и ден денес, секое волво што се произведува, опремата што иде со него е спејс шатл. затоа и не се евтинки како возила за да ги купиш. во секој поглед, тоа се тенкови кои газат пред себе. она горе бугар што го ппиша за сервис+јабучица било 800 евра, тоа еден од нив двајца лупета (бугар или комшијата негов) зашто тоа е научна фантастика.
190 евра беше мојот сервис кога го купив волвото и следеше:
-ребраст каиш
-линиски 6 канален од двете страни-специфичен малку
-затегачи
-ролери
-замена на црево од клима
-полнење на клима
-масло
-филтер за масло
-филтер за воздух
само за полен не го сменив, него покасно го сменив и цената му беше 400 денари
во мегувреме се појави некое тропкање на предница, трка кај мехатроника, и испадна дека еден стабилизатор добил луфта.. стабилизатор 900 денари комад... на мое изненадување за цената реков МАЈСТОРЕ, СМЕНИ ГИ И ДВАТА, за секој случај.
пукнав манжетна заради мое беснеење по автопат во србија. манжетна 450 денари, раб рака 1000.. мислам што да кажам поише...
ова со скапото одржување исто како и митот за голф 1 дизел дека троши 4,4 градска. многу луге го зборат а никој не го осетил. одржување на возило, подразбира да гоимаш, да платиш па после прај муабет дали е скапо или не за одржување.