Автор Тема: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја  (Прочитано 80523 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #210 на: 10 Декември 2015, 09:58:44 am »
Викендов на тестирање возев Волво XC70 2.4 дизел со 215 кс AWD.
Разочаран максимално дури и кога ќе ја одземам цената како фактор. Автоматикот е катастрофа, многу бавно менува брзини и влијае многу лошо по перформансите на моторот. Троши како да возиш Toyota Hilux а не иде. Изолација ништо посебно, на кривини ич не држи и не е многу удобно. Субару Outback има повеќе простор позади за патниците. И највеќе што ме разочара е оној дампинг звук кога возиш при нерамен пат го нема, многу звук и вибрации влегуваат во кабината, едноставно очекуваш од ваков автомобил удобност ама за жал ја нема. Не за џабе на whatcar.com има 2/5 оценка.
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ебаго... А ми беше една од омилените коли, дури барав варијанти да се донесе тука од Германија, Словенија или Бугарија :-\
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #211 на: 27 Јануари 2016, 18:43:15 pm »
http://europe.newsweek.com/north-korea-owes-sweden-eu300m-1000-volvos-stole-40-years-ago-still-using-267043?rm=eu

Една од најдобрите приказни што сум ги прочитал во последно време. Ќе го објавам ова и на портал. :)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #212 на: 30 Јануари 2016, 22:21:08 pm »
објави го и шерни го на волво страната... а јас сега ќе го пуштам линков само...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #213 на: 02 Февруари 2016, 09:23:50 am »
Реставрација за мерак: https://imgur.com/a/UJQ1M

Отсутен skorpion

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2215
  • Burn the tires, not your soul!!!
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #214 на: 02 Февруари 2016, 18:37:04 pm »
Одлично средено :)
Jedno upozorenje!
Kad prelazite ulicu, uvek gledajte u automobile a ne u semafor!
Semafori retko kad udare čoveka.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #215 на: 26 Февруари 2016, 11:05:19 am »
Што мотори се D3 2.0 (163 КС) и D5 2.4 (205 КС) на Волво? На Фиат?
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #216 на: 26 Февруари 2016, 11:11:16 am »
Првиот може да е на Ford. Вториот си е на волво ваљда.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #217 на: 26 Февруари 2016, 11:21:57 am »
Сеа баш ѕирнав, на Форд, односно на ПСА, а за вториот стварно вика дека е развиен од Волво...

Ме интересираше, пошо првиот е со истите бројчиња како 2.0 ЦДТИ што е во Инсигнија, што е уствари мотор на Фиат, а некако и вториот ми се поклопуваше со 2.4 JTDM моторот во Алфа.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #218 на: 26 Февруари 2016, 11:27:39 am »
брокките обично ги „токмат“ за да влезат у некоја даночна категорија. Затоа повеќето се ограничуваат на бројки како  60KW, 75KW, 90KW, 110KW и слично..

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #219 на: 26 Февруари 2016, 11:46:22 am »


Не сум го знаел моментов со даночните категории.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #220 на: 26 Февруари 2016, 23:18:19 pm »
Што мотори се D3 2.0 (163 КС) и D5 2.4 (205 КС) на Волво? На Фиат?

тој D5 2.4 е еден од нај старите дизели на волво.. 5 цилиндарец, на некој начин “поклонет“ од ауди... делумно изработен од ауди, но никогаш не монтиран во ниедно ауди, а целосно по исти нацрти изработен од волво со нивни личен избор на материјали т.е. познатиот “шведски челик“ за нај круцијалинте елементи.. го има уште од тогаш со и без турбо. последниве 15-тина години сите више се апсолутно само со турбо.

имам, читано цела историја за него од зародишот во 850-ка кога е прв пат монтиран со механичка бош пумпа и дизни, па се до денешен ден кога се монтира во Ѕ60, ХС70 и 80, со се сите “развивања“ што ги направиле на него, всушност промените се во “електронизацијата“ на истиот мотор... прво почнува со електронска бош пумпа, која прави по прецизно убризгување но сеуште со механички дизни, успеваат за некој децибел да го стишаат и напредок во потрошњата т.е. намалување... оваа прва електронска бош пумпа покажува добри резултати во издржливост.. минимум 400.000 километри пред било каков сервис. после преоѓаат со ел. пумпа во резервоар а класичната електронска бош пумпа ја менуваат со пумпа за надпритисок и тоа во сопствена изработка на волво. следниот чекор им е со додавање на електронски дизни, па кнок сензори, па еден куп модификации за да денеска во Ѕ/V60, 70 и 80 го има овој дизел агрегат осовремент, со скоро преполовена потрошувачка од иницијалниот сетап на моторот од тоа време. и секако издржливоста му е поднамалена... сега веројатно нема да издржи 2 милиони километри.. веројатно упола или нешто поише од упола...

како и да е, како љубител на овој бренд, јас НИКОГАШ нема да купам ниедно волво со дизел агрегат, па таман да ми даваат некој со 16.000 кубици и 3.000 коња што троши 3 литри на 100, по цена од половен ист таков бензинец... трактор си е трактор... во еден момент од животот ке се расипе нешто околу црева-цевки-дизни-пумпи дрн дрн дрн(ниеден куп од оформено железо не е вечно) и ке го осетиш гадниот мирис на нафта, кој ќе ти остане во такво сеќавање да секогаш кога ке седнеш во кола, иако одамна се излуфтирало, тебе ќе почне да ти мириса... јбг... не поднесувм дизели, ама тоа сум јас, и зборам во свое име...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #221 на: 27 Февруари 2016, 00:57:20 am »
Јас колку шо знам овој е доработе,обработен,обработуван,доработуван итн.итн. мотор,поточно 2.5 тди 5 цилиндри(шо беше од Ауди)...
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #222 на: 27 Февруари 2016, 10:45:26 am »
Еве шо вика тука:

Volvo D5 engine

Цитат
The Volvo D5[1] is a type of turbocharged diesel engine developed by Volvo Car Corporation for use in its passenger cars.

It is an all aluminium five-cylinder engine with 20 valves and double overhead camshafts. In all but one late version it has a VGT turbocharger of the type VNT (Variable Nozzle Turbine), common rail direct injection and cooled exhaust gas recirculation.

https://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_D5_engine
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #223 на: 28 Февруари 2016, 00:00:58 am »
Каков е тој мирис на дизел за кој што зборува Онак. Сеуште немам осетено.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5044
  • The Spartan General
Одг: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја
« Одговори #224 на: 28 Февруари 2016, 00:11:30 am »
Каков е тој мирис на дизел за кој што зборува Онак. Сеуште немам осетено.

Немаш помирисано како мириса нафта? Тешка и мрсна миризба, плус многу лигава на допир.
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.