Автор Тема: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја  (Прочитано 80531 пати)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #225 на: 28 Февруари 2016, 00:18:22 am »
На ниедна кола досега. Отворам хауба редовно да полнам средство за шофершајбна, ништо не мириса.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Suki

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 695
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #226 на: 28 Февруари 2016, 01:12:26 am »
E pa ne ti puknal crevo nekoe od nafta ili ne ti teche bosh pumpa  :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #227 на: 28 Февруари 2016, 10:59:16 am »
На ниедна кола досега. Отворам хауба редовно да полнам средство за шофершајбна, ништо не мириса.

еднаш друже форумски... еднаш само ке се деси и за цел живот ќе помниш...

проблемот е пошто си ти дизелоглав, може и да ти се допадне па поинаку ке збориш, т.е. уште пожестоко... од друга страна, можда и више ти се десило, па затоа толку многу напињаш фалејки ги у секоја ебана тема тоа тракторите т.е. дизелите... сите свативме дека си ептен фан т.е. дизел ловер.. по твоето понашање, на сите до еден им е јасно дека објективноста те напуштила кога е во прашање избор помеѓу бензинец и дизел...
Еве шо вика тука:

Volvo D5 engine

Цитат
The Volvo D5[1] is a type of turbocharged diesel engine developed by Volvo Car Corporation for use in its passenger cars.

It is an all aluminium five-cylinder engine with 20 valves and double overhead camshafts. In all but one late version it has a VGT turbocharger of the type VNT (Variable Nozzle Turbine), common rail direct injection and cooled exhaust gas recirculation.

https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_D5_engine

тоа е точно. но нацртот за изведбата е на ауди... од нив е да речеме добиен (откупен) тој мотор. и одамна велам дека википедија не е баш нај точен извор на податоци, ама ајде, нека биде... патем речено како некој што ја отворил темава и е некој што се радува на било каков успех на волво, стварно немам поинаков-друг интерес да велам дека не е тоа нивно освен инфото да се знае... од моја гледна точка, тоа е извесен феил на волво затоа што не осмислиле свој дизел агрегат туку “позајмиле“ концепт од друг па го развиле, усовршиле, надградиле, корегирале и сеуште тоа го прават како се менуваат правилата на играта... како слеп за стап, се фатиле за еден таков концепт и тераат по него цело време, што од друга страна вели традиционалистички е ок, бидејки го задржуваат квалитетот а го модернизираат, што им се покажал како позитивен рецепт за профит...

на крај за тоа се сведува се нели? профит, пари... за тоа сите работиме, никој од (или само за) љубов кон работата...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #228 на: 28 Февруари 2016, 13:25:33 pm »
Амуеам, баш ме заинтересира и почнав да барам по медиа сајтовиве, нигде не можам да го најдам моментот дека „го позајмиле“ моторот од Ауди...

Цитат
When the Neon project started up at the end of 1997, a new five-cylinder diesel engine was part of the assignment given to Volvo Cars’ engine specialists at design and production. Being able to build a diesel engine on the same basis as the petrol engine was one of the conditions for keeping costs down, without jettisoning into
the process modern technical solutions such as a common rail and the casting of the entire engine, including a new cylinder head in aluminium.

Цитат
"With Volvo Cars’ new D5 diesel engine, we have shown that it’s possible to develop new engines in much less time than before and proved that we can hold our own against competition from other engine manufacturers worldwide, says Thomas Andersson, who heads the Volvo Cars Engine Plant in Skövde.
Time is an important factor (if not the only factor) in the ultimate cost of a project. Of the 2 billion SEK or so it has cost Volvo Cars to develop the D5 engine, only 250 million SEK has been invested in the engine plant itself.

Цитат
The D5 turns a new leaf in Volvo Cars’ engine history. This advanced new common-rail unit is the first diesel engine produced by the company in-house – and evidence of just how important it is for Volvo Cars to be able to offer a modern diesel engine in the premium segment.

Цитат
Aluminium for low weight
One obvious parameter in the design brief was to utilise one of the most compact and strongest engine blocks on the market: Volvo’s own 5-cylinder aluminium block, which was originally launched in the Volvo 850 in 1991. This block was designed and dimensioned from the very outset to be able to accommodate diesel power.

Since the cylinder head too is made of aluminium, the Volvo D5 weighs just 163kg without gearbox – a major benefit since low weight plays a major role in ensuring high performance and low fuel consumption.

Since the Volvo D5 is a transverse in-line engine that is relatively narrow, it contributes considerably to crash safety. The compact engine leaves maximum possible space for the all-important crumple zone.

Ова се се’ информации од медиа сајтот на Волво. Нигде нема повлечено никаква паралела со моторот на Ауди.

