Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 491665 пати)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3120 на: 27 Декември 2024, 00:35:24 am »
Цивик 1.5 ДЦИ.

Со Nissan CVT 😂😂

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3121 на: 13 Јануари 2025, 14:09:34 pm »
Денес бев на тест возење на Geely Starray

Можам да кажам за 90% од возачите е одлично возило, премиум во секој поглед, од материјали, држење, суспензија, опрема, освен што нема фабричка навигација и blind spot радар друго има буквално сѐ и сѐ за разлика од кај VAG може да се исклучи и да не ве замара.

Простор има одлично, а чим јас ви кажам има, тогаш немате право да се жалите 😂

Е сеа за нас останатите 10%
Прво и можеби не се криви Geely, таква е технологијата- греачите на шофершајбната – ситни линии низ стаклото – се прилично забележливи. Не очекував такво нешто.
Мислам на јако Сонце или под некој чуден агол доста ќе се приметува.

2) Возењето - Што се однесува до возењето, чувството е... хм, чудно. Како да нема директен контакт со патот, како да „лебди“. Се е супер, нема body roll, убаво ги фаќа дупките, ама има нешто што не знам дали дека е SUV или премногу се сконцентрирани на удобност,.па малку претерале.
Самото високо седење, кое требаше да биде плус за удобноста, едноставно не ми го даде тоа чувство на контрола. Пример ако седиш на коњопој на убаво комотно столче и после да седниш на убава фотелја.

Исто на 120 км/ч без никаков ветер морав да правам мали микро корекции на воланот да седи во лента. Воланот е за нијанса потежок од кај Шкодата да речеме и малку нервира цело време да ја корегирате. Уморува

Сума сумарум: супер возило, апсолутно никакви евтини материјали во внатрешноста, сосема на ниво на сите европски и азиски конкуренти.

Мислам дека со мали подобрувања на суспензија, волан ќе биде одлично возило.

30км/ч просек 9 литра/100км потроши. Рутата беше Џевахир, Нова Железничка, Ист Гејт, малку после Белви и назад преку Бриколаж до Џевахир.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29788
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3122 на: 13 Јануари 2025, 15:38:43 pm »
Греачите во шофершајбна се или-ги-гледаш-или-не-ги-гледаш работа. Јас не ги забележувам. А има луѓе на кои веднаш им паѓаат во очи. А убава работа е.

Во однос на возењето - кај повеќето SUV возила е така. Лебдести си се - неизбежна последица од меката суспензија. Плус ти си висок, па уште понагласено ти е. Викендов го возев новиот Kodiaq (без DCC) и прилично добро вози, ама на отворено над 150-160 веќе му се осеќа моментот на потпливувањe.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14379
  • Пудингот на шоферството
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3123 на: 13 Јануари 2025, 17:45:03 pm »
Денес бев на тест возење на Geely Starray

Можам да кажам за 90% од возачите е одлично возило, премиум во секој поглед, од материјали, држење, суспензија, опрема, освен што нема фабричка навигација и blind spot радар друго има буквално сѐ и сѐ за разлика од кај VAG може да се исклучи и да не ве замара.

Простор има одлично, а чим јас ви кажам има, тогаш немате право да се жалите 😂

Е сеа за нас останатите 10%
Прво и можеби не се криви Geely, таква е технологијата- греачите на шофершајбната – ситни линии низ стаклото – се прилично забележливи. Не очекував такво нешто.
Мислам на јако Сонце или под некој чуден агол доста ќе се приметува.

2) Возењето - Што се однесува до возењето, чувството е... хм, чудно. Како да нема директен контакт со патот, како да „лебди“. Се е супер, нема body roll, убаво ги фаќа дупките, ама има нешто што не знам дали дека е SUV или премногу се сконцентрирани на удобност,.па малку претерале.
Самото високо седење, кое требаше да биде плус за удобноста, едноставно не ми го даде тоа чувство на контрола. Пример ако седиш на коњопој на убаво комотно столче и после да седниш на убава фотелја.

