Автор Тема: Volvo-Волво, искуства, мислења,знаења и новитети+историја  (Прочитано 79619 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
ако со џили фабриката во шведска продолжи да работи верувам дека волво ке се донесе до ниво на едно убаво современо стандардно возило. да, несомнено е дека кинезите го купија волво за да ја земат и имплементираат дел од технологијата употребана во истото, но и една работа многу битна е како што кажа зеро, дека џили имаат многу пари.

од друга страна ако почне волво да се произведува во кина и само кина, после еден одреден период веке ке се тргне на квантитет на возилото а тоа повлекува губење на квалитет. јбг, такви се кинезите.
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
за мене не е релевантен извор википедија ама ете, гледам дека се преферира тој извор на информации па затоа:

On 28 January 1999, Volvo Group sold its business area Volvo Car Corporation to the Ford Motor Company for US$6.45 billion, with the resulting group largely set on commercial vehicles. A decade later, in 2010, Ford sold Volvo Cars to China's Zhejiang Geely Holding Group.

она што е збунка кај сите е фактот изнесен на вики дека волво престана да донесува пари, однсосно форд мотор одлучи да го изгаси или запре брендот во 2005 година, односно да запре производството на автомобили. од 2005 до 2008 не се произведуваат возила туку само се продава и тргува со изработеното, а во 2008 ОДЛУЧУВААТ ДА ГО ПРОДАДАТ но тоа не се случува тогаш туку во 2010 година, џили станува сопственик на волво:

Volvo stopped posting profits in 2005 and in 2008, Ford decided to sell its interest in Volvo Cars; in August 2010, Ford completed its sale of Volvo to the parent of Chinese motor manufacturer Geely Automobile

http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Во 1998 Волво, исто така, развива и е првиот што инсталира воздушно перниче за главата, кој почна да се вградува стандард во сите нови модели, како и некои постоечки модели

Во 1998 година, Volvo го претстави својот Систем за Заштита на жили на вратот, кој е додаток на постоечкиот сигурносен уред за да се спречи повреда на возашот и сопатникот на предните седишта за време на фронтални судири

 Во 2004 година, Volvo претстави систем BLIS, кој ги детектира возила кои влегуваат во слепа точка по патот со страничен погле, и го предупредува возачот со светлина т.е. со сијаличе на шалт таблата. Таа година, исто така, Volvo возилата почнаа да се продаваат со вградени во сите возила за сите пазар со странични маркер-позиција светла и исто така сериски почнува да вградува уред за постојано светење на светлата и дење.

Во 2006 Волво почнува да вградува и личен автомобил Communicator (ПЦЦ) далечински управувач. тој е лансиран како уред со за секојдневна функција на сите нови Volvo S80. Пред возачот да влезе во својот автомобил автомобил, тој  може да го види нивото на безбедност и да знае дали алармот е активен или не.

Истата година (2006 година), новиот Volvo модел С40 е пуштен сериски со функција адаптивна контрола на крстарење (ACC) со Судир Предупредување и автоматско сопирање, како поддршка за безбедноста.

Од 2004 година сите Volvo модели освен неколку модели на C70 и C30 се достапни со погон на сите тркала систем развиен од страна Haldex од Шведска

Иако Volvo автомобили Корпорација е во сопственост на Ford Motor Company, безбедноста на системите на Volvo се уште стандард на сите Volvo возила. Volvo ги патентира сите нивни безбедносни иновации, вклучувајќи SIPS, WHIPS, ROPS, DSTC, како и боди патентт. Со некои од овие системи се опремени неколку Ford возила во форми слични на оние на Volvo системи, само затоа Volvo го лиценцираше FOMOCO и други пкет уреди за да можат и други членови на ПАГ корпорацијата да ги користат овие функции.




Во 2005 извештајот на групата на FOLKSAM ги става возилата на волво 740 и 940 (од 1982 година) за цели 15% подобри и поквалитетни како и по безбедни од врвот на лист На Volvo 745, исто така, се сеќава поради тоа на прата во која тие возила датираат.


Во 2005 година, кога американската непрофитна, невладина организација за Безбедност на патишта (IIHS) го објави својот прв годишен извештај за возила со топ безбедност, во листата немаше ниедно возило на волво кое се продава и користи во САД. Според Рас Рејдер, портпарол на IIHS, Волво изостанал зад своите конкуренти. ОД друга страна пак, Дан Џонстон, портпарол на Volvo, негираше дека возилата на компанијата се помалку безбедни отколку на Институтот за топ отценети возила.



In 1998 Volvo also developed and was the first to install a head-protecting airbag,[citation needed] which was made standard in all new models as well as some existing models

In 1998, Volvo introduced its Whiplash Protection System (WHIPS), a safety device to prevent injury to front seat users during collisions

 In 2004, Volvo introduced the BLIS system, which detects vehicles entering the Volvo's blind spot with a side-view-mirror-mounted sensor, and alerts the driver with a light. That year also saw Volvos sold in all markets equipped with side-marker lights and daytime-running lights.

