Овој начин на поправка (менување цели панели) е всушност правилниот начин, а не пеглањето.
Во САД токму ради овој метод на поправка многу коли завршуваат со статус "тоталка", зошто е прескап за нив а секој производител го бара и наметнува како единствена можна опција за поправка.
"If it’s bent, repair it; if it’s kinked, replace it."
Општо гледано доколку е малку свиткано крило нпр од удар во некој објект со мала брзина, или удрен со некој предмет па малку се свиткало крилото, мислам дека не претставува проблем.
Е сега, во случај на тоталка нормално дека ќе се замене тој дел, прво нема никој живци цела голема површина да ја пегла.
Доколку се стави ново крило тоа ќе зјае без разлика кој лимар го монтира (правиме муабет за метален дел)
А во врска со пластичен дел, а посебно новите браници од Ситком или Делмак кои се кинески и никој автолимар не ги препорачува бидејќи пластиката не е доволно еластична, филерот во кој што доаѓаат не е добар и отвора дупла работа и како НАЈБИТНО ќошовите не лежат убаво, подобра опција би била стариот браник да се залепи доколку е тоа возможно, да се стави кит каде што има потреба и да се исфарба.