Цитат
The D5 engine is derived from Volvo's second generation, Euro IV compliant D5 (and 2.4D) engines introduced to the S60 saloon, V70 estate, XC70 AWD and XC90 AWD models earlier this year, but in order to fit the five-cylinder engine into a smaller engine compartment, the entire engine installation and most of the ancillaries have been altered, and the manifold and turbocharger have,for example, been integrated into one single unit.

Ова е од NewsPress.co.uk. И тука не можев да најдам такво инфо.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #229 на: 28 Февруари 2016, 13:48:35 pm »
Јас знам дека оној 2.5тди(5цилиндри) шо се вградуваше во 850,S70 е од Ауди,некаде прочитав ама каде појма немам.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #230 на: 28 Февруари 2016, 17:18:10 pm »
Onak, а да зборуваме за мирисот на нафта и бензин. Како течности и енергенси. Да ставиме во две чаши по 200 мл бензин и нафта. Кој повеќе ќе смрди според тебе?

Дизелите на Волво се прекрасни. Култивирани, тивки, и моќни. Мислам дека малку повеќе трошат од конкуренција, се имам возено со XC 70 D3. Очајно фалеше изолација. Инаку моторот беше прекрасен, но жеден. Потроши 7.5 литри, каде што со мојот дизел би ивадил 5.5.

И да, воопшто не е битно дали е од Ауди, затоа што посекако е одличен.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #231 на: 28 Февруари 2016, 17:28:53 pm »
Xc 70 e 4x4 pa I tuka kreva potrosuvackata.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Onak, а да зборуваме за мирисот на нафта и бензин. Како течности и енергенси. Да ставиме во две чаши по 200 мл бензин и нафта. Кој повеќе ќе смрди според тебе?

Дизелите на Волво се прекрасни. Култивирани, тивки, и моќни. Мислам дека малку повеќе трошат од конкуренција, се имам возено со XC 70 D3. Очајно фалеше изолација. Инаку моторот беше прекрасен, но жеден. Потроши 7.5 литри, каде што со мојот дизел би ивадил 5.5.

И да, воопшто не е битно дали е од Ауди, затоа што посекако е одличен.

а сериозно више да престанеш да го тапаниш во секоја тема муабетот за бензин вс дизел... имаш тема за таков муабет, немораш секоја да ја усереш...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Jaс ништо не тупев. Ти тупеше. Прочитај си пак. Пак повторуваш.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи








во доцните 80-ти е преоизведено... веројатно 88 или 89-та одприлика...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5046
  • The Spartan General
Ууууу.... љепотан.... Големи задни светла секогаш ме привлекувале.

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Ууууу.... љепотан.... Големи задни светла секогаш ме привлекувале.



тек да видиш ГЗ од волво 850-ка во живо...  ај утре ке ти ја сликнам мојата 850-ка, да видиш само како изгледа во компарација со овој вол што го знаеш... ;) ;)


а у меѓувреме, клипов е сниман, на барање, небитно од кого, ги интересираше ефектот на поставување втора расплињача, како се одразува на високи обртаи, дали ја им аили не класичната “дупка“ кога почнува да работи на повисоки, односно колку по високи, толку повеќе млитавење... има уште нешто, кастм мапа правевме со саше, му одзедов многу време, ама СТВАРНО МНОГУ ВРЕМЕ, за да го постигнеме овој ефект, односно мазно забрзување до 3500, а над тоа уште повеќе убрзува...

дури и намерно го оставив во ибер да вергла неколку пати во 1-ва брзина... во втора кога префрли, више немав кај да идам, морав да кочам, пошто дигна 120, а ке идеше поише...


со ова, заклучувам дека е надополнета дупката која се појавува скоро на сите возила на плин со поголема кубикажа, воопшто нема потреба од никакво ни автоматско ни рачно префрлање на бензин при повисоки обртаи или угорници.

секако тука од голема помош ми беше и luki Junior со кој и покрај сите перипетии, успеавме да ја добијам од дојчланд електричната пумпа за врел антифриз, која бута 15 литри во минута. без таа пумпа ништо од ова немаше да се заврши и направи.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Прво вакво нешто во МК?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Кај мене Волвото е со две расплињачи.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5046
  • The Spartan General
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и нови&#
« Одговори #239 на: 19 Март 2016, 13:11:06 pm »
Кај мене Волвото е со две расплињачи.

Како е парното кога натепаш гас наеднаш? Исто, колку варира температурата на моторот кога возиш агресивно?

Прво вакво нешто во МК?

За таа намена, можеби е прво. Како и што си мислев, така и испадна (има подобро парно и држи константна температура). Мерцедес се водат со слична идеја со дополнителна пумпа во системот за ладење, за држење на константна температура во поголемите мотори кога се вози агресивно.

Инаку за да ти биде ќеф, оригинално пумпата е наменета за дизел мотор, дизајнирана за да загрева полесно тракторот во зима.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.