Автор Тема: Автолимарски и автолакерски сервиси и работилници  (Прочитано 169824 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55106
  • Махер
500 евра е живо џабе ако е точно.

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
За Корса околу 200е ќе му земат само за спремање, да се доведе до фаза пред фарбање, во кое спаѓа само апсигување на кое му е потребно на членот бидејќи спомна дека само лакот се лупи. Крпење, китирање, прајмер и филтер само плус ќе качи на работна рака и материјали. Бојата реков игра највеќе улога, дали е металик, обична или... лак дали ќе биде PPG или некој ноунејм. Е сега за комора незнам колку е во моментот, јас платив 50е само за изнајмување тогаш, ете сега нека е 100че. Тоа е математиката по мое, пак ќе кажам, незнам може грешам.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5197
Ако се направи како што треба не се многу пари.

Отсутен corsa-c

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 119
Се работи за темно-сина металик (го имам и точниот/фабричкиот код на бојата). Инаку лакот на хаубата и покривот е скроз отиден. А на другите места, како на пример, по браниците, гепекот, вратите се е задржано и лак и боја. Во оваа состојба дојде затоа што колата е изложена постојано на надворешни временски услови - буквално е постојано надвор. Ако имам време ќе сликнам неколку фотки и ќе постирам тука.

Уште едно прашање, независно дали ќе биде фарбање со или без комора во просек за секоја кола колку дена ќе им треба едно такво убаво и квалитетно средување?

Во секој случај интересни коментари и фала ви на сите за препораките. :)

Отсутен corsa-c

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 119
За Корса околу 200е ќе му земат само за спремање, да се доведе до фаза пред фарбање, во кое спаѓа само апсигување на кое му е потребно на членот бидејќи спомна дека само лакот се лупи. Крпење, китирање, прајмер и филтер само плус ќе качи на работна рака и материјали. Бојата реков игра највеќе улога, дали е металик, обична или... лак дали ќе биде PPG или некој ноунејм. Е сега за комора незнам колку е во моментот, јас платив 50е само за изнајмување тогаш, ете сега нека е 100че. Тоа е математиката по мое, пак ќе кажам, незнам може грешам.

Зарем потребно е и китирање за да се исфарба, пошо знам обично тоа се прави за деформитети на алуминиумот (панелите, односно деловите од школката на колата)?

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
Така е како што кажа, ако има потреба се прави, се прави и за подлабоки гребаници, ситни деформитети на панелите како што кажа. Во твојот случај нема да има потреба, се надевам.
Процесот за зафатот неможам да ти кажам точно колку ќе трае, зошто денес луѓе од збор тешко е да најдеш а посебно мајстор.
Од прилика за 3-4 дена треба да се заврши, ако се фати да се работи посветено, т.е да се работи само на твојата кола. Ден два за спремање, 1 за да се сврти околу кола за ситници ако ги има заедно со изолирање, спремање за комораи фарбање. Седење на колата во комора 1 ден. Од прилика ова е мое видување на процесот фарбање кај локален мајстор. Зависи и од тоа дали ќе ја работи 1 човек или тим на луѓе. За ова можеш да си прашаш по автолакерски сервиси и да ти кажат поточно. Секако по видување на колата.

Отсутен Zizi

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 204
Се работи за темно-сина металик (го имам и точниот/фабричкиот код на бојата). Инаку лакот на хаубата и покривот е скроз отиден. А на другите места, како на пример, по браниците, гепекот, вратите се е задржано и лак и боја. Во оваа состојба дојде затоа што колата е изложена постојано на надворешни временски услови - буквално е постојано надвор. Ако имам време ќе сликнам неколку фотки и ќе постирам тука.

Уште едно прашање, независно дали ќе биде фарбање со или без комора во просек за секоја кола колку дена ќе им треба едно такво убаво и квалитетно средување?



Во секој случај интересни коментари и фала ви на сите за препораките. :)

Каде може да се провери фабричкиот код на боја на кола?

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5915
Za puntoto prasav na 2-3 mesta za krov mi pobaraa 5-6000denari. Toj eden mi vika decko orentaciono 100 eura od panel pa ako zeam da racunam 4 vrati,gjepek,hauba,krov bi izleglo orentaciono 700 evropski po esapot na tipceto.
Neznam da sakas da farbas polovno kolice ete nekoe kako puntovo so cenovna vrednost okolu 1000 eura od start kje te otkazat i kje go teras takvo strakavo .

