Автор Тема: Што ти се врти низ глава  (Прочитано 554396 пати)

Отсутен BigBull

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 414
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2880 на: 04 Мај 2016, 01:20:00 am »
 ;D  8)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2881 на: 04 Мај 2016, 02:00:47 am »
Погледни го видеово, мислам дека баш дечково би бил доста веродостоен за тјунинзи, конкретно за ремапирање во Динан. Ако имаш време ќе ти каже точно тоа чипнување кои параметри ги менува и како всушност се добива коњажа кај атмосферци, односно соодветно и кај турбаши.
Не дека не се добива ништо, ние на Астрата навистина добивме 10% и тоа се виде и на дино кога ја измеривме. Можеби кај тебе ќе покаже поголема разлика, која ќе биде повеќе приметлива. Мислам дека Симо сака да каже дека не се исплати нешто посебно инвестиција на ремап на атмосферец, без претходно да смениш некој хардвер како усис, издув, дизни и слично.

не го сватив јас тоа така, ама нема везе.. еве и да е тоа, финтата е што истиве дизни се користат и во мотори кои имаат драстично поголема “побарувачка“ одколку на овој мотор..  и издувот ке го средам, т.е. за тој режим, не смее да има катализатор... и без него се ќе биде ок...

ова само бајрам си праам нели... прво да се решам дека сакам тоа да го правам... чип и ремап прво па после се друго...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17612
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2882 на: 04 Мај 2016, 08:12:52 am »
Не треба да е све останато па на крај да се прилагоди спфтверот на новонастаната состојба?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43949
  • Il Moderatore
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2883 на: 04 Мај 2016, 10:01:27 am »
Види, најмал проблем се дизните и ремапот Најголем проблем е како да усиса повеќе воздух за да може да произведе повеќе енергија.
Тој мотор е најефикасен помеѓу 4500-5000 вртежи (макс. втрежниот момент му е на 4700 вртежи). Тогаш успева да собре најмногу кислородни молекули во цилиндрите. Потоа, над 6100 вртежи кај што е максималната снага, веќе зголемувањето на вртежите не придонесува за зголемување на снагата, затоа што толку многу опаѓа вртежниот момент. Вртежниот момент опаѓа поради тоа што во цилиндрите веќе не се создава енергија која што може да го бутка клипот со таа сила надолу, како при 4700 вртежи, односно не може да собере веќе толку кислород/воздух во цилиндрите.
Ти со поместување на палењето и со бризгање повеќе гориво, малку ќе ја промениш работата, едноцифрен број проценти, но за да добиеш повеќе озбилна снага при високи вртежи, мора да овозможиш полнење на цилиндрите со воздух при тие високи вртежи.

Она што треба да направиш е, , да овозможиш во моторот при тие вртежи (над 6000...) брзо да влезе повеќе свеж воздух, за да може да согори, и истиот побрзо да излезе низ издувната грана:
- Значи, мора да имаш усис без рестрикции, веројатно со добро пресметан indution kit;
- исто така нова издувна грана повторно добро пресметана со прописни димензии на портовите и соодветни должини (5-цилиндарец прилично ја усложнува издувната грана), без рестрикции од катализатор, преден/среден лонец и проточен заден лонец, без бекпрешр;
- Поголеми усисни (па и издувни ако може) вентили;
- Нови или обработени агресивни брегасти со поголем лифт и поголем преклоп;
- Зголемување на компресијата на моторот Накај 12:1;
- Портинг на усисните и издувните канали, за да се подобри протокот на воздух и издувни гасови во самата глава;
- И на крај 250е ремап, за сите овие промени да го добијат својот максимален потенцијал.
Е после сето ова може ќе ја видиш бројката од 255км/ч од твојот N/A мотор.
Секако, за високи вртежи ќе помогнат и лесни ковани клипови и клипњачи, олеснета балансирана радилица и олеснет и балансиран заедно со радилицата замаец.
Тјунинг на атмосферец е многу интересна работа, и ако имаш вишок време и пари, задоволство е да се прави, ама нема магично стапче кое ќе ти ја крене снагата за 30-40%, за да може да видиш таков напредок во максималната брзина. Колку што гледам по спецификации, твојата кола има максимална брзина од 210 (освен ако не лажат од Волво), така да до 255 треба солидни промени да се направат. 250 евра нема да те донесат до 255.
Камо да успееш, па да ни` го пренесеш рецептот и на нас, ќе му се најде на секој што има 250-тина евра при рака за да си ја качи снагата на возилото за 20-30%. Јас на твое место, би го ископирал рецептот од лоу прешр турбо сетапот што го има 2.5т со 190-200-тина кс, после тоа ќе имаш одлична основа за постигнување на целта 255км/ч. Со намалување на компресија и зголемување на буст, сигурно ќе стигнеш до здрави 230-40кс, кои ќе бидат доволни за таа максимална брзина. Ем поефтино ќе те кошта (мада пак повеќе од 250е, ама далку помалку од преработка на атмо-то).