Исто на 120 км/ч без никаков ветер морав да правам мали микро корекции на воланот да седи во лента. Воланот е за нијанса потежок од кај Шкодата да речеме и малку нервира цело време да ја корегирате. Уморува

Сума сумарум: супер возило, апсолутно никакви евтини материјали во внатрешноста, сосема на ниво на сите европски и азиски конкуренти.

Мислам дека со мали подобрувања на суспензија, волан ќе биде одлично возило.

30км/ч просек 9 литра/100км потроши. Рутата беше Џевахир, Нова Железничка, Ист Гејт, малку после Белви и назад преку Бриколаж до Џевахир.
Не ги следам баш кинеските возила како се движат со цените,но сигурно се поевтини од европските.
Според пишаното испаѓа дека за нормален корисник уште предрасудите да се тргнат настрана и европјаните ќе си имаат сериозен проблем.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен andrejnaumovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1208
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3124 на: 13 Јануари 2025, 17:48:44 pm »
Денес бев на тест возење на Geely Starray

Можам да кажам за 90% од возачите е одлично возило, премиум во секој поглед, од материјали, држење, суспензија, опрема, освен што нема фабричка навигација и blind spot радар друго има буквално сѐ и сѐ за разлика од кај VAG може да се исклучи и да не ве замара.

Простор има одлично, а чим јас ви кажам има, тогаш немате право да се жалите 😂

Е сеа за нас останатите 10%
Прво и можеби не се криви Geely, таква е технологијата- греачите на шофершајбната – ситни линии низ стаклото – се прилично забележливи. Не очекував такво нешто.
Мислам на јако Сонце или под некој чуден агол доста ќе се приметува.

2) Возењето - Што се однесува до возењето, чувството е... хм, чудно. Како да нема директен контакт со патот, како да „лебди“. Се е супер, нема body roll, убаво ги фаќа дупките, ама има нешто што не знам дали дека е SUV или премногу се сконцентрирани на удобност,.па малку претерале.
Самото високо седење, кое требаше да биде плус за удобноста, едноставно не ми го даде тоа чувство на контрола. Пример ако седиш на коњопој на убаво комотно столче и после да седниш на убава фотелја.

Исто на 120 км/ч без никаков ветер морав да правам мали микро корекции на воланот да седи во лента. Воланот е за нијанса потежок од кај Шкодата да речеме и малку нервира цело време да ја корегирате. Уморува

Сума сумарум: супер возило, апсолутно никакви евтини материјали во внатрешноста, сосема на ниво на сите европски и азиски конкуренти.

Мислам дека со мали подобрувања на суспензија, волан ќе биде одлично возило.

30км/ч просек 9 литра/100км потроши. Рутата беше Џевахир, Нова Железничка, Ист Гејт, малку после Белви и назад преку Бриколаж до Џевахир.
Не ги следам баш кинеските возила како се движат со цените,но сигурно се поевтини од европските.
Според пишаното испаѓа дека за нормален корисник уште предрасудите да се тргнат настрана и европјаните ќе си имаат сериозен проблем.

И да отворат магацини за делови низ Европа.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9099
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3125 на: 13 Јануари 2025, 18:00:10 pm »
Konkretniot model e preku 30k eur.

Za sekoj normalen i corolla sportstourer hybrid za taa sumake zavrshi rabota.

E ako fetish ti e SUV nema da zavrshi

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3126 на: 13 Јануари 2025, 18:02:11 pm »
Цената со фул опрема и металик боја (yeah, 2025...) е 34999 евра. Што за она што нуди е одлична цена.

Corolla Sportstourer би се споредувал со Coolray, што е една класа пониско возило.

Ова е во ранг на Rav4.

Деловите за наш пазар комплетно се доставуваат од Црна Гора, таму доаѓаат од Кина.

Има нов овластен сервис во близина на аеродром (Ќојлија како и да се вика), се ново опремен цакум-пакум ми покажуваа слики.

Иначе го продаваат Lynk & Co. Тој е Plug In Hybrid и е околу 40 000 евра. (42000 ако не се лажам ама можеби грешам).