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Се работи за темно-сина металик (го имам и точниот/фабричкиот код на бојата). Инаку лакот на хаубата и покривот е скроз отиден. А на другите места, како на пример, по браниците, гепекот, вратите се е задржано и лак и боја. Во оваа состојба дојде затоа што колата е изложена постојано на надворешни временски услови - буквално е постојано надвор. Ако имам време ќе сликнам неколку фотки и ќе постирам тука.

Уште едно прашање, независно дали ќе биде фарбање со или без комора во просек за секоја кола колку дена ќе им треба едно такво убаво и квалитетно средување?

Во секој случај интересни коментари и фала ви на сите за препораките. :)


Cim e izlupen lakot, ako ne ja simnat i bojata do primer/metal pak kje ti se izlupi posle X vreme bidejkji nema cvrsta podloga da vrze novata boja... kako so kaza zoki, min 200 eur za spremanje plus boja plus farbanje (komora i raka 100-120 eur)

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17780
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Имам ептен желба да научам да фарбам, т.е. спремањето да го совладам. Ако продолжи Ксарата да се лупи онака, ќе имаме и кандидат за тренинг ;D

Отсутен corsa-c

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 119
Се работи за темно-сина металик (го имам и точниот/фабричкиот код на бојата). Инаку лакот на хаубата и покривот е скроз отиден. А на другите места, како на пример, по браниците, гепекот, вратите се е задржано и лак и боја. Во оваа состојба дојде затоа што колата е изложена постојано на надворешни временски услови - буквално е постојано надвор. Ако имам време ќе сликнам неколку фотки и ќе постирам тука.

Уште едно прашање, независно дали ќе биде фарбање со или без комора во просек за секоја кола колку дена ќе им треба едно такво убаво и квалитетно средување?



Во секој случај интересни коментари и фала ви на сите за препораките. :)

Каде може да се провери фабричкиот код на боја на кола?

Ако и ти имаш Корса Ц, можеш да го видиш кодот на налепницата (обично е во црна боја со испишани бели букви) која се наоѓа на левата страна од совозачкото седиште (на долниот дел од сасмиот носечки столб што го држи покривот на колата). Еве неколку примери:

Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5930
Расчитај малце  и припреми си  ја сам за до фарбање,  купи материјал и плати само за работна  рака,  или пак зајми компресор повежбај се настрана со боја и пробај  извежбај ја раката, види пиштолот како се подесува воздух /боја и доток на воздух не е некоја филозофија  да се исфарба еден  панел како кров, нормално ако  те интересира и ти фаќа малце од малце главата.:) Јас имав прилика да позајмам минатото лето си поиграа некое време и како  за првпат сум повеќе од задоволен  од сработеното особено  кога гледам кај пријатели "поправани" крила и браници од фендер бендер ситуации, кој боја љуфната некаде китирано неистружено салам па шлакната боја одгоре,  љуфнат сооднос па брчки нссобрана  бојата итн.. Сето работено  во битолските ни автолакерски работилници во комора.
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html

Отсутен зоки-златен

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7067
  • хаУс мајстор
За почетник голем панел е голем залак. Треба и рачето да ти фаќа, не главата :)

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6001
Како прво треба да имаш гаража шо нема да има прашина,јас имам фарбано 1 месец но тоа беше индустриско фарбање,движената на раката се исти,треба да имаш визија коа ќе го погледнеш делот од каде да почнеш со фарбање и каде да завршеш,потоа автолакерите одат и со 1 рака лак...мене ми тргна фарбањето тогаш 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен vladic3110

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5930
Мех, доволно е место на завет од ветер испрскано со вода да не се крева прашина, домашни услови збораме,   ене  илијада видеа има по јутубот кај шо се фарба diy во гаража или двор,  ако потпадни прашинка или некое  мушиче со стружење полирање  и онака ќе изгланца лакот, битно е да се сака и да фаќа рачето шо викаш :D Јас имав вишок време и простор слободен исфарбав некоја  рамка, разни тракатанци едно крило од кола на пријател  и гаражна врата:Д еве година  дена покасно никој  нема замерка
Renault Megane 3 1.6 100hp, Authentique
http://forum.carclub.mk/index.php/topic,19609.0.html