Автор Тема: Автомобилски Генерални Муабети  (Прочитано 534437 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34297
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2760 на: 06 Август 2022, 23:07:16 pm »
Е не бе, исто како 1.6 тди или амто да возиш се сигурно  ;D Многу нелогично прашање.

Дизел со 400кс е исто досаден ко дизел со 100кс на пример. Без разлика колку е брза колата.

Прашањето е дали хот хеч е интересна кола да се поседува или е само “брз хеч“ кој не нуди ништо интересно во споредба со послабите модели. Марјан пример за Алфата имаше пишано дека е доста интересна кола, дали истово важи и за моделите на ВАГ.
Да, важи. Моторот во ГТИ е многу интересен со не многу лаг и добри команди. Навистина е океј да се земе како дејли драјвер. Имено затоа и го зимаат повеќето низ државиве, или барем порано го зимаа кога беше 24-30к да се купи.

Инаку хот хеч поозбилен е Ауди РС3, Фокус РС и слично, можеби вреди натаму да се погледне.

Кога бил GTi под 30.000? Во 82-ра?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2761 на: 06 Август 2022, 23:20:44 pm »
Во 2007. The 2007 two-door Volkswagen GTI has a Manufacturer’s Suggested Retail Price (MSRP) of $22,730, while the four-door model stickers for $23,230 and a fully loaded GTI will top out just over $31,000.
Толку беше и кај нас само во евра.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34297
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2762 на: 06 Август 2022, 23:27:58 pm »
Во 2007. The 2007 two-door Volkswagen GTI has a Manufacturer’s Suggested Retail Price (MSRP) of $22,730, while the four-door model stickers for $23,230 and a fully loaded GTI will top out just over $31,000.
Толку беше и кај нас само во евра.
Да де, усред рецесија и паника.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20212
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2763 на: 07 Август 2022, 03:15:51 am »
И 7ци се зимаа под 30 нови.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2764 на: 07 Август 2022, 08:32:20 am »
34 и тоа со дебели компензации.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2765 на: 30 Август 2022, 03:36:31 am »
Ни Шкода спомна енглезов, ни Голф, а богами ни Алфа!

Не знам што е работава, нов светски поредок можеби.

Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34297
  • Таков е животот... јебига
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2766 на: 30 Август 2022, 20:45:00 pm »
Ни Шкода спомна енглезов, ни Голф, а богами ни Алфа!

Не знам што е работава, нов светски поредок можеби.

Тие не влагаат во класификација за кола, нив ги рачунаат за кинески папучи, оставиш пред врата и некое куче ќе ги однесе, нема ни да приметиш.

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8893
  • Малерозен дрводарец
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2767 на: 30 Август 2022, 20:46:29 pm »
Ни Шкода спомна енглезов, ни Голф, а богами ни Алфа!

Не знам што е работава, нов светски поредок можеби.

Тие не влагаат во класификација за кола, нив ги рачунаат за кинески папучи, оставиш пред врата и некое куче ќе ги однесе, нема ни да приметиш.

Расположен сум денес, инаку ќе ти станев...
Министерство за транс, поп и виски.

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6817
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2768 на: 31 Август 2022, 07:41:42 am »
Видеото направено со коли над 50/100,000€ и после скапи биле поправките, овие коли не чинат.

Видео за тинејџери.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2769 на: 06 Октомври 2022, 19:18:09 pm »

Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2770 на: 22 Октомври 2022, 20:31:31 pm »
Колку е од прилика хибридна батерија за Тојота CH-R знае некој? размислувам за вакво половно возило па ме интересира доколку знае некој фала...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2771 на: 22 Октомври 2022, 20:52:30 pm »
Колку е од прилика хибридна батерија за Тојота CH-R знае некој? размислувам за вакво половно возило па ме интересира доколку знае некој фала...
Зошто мислиш дека би ти требала? Кај CHR проблемот е само што пред фејслифт е со стариот менувач и многу троши на отворено и урла на 4000 обртаи. Инаку после фејслифт овој "проблем" е надминат со новиот менувач кој нуди крузање на 1800rpm на отворено.

А пошто не е плагин, нема потреба да се замараш за батеријата.
« Последно менување: 22 Октомври 2022, 20:58:13 pm Deni »

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5140
  • The Spartan General
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2772 на: 23 Октомври 2022, 08:36:41 am »
Колку е од прилика хибридна батерија за Тојота CH-R знае некој? размислувам за вакво половно возило па ме интересира доколку знае некој фала...

Секоја Хибрид батерија (ако и е менуван редовно филтерот за ладење) вози 12-15 години и 300-400к километри. Нова е околу 1200-1500 евра со работна рака. На запад веќе има и репарирани со цена од под 1000 евра. Со други зборови, во некои случаи е и поевтина од двомасен замаец на дизел.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.


Отсутен grandemiki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 277
Одг: Автомобилски Генерални Муабети
« Одговори #2774 на: 24 Октомври 2022, 16:07:49 pm »
Колку е од прилика хибридна батерија за Тојота CH-R знае некој? размислувам за вакво половно возило па ме интересира доколку знае некој фала...
Зошто мислиш дека би ти требала? Кај CHR проблемот е само што пред фејслифт е со стариот менувач и многу троши на отворено и урла на 4000 обртаи. Инаку после фејслифт овој "проблем" е надминат со новиот менувач кој нуди крузање на 1800rpm на отворено.

А пошто не е плагин, нема потреба да се замараш за батеријата.

Добро е да се знае во случај да рикне, имам слушано муабети општо за сите хибриди демек после 10 години се расипувала дека е нешто ново и ако не ја смениш колата ќе трошела повеќе гориво.... за бучавата мање више нема да смета повеќе ќе биде за регионални патиша и градски па така и прва верзија да е нема гајле :) чисто собирам информации дали вреди да се купи такво возило со цел парите да ги извадиш ако ја возиш 10-15 години...