Тоа се моите размислувања. Јас на атмосферец со вишок 250е (ако не ми се вишок, за добар сервис би ги искористил), би напраил само дерестрикција издувот (декат, тргање преден/среден лонец зависи што има, убав проточен заден лонец..), и евентуално доток на свеж воздух доколку е мутаво решен дотокот на воздух во моторот. Ремап би праел евентуално со следните 250е.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2884 на: 04 Мај 2016, 11:24:47 am »
Види, најмал проблем се дизните и ремапот Најголем проблем е како да усиса повеќе воздух за да може да произведе повеќе енергија.
Тој мотор е најефикасен помеѓу 4500-5000 вртежи (макс. втрежниот момент му е на 4700 вртежи). Тогаш успева да собре најмногу кислородни молекули во цилиндрите. Потоа, над 6100 вртежи кај што е максималната снага, веќе зголемувањето на вртежите не придонесува за зголемување на снагата, затоа што толку многу опаѓа вртежниот момент. Вртежниот момент опаѓа поради тоа што во цилиндрите веќе не се создава енергија која што може да го бутка клипот со таа сила надолу, како при 4700 вртежи, односно не може да собере веќе толку кислород/воздух во цилиндрите.
Ти со поместување на палењето и со бризгање повеќе гориво, малку ќе ја промениш работата, едноцифрен број проценти, но за да добиеш повеќе озбилна снага при високи вртежи, мора да овозможиш полнење на цилиндрите со воздух при тие високи вртежи.

Она што треба да направиш е, , да овозможиш во моторот при тие вртежи (над 6000...) брзо да влезе повеќе свеж воздух, за да може да согори, и истиот побрзо да излезе низ издувната грана:
- Значи, мора да имаш усис без рестрикции, веројатно со добро пресметан indution kit;
- исто така нова издувна грана повторно добро пресметана со прописни димензии на портовите и соодветни должини (5-цилиндарец прилично ја усложнува издувната грана), без рестрикции од катализатор, преден/среден лонец и проточен заден лонец, без бекпрешр;
- Поголеми усисни (па и издувни ако може) вентили;
- Нови или обработени агресивни брегасти со поголем лифт и поголем преклоп;
- Зголемување на компресијата на моторот Накај 12:1;
- Портинг на усисните и издувните канали, за да се подобри протокот на воздух и издувни гасови во самата глава;
- И на крај 250е ремап, за сите овие промени да го добијат својот максимален потенцијал.
Е после сето ова може ќе ја видиш бројката од 255км/ч од твојот N/A мотор.
Секако, за високи вртежи ќе помогнат и лесни ковани клипови и клипњачи, олеснета балансирана радилица и олеснет и балансиран заедно со радилицата замаец.
Тјунинг на атмосферец е многу интересна работа, и ако имаш вишок време и пари, задоволство е да се прави, ама нема магично стапче кое ќе ти ја крене снагата за 30-40%, за да може да видиш таков напредок во максималната брзина. Колку што гледам по спецификации, твојата кола има максимална брзина од 210 (освен ако не лажат од Волво), така да до 255 треба солидни промени да се направат. 250 евра нема да те донесат до 255.
Камо да успееш, па да ни` го пренесеш рецептот и на нас, ќе му се најде на секој што има 250-тина евра при рака за да си ја качи снагата на возилото за 20-30%. Јас на твое место, би го ископирал рецептот од лоу прешр турбо сетапот што го има 2.5т со 190-200-тина кс, после тоа ќе имаш одлична основа за постигнување на целта 255км/ч. Со намалување на компресија и зголемување на буст, сигурно ќе стигнеш до здрави 230-40кс, кои ќе бидат доволни за таа максимална брзина. Ем поефтино ќе те кошта (мада пак повеќе од 250е, ама далку помалку од преработка на атмо-то).

