Автор Тема: Што ти се врти низ глава  (Прочитано 554396 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29806
    • CARclub.mk
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2865 на: 02 Мај 2016, 22:42:57 pm »
Стварно иде 255 чудово?

Отсутен Ezekiel

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 400
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2866 на: 02 Мај 2016, 22:56:40 pm »
Eм 255, ем сијалички као алфа, ем вжештена температура... Онак како се прават вакви магии:D?
Cogito ergo zoom

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29806
    • CARclub.mk
Одг:
« Одговори #2867 на: 02 Мај 2016, 23:03:58 pm »
Скоро сум убеден дека е стејџинг.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20146
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2868 на: 02 Мај 2016, 23:08:17 pm »
Ај колава можда иде 255, али тоа што стварно ме чуди е гаражава како иде 255.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2869 на: 03 Мај 2016, 00:09:20 am »
Скоро сум убеден дека е стејџинг.

молим те преведи ми го поимов стејџинг... од 5 страни на светот да прашаш, 5 скроз различни објаснувања даваат.. затоа кажи ми ти што под разбираш под стејџинг...

Ај колава можда иде 255, али тоа што стварно ме чуди е гаражава како иде 255.

друже... дали ме сметаш за толку глуп, да поставам слика (што не сум ја приметил) на која има доказ дека нешто лажам, па макар и толку глуп и очит кај што се гледа бмв-то сино... треба да си тикван, за сам себе да си напраиш таква грешка која е толку многу очита... да не речам како оној со мерцедесот што ја преправал стрелката за тоа колку вози... ако поубаво видиш, на истата слика кај што е и бмв-то, обртаите се на 900, километражникот и бензинот на 0, а температурата на средина... т.е. не си видел убаво, но сосема сличајно, ТВРДАМ дека е случајно, погоди дека и двете слики се пред гаражата, на исто место... ако можеш побиј ме со доказ од втората слика каде е се познава дека е во гаража...

п.с. сликата не е фејк, вистинска е, но е во брзинско сликање (40 слики во 2-3 секунди), кога правев инструмент тест преку лаптопот... во тој инструмент тест, ги мрда сите стрелки од 0 до максимум, и на дисплеот сите бројки ги врти... инаку, никаде не кажав дека сум возел, практично не ни излажав. тоа што така вие сте сватиле, не е мој проблем.. :)

ми дојде софтвер некој при рака, па ете, го сликнав ова...


па се прашувам, дали со соодветен чип, (250 европски ми бараат) ќе можам да постигнам нешто поише?? ваљда да...
повели најди...

а прашањето сеуште ми се мота низ глава... 250 европски ми бараат за чипување, кое и не е ремап. после тоа со соодветен ремап, и со кревање на максималните обртаи негде на 9.000 да бидат, ке се постигнува ова од сликава лесно... инаку на предходното волво имам кренато 8.200 обртаи одприлика како на сликава, така што го излажав компјутерот бензински со премостување преку емулатор за дизните, а додатно погонско гориво му беше втор плински уред на плочка, одвртен на максимум, а мењачот заглавен во 1-ва... ке идеше и поише, ама морав да кочам... резултат од тоа беше подизлезена шипка за масло... а истиот тест го правев во место неколку пати, и ништо не се деси. значи само таа подизлегла пошто беше друга, оригиналот ми се скрши, па пасирав рачка од друго нешто и не лежеше баш најдобро, но заради тоа што не лежеше добро,  добив пола литар уље испрскано на сите страни, затоа што она се подигнала и дозволила... затоа и не го повторив тоа тогаш, после више и го заборавив...

на ова волво се си е оргинал, и што е з воља на вистината, и моторот е појак за околу 30 коња и 100-тина кубици. плус и моторот има пројдено 3 пати помалку од претходното. и се размишљам, дали ке биде успешно.. не ме секира моментот за компјутерите и новно онеспособување, пошто имам уште еден ист, така да чипувањето и ремапот на едниот ке идат а другиот секогаш го имам назад за нормално да си биде...  неможам да најдам спецификации на семеринзи, онака како општа информација која со каков индекс на издржливост е на притисок на масло, до кои температури, до која брзина на ротација односно нај низок праг поминат за 1 секунда итн итн... за да може на овие обртаи да работи било која машина, не се користат “секојдневни“ семеринзи.

 за семеринзиве уствари и ке барав мислење тука да ми каже некој кај да гледам, па ете шанса и да објаснам зашто... ако знае некој, нека пише...
« Последно менување: 03 Мај 2016, 00:16:01 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20146
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2870 на: 03 Мај 2016, 00:14:15 am »
Не знам што се фати за мене кога мојот пост беше очигледен трол. :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2871 на: 03 Мај 2016, 00:19:04 am »
Не знам што се фати за мене кога мојот пост беше очигледен трол. :D

баш затоа... пошто ни ти не свати сега... :)


Eм 255, ем сијалички као алфа, ем вжештена температура... Онак како се прават вакви магии:D?

ете... мене би ме коштало околу 250 евра за почеток... евтино е ако го сметаш за магија... всушност, поприлично сум сигурен дека на било која кола , до некои модели на возила до 2006/7-ма би коштало одприлика толку минимум, но не повеќе од 400 евра, за да се постигне истово.. зборам за бензинци нели, не за дизели... и сепак за малку поголема кубикажа одошто оние (ѓомити еко се, зашто имаат мали кубикажи)  чизмичкине што се возат низ градов...  се што е од 2.0 па нагоре може, само и зависи во која кола, со која аеродинамика и тежина... јас возам атмосверец 2.5 со 175 коња распоредено на  5 цилиндри во линија. тој мотор има ептен потенцијал за појачување, што се вика не е ни до пола искористен од она што може да го даде... а и по доста други возила... и не е скапо за такво нешто нели? прашањето е само одпосле, дали и колку ке издржи било кој мотор и кај ке му биде слабата точка што ке ја покаже, зашто не се предвидени додатните елементи за толкави обртаи и напрегања...
-семеринзи
-промер и потисок на дизни
-јачина и проток на бензинска пумпа
-клацкалици и шољици на вентили
-потисна пумпа за висок притисок на атф во мењачот (пошто е аутоматик)

освен за семеринзите, кај мене проверив и се е издржливо за до тие обртаи.. за семеринзите неможам да најдам изворен податок, за да ги споредам моите фабрички вградени дали можат или не да издржат...


