел кај нас, ради тоа што страдаат дизни, итн. Од друга страна па, луѓе се колнат во него.

Мислам дека тоа чепчето е за испуштање на вода која се собира како кондензат, односно вода која се ствара при кондензација...Колку што знам, дел од несогорениот дизел се враќа назад во резервоарот, кој нормално е загреан, а во резервоарот се наоѓа ладно гориво и се ствара кондензација, а и не само од тоа, него и од ред други фактори...Тоа е единственото логично објаснување по мене...Сепак инжинерите тоа многу подобро го знаат од нас, па затоа и го конструирале тој испуст...Имало причина...Верувам дека не само на твоето возило, туку и на оние останатите кои се продаваат на запад го има истиот испуст :)

Вака...
Значи биодизелот е ново гориво, и едно просто објаснување. Постарите возила не се предвидени да работат на биодизел од проста причина што голем дел од нивните пластични делови можат да бидат растворени од страна на горивото, или пак некој црева...Затоа и на самите капачиња е напишано да не се користи био дизел...
Не е тоа дека е срање или незнам како го тумачите, едноставно постојат некој работи кои не се компатибилни едни со други.
Исто така постојат и еден куп различни биодизели односно Б20, Б100 и тн, што всушност означува колку посто биодизел има во смесата...Што значи дека не е чист, него е некаква си смеша :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: Биодизел
« Одговори #11 на: 02 Јуни 2011, 01:29:23 am »
Што сторе бре докторе...ц.ц.ц...ми испитуваш био-горива и после немале опрема за испитување на трансфузиологија...

BTW, побарај од главниот да го објават текстов во Аутоминус, а со кешот да изштампаме рекламен материјал.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: Биодизел
« Одговори #12 на: 02 Јуни 2011, 13:09:25 pm »
А што ако биодизелот и водата се наоѓаат во состојба на емулзија или колоиден раствор?
Во емулзија, да, можно е, ако додадат емулгатор. Колоиден раствор е веќе перфекција, ама и тој може да се фати со помош на Тиндаловиот ефект.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tyndall_effect

... Извини поентата ти беше како да се открие водата во горивото, или ???

Токму така, и плус како tease на тврдењето дека е мит муабетот дека ставале вода во нафтата

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6111
  • 69
Одг: Биодизел
« Одговори #13 на: 02 Јуни 2011, 18:32:14 pm »
Обично пумпашите грешат и кусур коа ке треба да ти вратат без дигитрон, а вие спомнувате колоидни раствори, емулзии и тиндалов ефект кој не го знаат и 98 % од вработени во нафтена индустрија, а камоли обичните пумпаши...Не забегувајте до толку...Тоа е 100 пати поскапо од нафта...Односно вашава теорија испаѓа дека наместо бакарни жици, ке правите мешавина на бакар со злато за да добиете на количина и да ќарите и тоа со продажба на бакар, во случајов гориво за кола :)
Муабетот теоретски донекаде ви држи али практично е 100% загубарски и непрофитабилен и нерентабилен :)
Сори.... :) смешки зборувате :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Биодизел
« Одговори #14 на: 02 Јуни 2011, 19:42:29 pm »
Обично пумпашите грешат и кусур коа ке треба да ти вратат без дигитрон, а вие спомнувате колоидни раствори, емулзии и тиндалов ефект кој не го знаат и 98 % од вработени во нафтена индустрија, а камоли обичните пумпаши...Не забегувајте до толку...Тоа е 100 пати поскапо од нафта...Односно вашава теорија испаѓа дека наместо бакарни жици, ке правите мешавина на бакар со злато за да добиете на количина и да ќарите и тоа со продажба на бакар, во случајов гориво за кола :)
Муабетот теоретски донекаде ви држи али практично е 100% загубарски и непрофитабилен и нерентабилен :)
Сори.... :) смешки зборувате :)

Хехе ај пробај го овој експеримент, па ако сакаш може и на ПП да одговориш (да видам како ќе пукне...) ХАХАХА, се зезам:
Значи вака (не дека жена ми е хемичарка, туку и ја уште од мал сакав да експериментирам :D) - како емулгатор додај 96% алкохол во смешата од вода и биодизел или нафта и измешај, смртно ме интересира дали ќе се отслојат ;D