In 2006 Volvo's Personal Car Communicator (PCC) remote control has been launched as an optional feature with the all-new Volvo S80. Before a driver enters their car, he or she can review the security level and know whether they have set the alarm and if the car is locked

Volvo model to feature Adaptive cruise control (ACC) with Collision Warning and Brake Support.

Since 2004 all Volvo models except for the coupes (C70 and C30) are available with an all-wheel drive system developed by Haldex Traction of Sweden

Even though Volvo Car Corp has been owned by the Ford Motor Company, the safety systems of Volvo are still standard on all Volvo vehicles. Volvo has patented all their safety innovations, including SIPS, WHIPS, ROPS, DSTC, and body structures. Some of these systems were fitted to other Ford vehicles in forms similar to those of Volvo systems, only because Volvo has licensed the FOMOCO and other PAG members to utilize these features.

A 2005 FOLKSAM report[27] puts the 740/940 (from 1982 on) in the 15% better than average category, the second from the top category.[citation needed] The Volvo 745 was also recalled due to that the front seatbelts mounts could break in a collision.[28][29]
In 2005, when the American non-profit, non-governmental Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) released its first annual Top Safety Picks vehicles list, none of Volvo's offered vehicles in the U.S. was included on the list.[30] According to Russ Rader, a spokesman for IIHS, Volvo lagged behind its competitors.[31] Dan Johnston, a Volvo spokesman, denied that the company's vehicles are any less safe than the Institute's top-rated vehicles.


http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Cars
« Последно менување: 02 Март 2013, 22:14:39 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2700
  • Слобода или смрт
Волво се што треба да направи е да ја промени политиката и да се префрли на заден погон и веднаш ќе ги удри многу јако мерцедес и бмв во премиум сегментот.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16709
  • Keep it 100
Изгледа заборави каде се произведува

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Безбедност пресвртници во Волво



(ова не е листа на на иновации, туку листа кога кој “гаџет“ Volvo го приклучил како СЕРИСКО вградување на новата технологија во своите автомобили)


1944 Безбедност кафез-ролабар вграден во шасија
1944 двослојно ветробранското стакло
1957 сигурносни појаси за предни седишта
1958 сигурносни појаси за задни седишта
1959 трет сигурносен каиш за задни седишта
1964 дизајн на седиште кој поддржува безбедност на детско седиште
1966 деформабилност предните и задните
1966 централно заклучување
1969 автоматска, самособирачка ролна за сгурносни појаси
1971 аларм-потсетник за не закачен сигурносен ремен
1972 предни сигурносни појаси прицврстени на 3 точки
1972 Rearward–facing child safety seat
1974 подесивост на волан по висина и длабочина
1974 Сијалица интегритет сензор
1975 сензор за кочење на задни штопови
1978 Заштита на децата-бустер перница-предни седишта
1982 анти вакум лептири
1986 задни сигурносни појаси прицврстени на 3 точки
1990 Заштита на децата-бустер перница-задни седишта
1991 појачување на возилата како заштита од страничен удар
1991 Автоматски висина прилагодување на безбедносниот ремен, на нај високата точка
1992 Засилени задните седишта во модели во кои седиштата не се подвижни
1995 Интегрирана безбедност на децата, аирбег за надворешните стакла за задни седишта
1997 ROPS – Roll Over Protection System (C70)
1998 WHIPS – Whiplash Protection System
1998  IC – Inflatable Curtain
2001 SCC - концепт на Volvo за сигурен автомобил
2002 RSC- коцепт за стабилност при движење
2003 Нов фронт структура наречена Volvo Интелигентна возила Архитектура (ВИВА, S40, V50)
2003 задните седишта појас потсетници (во S40 и V50)
2003 IDIS - Интелигентна возач информативен систем (во S40 и V50)
2003 Свечено отварање на сообраќајна незгода на Volvo истражувачки тим во Бангкок
2004 BLIS - Blind Spot информативен систем (во S40 и V50)
2005 Воведување на DMIC (врата монтирани гумени завеса, новиот Volvo C70)
2006 ПЦЦ - личен автомобил Communicator (S80)
2006 CWBS - автоматско запирање за избегнување на судир
2007 PPB-моќна сопирачка за паркирано возило (на задни тркала втор сет кочници)
2007 DAC - Driver alert control (V70, XC70)
2009 City Safety - Автоматско запирање при брзини помали од 31 км на час при детектирање на пречки пред возилото (XC60)
2010 Pedestrian Detection-автоматско запирање при детекција на пешаци (Нова S60)
2012 Pedestrian airbag-воздушно перниче-аир бег за пешаци.