п.с.
да ти потврдам со температурава дека всушност и нај веројатно ке биде така или скоро па така, при тој режим на работа т.е. т(д)ркање со моторот... што на оваа кола и мотор, верувај, не и е проблем... кој знае зашто, знае... ;D ;D ;D

Стварно иде 255 чудово?

ке иде... само на 255 ке биде негде околу 7.500 обртаи... на 8.500 ке биде негде 270...
« Последно менување: 03 Мај 2016, 00:34:39 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг:
« Одговори #2872 на: 03 Мај 2016, 08:05:16 am »
Со стандард уље да врти 9000?

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43949
  • Il Moderatore
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2873 на: 03 Мај 2016, 08:09:38 am »
ти и ќе го напраиш да се врти 9000, ама на тие обртаи станува безполезен, ако не смениш брегасти, вентили и тајминг, може само да изгубиш снага. Секако треба да ги избалансираш сите делови во моторот, за да не се распадне на тие вртежи. За 2.5 атмо да го напраиш преку 250км/ч на рамно да оди во таа шасија, треба многу повеќе од 250е.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55054
  • Махер
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2874 на: 03 Мај 2016, 08:45:40 am »
Треба да се види торк кривата, може и да не опаѓа до толку.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29806
    • CARclub.mk
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2875 на: 03 Мај 2016, 08:53:12 am »
Скоро сум убеден дека е стејџинг.

молим те преведи ми го поимов стејџинг... од 5 страни на светот да прашаш, 5 скроз различни објаснувања даваат.. затоа кажи ми ти што под разбираш под стејџинг...


п.с. сликата не е фејк, вистинска е, но е во брзинско сликање (40 слики во 2-3 секунди), кога правев инструмент тест преку лаптопот... во тој инструмент тест, ги мрда сите стрелки од 0 до максимум, и на дисплеот сите бројки ги врти... инаку, никаде не кажав дека сум возел, практично не ни излажав. тоа што така вие сте сватиле, не е мој проблем.. :)

Тоа е стејџинг. :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2876 на: 03 Мај 2016, 12:53:03 pm »
ти и ќе го напраиш да се врти 9000, ама на тие обртаи станува безполезен, ако не смениш брегасти, вентили и тајминг, може само да изгубиш снага. Секако треба да ги избалансираш сите делови во моторот, за да не се распадне на тие вртежи. За 2.5 атмо да го напраиш преку 250км/ч на рамно да оди во таа шасија, треба многу повеќе од 250е.
па и не е некаков голем проблем, со оглед на тоа дека сега на крајна крева скоро 240 со “набилдана“ плинска мапа... да, плинска мапа, значи на плин... на бензин е 225 тоа... и на википедија не пишува ништо за ова... :)

Тоа е стејџинг. :)

тоа е инструмент тест, а не стејџинг... ова е веќе 6-та та и нај чудната верзија за поимот стејџинг што сум ја слушнал... нај веројатно ти си го слушнал по некој од овластениве сервизи кај нас. стејџинг нај често е употребуван термин за ниво некакво на надградба на перформанси...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43949
  • Il Moderatore
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2877 на: 03 Мај 2016, 14:20:29 pm »

па и не е некаков голем проблем, со оглед на тоа дека сега на крајна крева скоро 240 со “набилдана“ плинска мапа... да, плинска мапа, значи на плин... на бензин е 225 тоа... и на википедија не пишува ништо за ова... :)


Не треба википедија, треба искуство од луѓе што тјунирале атмосферци. Фала богу, раскажале по некоја прикаска на телевизија.

https://youtu.be/6bkDKqoGSdU?list=PLHa6PXrV-yIhuV00xuw8i-0-9N-0ygfR7&t=389

Волку коњи само со чип тјунинг на атмосферец:



Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2878 на: 03 Мај 2016, 23:28:35 pm »
симо... ептен ме мрзи да барам, побарај си сам, тестови, со дино мерења итн итн, кај што има видео запис пред и по чипување... тестовите баш и не викаат 0... незнам кој е фриков, ама он е еден, а тестови има илјадници...  ;) сигурно еден не е по веродостоен од неколку илјади спротивни докази од неговото тврдење... :P
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен bubeqwerty

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 570
Одг: Што ти се врти низ глава
« Одговори #2879 на: 04 Мај 2016, 00:10:52 am »
Погледни го видеово, мислам дека баш дечково би бил доста веродостоен за тјунинзи, конкретно за ремапирање во Динан. Ако имаш време ќе ти каже точно тоа чипнување кои параметри ги менува и како всушност се добива коњажа кај атмосферци, односно соодветно и кај турбаши.
Не дека не се добива ништо, ние на Астрата навистина добивме 10% и тоа се виде и на дино кога ја измеривме. Можеби кај тебе ќе покаже поголема разлика, која ќе биде повеќе приметлива. Мислам дека Симо сака да каже дека не се исплати нешто посебно инвестиција на ремап на атмосферец, без претходно да смениш некој хардвер како усис, издув, дизни и слично.