Тоа се моите размислувања. Јас на атмосферец со вишок 250е (ако не ми се вишок, за добар сервис би ги искористил), би напраил само дерестрикција издувот (декат, тргање преден/среден лонец зависи што има, убав проточен заден лонец..), и евентуално доток на свеж воздух доколку е мутаво решен дотокот на воздух во моторот. Ремап би праел евентуално со следните 250е.


браво симо.. си си ја завршил домашната, си се едуцирал нешто.. ова што го пишуваш, го знам од пред 2+ децении и не е ништо ново, барем не за мене...

а сега земи, по нетов побарај спецификација за B5252S  машина, и види ги техничките карактеристики и за вентили, и брегасти и се останато... единствен проблем, како што реков, ми се семеринзите, за кои неможам да најдам спецификации нигде.. и наместо на тоа да се сосредоточиш, ако сакаш да ми помогнеш, ти млатиш празна слама, и муабет што го има по нетов многу одамна, и на многу места, вклучително и на форумов, барем на 10 места е пишано истово, меѓу кои двапати од мене... ;) ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43949
  • Il Moderatore
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2885 на: 04 Мај 2016, 12:05:40 pm »
Не го пишав за тебе, го пишав за други понеискусни што стварно ќе помислат дека со 250е (ремап), може атмо мотор да напраат од 170кс 250кс. Ти голем си, тебе никој не може (или џабе ќе ти кажува) како ќе си ги трошиш парите и времето.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2886 на: 04 Мај 2016, 12:34:21 pm »
во ниеден момент не реков дека сите можат за ситни пари, да напраат спортска машина под хауба од постоечката ... реков дека за ситни пари може да направат магијата на повисоки обртаи да им врти моторот, а секако, треба да имаат машините потенцијал за тоа, или да го створиш потенцијалот, како што и праша мартин погоре, нели треба прво се друго, па после ремап и/или чип...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2887 на: 04 Мај 2016, 12:48:56 pm »
Не го пишав за тебе, го пишав за други понеискусни што стварно ќе помислат дека со 250е (ремап), може атмо мотор да напраат од 170кс 250кс. Ти голем си, тебе никој не може (или џабе ќе ти кажува) како ќе си ги трошиш парите и времето.

Атмо? Додај уште една нула, пак нема да стигне до 250 КС.
Турбо? Може, али колку саати ќе потрае не знам.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14205
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2888 на: 04 Мај 2016, 19:00:22 pm »
Повеќе воздух и гориво = повеќе моќност

Кај турбашите лесно се подесува тоа и затоа е поевтино.

Атмосферците е цела физика бидејќи треба да го смениш целиот начин како моторот диши па за на крај да додадеш гориво. Со ремап само го оптмизираш горивото и затоа само 10% би добил. Low pressure turbo е најевтина и најисплатлива варијанта. Мислам може со stock компоненти. Сум глеал civic со low pressure setup и вади сериозни бројки и тоа со stock компоненти.

Отсутен nsx-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9213
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2889 на: 04 Мај 2016, 21:09:19 pm »
ништо од тоа за daily,се вадат интересни бројки на цивик со 0.3 буст,али да си го возиш у недела на обиколница и ништо повеќе,единствено k20-ката трпи и повеќе буст со сток компоненти и е океј за дејли

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2890 на: 04 Мај 2016, 21:38:03 pm »
Турбо? Може, али колку саати ќе потрае не знам.

така е... повеќето нема да издржат долго... ама повеќето велам... сепак има и други мотори од другата страна на клацкалицата, т.е. оние кои можат да го издржат без проблем...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5839
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2891 на: 03 Јуни 2016, 21:25:22 pm »




Би ја избрал пред мерцедес, пред ауди, пред бемве... Пред било која досадна и веќе видена кола. Не ги сфаќам парајлииве.
« Последно менување: 03 Јуни 2016, 21:31:41 pm Allexxander »

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43949
  • Il Moderatore
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2892 на: 03 Јуни 2016, 21:36:21 pm »
Им треба некогаш поголем радиус на движење од 100км... Ја ги разбирам.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Allexxander

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5839
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2893 на: 03 Јуни 2016, 21:42:37 pm »
https://www.google.com/?gws_rd=ssl#q=tesla+model+s+battery+range

Е сега проблем е малку кај нас што нема баш насекаде полначи.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20146
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2894 на: 03 Јуни 2016, 21:44:22 pm »
Брза е али без звук ништо не правиме. :))