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9099
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3127 на: 13 Јануари 2025, 18:07:09 pm »
Jas se te razbiram i vo pravo si, jas samo si pravam moj esap za sumata pari.
Poveketo luge koi go kupuvaat istata rabota ke im ja zavrshi i Tojotceto.

Jas licno za 35k € bi kupil soodvetno nekoe kolice koe mi brka rabota a en ogromen SUV samo zatoa shto e vo rang na Rav4 a e mnogu poeftin. I sekako e nesooredliv so Rav4bidejki i Rav4 pocnuva kako hybrid od 42k eur

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3128 на: 13 Јануари 2025, 18:09:46 pm »
Реално најголема конкуренција на ова се Корејците. Јапонците и Европјаните се минимум 5000 евра повеќе.


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9099
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3129 на: 13 Јануари 2025, 18:25:43 pm »
Pa bash za 5000 evra razlika bi kupil neshto provereno so servisna mreza i shto ke se prodade kako koristeno.
Pak ke recam za sebe si zboram i mojot nacin na razmisluvanje. Mene licno ne mi znaci toa shto r napukan full opremen.
Ima luge si sakaat SUVce i toa e toa

Отсутен Џони

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3130 на: 13 Јануари 2025, 18:58:33 pm »
Има
Можам да кажам за 90% од возачите е одлично возило, премиум во секој поглед, од материјали, држење, суспензија, опрема, освен што нема фабричка навигација и blind spot радар друго има буквално сѐ и сѐ за разлика од кај VAG може да се исклучи и да не ве замара.
Кај кинезиве кај нас што се носат, премиум е само на хартија или површински. Наведуваш држење и суспензија во премиум, а после ги наведуваш како забелешки.

Инаку од опрема очигледно фалат доста работи, а од тоа што имам гледано по ривјуа, инфотеинментот е слаба страна, контроли за клима на главниот дисплеј, а нешто неопростливо е немање на Android Auto.

Не знам дали планираат да понудат повисок трим левел, ама за оваа цена како кинески бренд треба да нудат и матрикс светла, вентилација на предни седишта, blind spot monitoring, навигација, heads up display итн. Во ценовников нема ни кожни седишта наведно, ако нема, и тоа. Има и други џиџи миџи што не ги спомнав кај јапонци и корејци до 40к, ама доволно е и ова. Друго прашање е како системите што ги има функционираат.

Со ценава ми изгледа како да им овозможуваат на другите брендови да продолжат со високите цени, но што е тука е. И да, гаранција од само 4 години? Pass.

 

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3131 на: 13 Јануари 2025, 19:34:26 pm »
Мултилинк суспензија е и убаво кажав дека добро држи.

Поентата ми е беше дека немам објективна причина да кажам дека колава "плива" или занесува на кривина. Чувството кое го оддава, јас и моето субјективно доживување е како да "лебди". Причината можеби е едноставна. Не возам SUV. Можеби едноставно не сум навикнат на високо тежиште.

Android-от го решиле со screen mirroring, а си работи со Apple Carplay.

Инфотејнмејтот беше сосема добар. 360 камерата беше одлична. Простор за ситници има еден тон.

Пак ќе кажам за 90% од таргет група ги исполнува сите услови.

Отсутен Џони

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 34
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3132 на: 13 Јануари 2025, 19:47:55 pm »
Не е тоа никакво решение за Android, а колку што знам контроли за клима не се видливи кога си во mirroring.

90% од таргет групата ќе си купи MG и Chery или Mazda, Hyundai или Kia, а зошто да не и „џипче“ од Cupra, а ова го кажувам како некој што поддржува кинески брендови. Цената е превисока.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14157
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3133 на: 14 Јануари 2025, 00:13:43 am »
Се додека има избор, не се жалам :) проблемот е кога нема избор, како на пример добро опремен седан за 20К 😂 на ново

Отсутен balanar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2289
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #3134 на: 28 Јануари 2025, 17:14:24 pm »
https://m.arenaev.com/maextro_s800_takes_crabwalking_to_next_level-news-4364.php

Лудница.
Не само функцијава, туку општо цел седан.