Првпат на форумот? Добредојдовте, и погледнете ги правилата!CARclub.mk е достапен и на Facebook како и на Twitter!
Цитат: ace-106 на 07 Јуни 2011, 09:01:06 amЦитат: Carrier166 на 07 Јуни 2011, 01:30:33 amДруже не би се согласил дека ZX има боља пластика,и повеќе простор од ксарата,али ако ти викаш така-така нека е !NHF, само лично мое мислење и на уште еден чоек многу близок мој роднина кој имаше ZX од нов, па после во 98 купи нова Xsara, ја возеше до оваа година, и беше (пре)задоволен што се однесуе на просторот во гепек и товарниот протор на ксарата...Чисто за инфо, на два пати менјаше рачки за отварање врата (надворешни), прва работа што му отиде беше едниот подесувач на отвор за вентилација у кабина, одма после него му отиде оној пластичниот тапацир врз касетите у врата што се, а на 62.000 смени мотор пошто TurboD реши клипњачите низ блок да ги извади на автопатна брзина... колата беше 4-5 месеци излезена од гаранција, ама после натегање, закани, собирање на податоци од други дека не е баш ретко тоа што се деси, Бомак признаа 50% од штетата.. (после тоа уште 100.000 помина таа ксара виртуелно без големи проблеми) Тоа е моето искуство и моето чувство Се надевам дека други имаат доста подобри искуства Инаку радо би имал една ксара ВТС 2.0 170кс во гаража Неможам да разберам од каква пластика ги напраиле пластиките кај парното,и оние идиотскине капаци на тапацирите,али свака им част-Чери да беше поквалитетни ке беа...Иначе јас возам 2.0 HDI ксара,и направив за 1 год. околу 12-13000км+160000км што ги имаше претходно,и супер се понаша до сега-ама мислам дека МНОГУ битен фактор е за кој пазар е направена колата-во мојот случај Италија@FicНемој да се секираш уопште за 1.1 мотор во 306-ка,од 2001год.јас и сестрами сме сопственици на 306 со 1.1 мотор,и до сега да чукнам у дрво,мука нема ! Тром е слаб за угорници,ама се тркала Извини за ОТ
Цитат: Carrier166 на 07 Јуни 2011, 01:30:33 amДруже не би се согласил дека ZX има боља пластика,и повеќе простор од ксарата,али ако ти викаш така-така нека е !NHF, само лично мое мислење и на уште еден чоек многу близок мој роднина кој имаше ZX од нов, па после во 98 купи нова Xsara, ја возеше до оваа година, и беше (пре)задоволен што се однесуе на просторот во гепек и товарниот протор на ксарата...Чисто за инфо, на два пати менјаше рачки за отварање врата (надворешни), прва работа што му отиде беше едниот подесувач на отвор за вентилација у кабина, одма после него му отиде оној пластичниот тапацир врз касетите у врата што се, а на 62.000 смени мотор пошто TurboD реши клипњачите низ блок да ги извади на автопатна брзина... колата беше 4-5 месеци излезена од гаранција, ама после натегање, закани, собирање на податоци од други дека не е баш ретко тоа што се деси, Бомак признаа 50% од штетата.. (после тоа уште 100.000 помина таа ксара виртуелно без големи проблеми) Тоа е моето искуство и моето чувство Се надевам дека други имаат доста подобри искуства Инаку радо би имал една ксара ВТС 2.0 170кс во гаража
Друже не би се согласил дека ZX има боља пластика,и повеќе простор од ксарата,али ако ти викаш така-така нека е !
единсвена мана му е што е премногу споро.
Цитат: Fic_CC на 02 Јуни 2011, 04:29:46 amединсвена мана му е што е премногу споро. Ама затоа е многу меко и удобно. Кој не возел Пежо од ова годиште не знае.
Па да ти кажам право не е баш меко, сите дупки на патот се осеќаат а и малку се навалува во кривини, што мене не ми прави мерак.
Па има амортизација слична како на спаркот
Така е. Моето возило е поспособно од неговото
Јас саркастично го пишав тоа. Пежото е далеку постабилно. Ама Спаркот може да е постартен и да кочи подобро. Башка има пократки брзини подобро на кратки стази.