секако листава не е целосна, токму заради тоа и велев дека вики педија не е релевантно точен извор на информации. од она што јас го знам како податоци а фали во листава се:

-ЛПГ и/или ЦНГ инсталации во секое возило како опција
-мини барутно полнење на сите прозори, во случај да се поплавува возилото (влеташ со возење во река, езеро или нешто по длабоко, ги крши сите прозори)
-никаде на листава не е запишан моментот на почетокот за сериско вградување на клима. нигде не е ни кога почнало опционално. според некои информации што јас ги имам, сериското вградување е од 198Х година... точно кога незнам.. едни велат 83-та други 85-та...  со сигурност сум видел неколку 840 и 440 волвовци со клими сите. а тие се од или година две пред 1990-та.
-понатаму сериското вградување на греачи во седишта и предни и задни
-брисачи на фарови
-прскалици на фарови
-брисач на задно стакло
-и уште еден куп други работи што не ми текнуваат во моментов, ам анема везе. затоа велам вики не е компетнен извор, ама нема везе. следи англиската верзија на ова погоре со линк од изворот:


Safety milestones


The Amazon was noted for its safety features, with a padded dashboard, front and rear seat belts and a laminated windshield.[43]
(This list is not necessarily Volvo innovations, but dates when Volvo incorporated the technology into its cars)
1944 Safety cage
1944 Laminated windscreen
1957 Anchor points for 2–point safety belts front
1958 Anchor points for 2–point safety belts rear
1959 3–point front safety belts standard
1964 First rearward–facing child safety seat prototype tested
1966 Crumple zones front and rear
1966 Safety door–locks
1969 Inertia reel safety belts
1971 Reminder safety belt
1972 3–point safety belts – rear
1972 Rearward–facing child safety seat
1974 Multistage impact absorbing steering column
1974 Bulb integrity sensor
1975 Braking system with stepped bore master cylinder
1978 Child safety booster cushion
1982 "Anti–submarining" protection
1986 Three–point safety belt centre rear seat
1990 Integrated child safety cushion in centre rear seat
1991 Side Impact Protection System (SIPS)
1991 Automatic height adjusting safety belt
1992 Reinforced rear seats in estate models
1995 Integrated child safety cushion outer rear seats
1997 ROPS – Roll Over Protection System (C70)
1998 WHIPS – Whiplash Protection System
1998 IC – Inflatable Curtain
2001 SCC – Volvo Safety Concept Car
2002 RSC – Roll Stability Control
2003 New Front Structure called Volvo Intelligent Vehicle Architecture (VIVA, S40, V50)
2003 Rear seat belt reminders (in S40 and V50)
2003 IDIS – Intelligent Driver Information System (in S40 and V50)
2003 Inauguration of Volvo's Traffic Accident Research Team in Bangkok
2004 BLIS – Blind Spot Information System (in S40 and V50)
2005 Introduction of DMIC (Door Mounted Inflatable Curtain, new Volvo C70)
2006 PCC – Personal Car Communicator (S80)
2006 CWBS – Collision Warning with Brake Support (S80)
2007 PPB – Power Park Brake (S80)
2007 DAC – Driver Alert Control (V70, XC70)
2009 City Safety – Automatically stop car at speeds below 19 mph (31 km/h) if obstruction is detected in front of car (XC60)
2010 Pedestrian Detection with auto brake (New S60)
2012 Pedestrian airbag, covering half the windscreen in case of collision with pedestrian which debuted on the new Volvo V40 hatchback model


http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_Cars
« Последно менување: 02 Март 2013, 23:41:01 pm onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
wowww mnog u raboti izmislile be.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
претпоставувам деке повеќето знаете дека волво имаат своја краш тест лабараторија... по опремена од таа на наскап, од причина што сакаад да ги тестираат и увидат грешките вентуални а не само да проценат колку е добро

прво видео.. (презентација на лабараторијата)


второ видео, продолжение на првото


www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
и за крај од мене 9за следниве неколку дена додека исконзумирате се) едно 24 минутно видео за историјата на волво... како започнало, како се работело на времето... видео клип кој се гледа дека е сниман со вхс или слична технологија па е пренесено во дигитална форма...

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
волво 240 или 245 сеедно. разликата им беше во караван или седан верзија. 240 е седан, 245 караван. ова е 245

одсекогаш сум сакал вакво нешто да направам, ама не стигнало на ред..

значи, зимаш стара кола која по фаца изгледа страшно тромава... ја правиш да биде метак и на пластичните коли полни со електроника им правиш ЈАДОВИ НА ДУША кога ке ти гледаат во ауспух додека ревносно и нервозно стискаат на педала во обид да те стигнат...

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
и уште едно такво исто 240-ка значи седанот на оваа серија:

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
и уште едно 244 е ова...

www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
малку историја во која волво е измешана со своите спортски активности.

изгледајте ги двата клипа, вкупно се 7 минути видео материјал.


Not a valid youtube URL

Not a valid youtube URL
 :D ;)
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
еден ден ке го имам, тоа сум сигурен, само незнам кога ке биде тоа...


Volvo S60 Polestar



еве една галерија од ова волво:

http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/1305_2014_volvo_s60_polestar_first_drive/photo_09.html#

гаражата на џеј лено: (го нарече волво на стероиди ;D )

уште еден тестинг на истово:
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16709
  • Keep it 100
Првата фотографија ти е од C30 Polestar ;)