Автор Тема: Фарови и осветлување  (Прочитано 377657 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #60 на: 17 Април 2012, 19:44:22 pm »
Од кај Чакаров, (не ме прашувај кај е, пребарај низ форумов, 3-4 пати е објаснето) :) А цена, не знам... одамна беше тоа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #61 на: 17 Април 2012, 19:56:46 pm »
Najt brejker na Fiestata 3 meseci... Silverlajt na fiestata 4, na poloto najtbrejker sose Ace mislam nekoi 5 meseci...

Od Okta zemeni 80 denari nekoi najobicni na fiestata 5 meseci - da ti e merak da ti crkne.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #62 на: 17 Април 2012, 20:21:47 pm »
За Wurth-ot гарантирам околу 6-7 иљади км возење

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3463
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #63 на: 17 Април 2012, 20:22:27 pm »
Незнам шо да кажам... Него ќе пробам колку за мерак еднаш со овие поскапиве па ако не бива рикверц пак на жуто па можеби и ксенон!

За Wurth-ot гарантирам околу 6-7 иљади км возење
Абе Симо кај мене не само една мака туку проблем ми е и за местење сијаличката за секое мењање кај мајстор... Ми зима 50 денари од местење :) Па си мислев да стаам нешто шо ќе трае подолго!

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #64 на: 17 Април 2012, 20:42:34 pm »
Jas prvpat smeniv sijalicka posle 9 godini na Polo. Prvata (originalot fabricki bese na Bosch), posle staviv nekoja Narva 150 DENARI (na cenkanje mu zemav za 130 DEN) i sum zadovolen sveti ubavo (ne kako Osram) ama e zadovolitelno i eftino.
Imav kratko vreme (1 mesec) Bixenon HID H4, ama farovite ne davaat ubavo rasprskuvanje na svetloto so Xenon sijalici. Treba da se podesuvaat a bez ured e malce zeznato. Koga ke vidis najdobri sijalici - halogenki se onie koi se najeftini.
Baska napraviv eden "MODE" t.e. vgradiv relinja za svetlata i so podebela zica i so dopolnitelen osigurac naponot na sijalickite se digna za 0.4V i sega svetat povekje.
Vo plan mi e da vgradam DRL modul so soft start i soft stop na lampite (ako nacekam od nekoja pomoderna kola, pa ako bide i preku CAN uf uf uf), i so indikacija na pregorena lampa - ke go koristam signalot od racnata (da mi trepka) so sto lampite na farovite bi trebalo da traat barem za 1.5 pati povekje od predvidenoto.
Sepak sijalicite so vzareno vlakno stradaat najmnogu od nagol start.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #65 на: 17 Април 2012, 20:51:21 pm »
Незнам шо да кажам... Него ќе пробам колку за мерак еднаш со овие поскапиве па ако не бива рикверц пак на жуто па можеби и ксенон!

За Wurth-ot гарантирам околу 6-7 иљади км возење
Абе Симо кај мене не само една мака туку проблем ми е и за местење сијаличката за секое мењање кај мајстор... Ми зима 50 денари од местење :) Па си мислев да стаам нешто шо ќе трае подолго!

Прчот, мене ми кажуваш? Секое мењање на лева сијаличка на стилото беше вадење браник и светлата надвор. А јас секогаш во пар ги менувам, така да СЕКОГАШ вадење браник :D после ги прекроив пластичните поткрилата на стилото, па можам од под кола да сменам сега без вадење браник :D

BTW Сеуште светло за магла не може да се смени без вадење браник :)



Edit: Кај мене вреди 250 денари за промена да дадам а не 50

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3463
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #66 на: 17 Април 2012, 20:55:11 pm »
Дефинитивно твоите маки се поголеми.... Па коа ќе подразмислам па и не било до толку тешко да се смени сијаличката кај мене имало и бетер.... :)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #67 на: 17 Април 2012, 20:56:34 pm »

Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #68 на: 17 Април 2012, 20:56:49 pm »
Леле ама сте биле сложени, ние Германците менваме во 4 саат сабајле на бензиска за 5 мин :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #69 на: 17 Април 2012, 21:01:31 pm »
Астрата ГТЦ предпоследa (л,љ,м не ги знам више со ова буквиве), има дупка со капаче на поткрилото, и таму не е едноставно, а сигурно не е 5 минути работа ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3463
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #70 на: 17 Април 2012, 21:04:24 pm »
Џиџи најубаво ќе ви објасни за тоа!

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #71 на: 17 Април 2012, 21:04:35 pm »
Jas prvpat smeniv sijalicka posle 9 godini na Polo. Prvata (originalot fabricki bese na Bosch), posle staviv nekoja Narva 150 DENARI (na cenkanje mu zemav za 130 DEN) i sum zadovolen sveti ubavo (ne kako Osram) ama e zadovolitelno i eftino.
Imav kratko vreme (1 mesec) Bixenon HID H4, ama farovite ne davaat ubavo rasprskuvanje na svetloto so Xenon sijalici. Treba da se podesuvaat a bez ured e malce zeznato. Koga ke vidis najdobri sijalici - halogenki se onie koi se najeftini.
Baska napraviv eden "MODE" t.e. vgradiv relinja za svetlata i so podebela zica i so dopolnitelen osigurac naponot na sijalickite se digna za 0.4V i sega svetat povekje.
Vo plan mi e da vgradam DRL modul so soft start i soft stop na lampite (ako nacekam od nekoja pomoderna kola, pa ako bide i preku CAN uf uf uf), i so indikacija na pregorena lampa - ke go koristam signalot od racnata (da mi trepka) so sto lampite na farovite bi trebalo da traat barem za 1.5 pati povekje od predvidenoto.
Sepak sijalicite so vzareno vlakno stradaat najmnogu od nagol start.

Се слагам дека горат при палење и дека со софт старт ќе им се продолжи векот. Не разбирам само како ти се качи напонот за 0,4 волти ?

Астрата ГТЦ предпоследa (л,љ,м не ги знам више со ова буквиве), има дупка со капаче на поткрилото, и таму не е едноставно, а сигурно не е 5 минути работа ;)

Се слагам и со Симо ;)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #72 на: 17 Април 2012, 21:06:57 pm »
Инаку, донесоа закон некој (регулатива) ми се чини, овие Европскиве производители,  дека мора да биде сијаличето достапно да може да го смени било кој, да не мора сопственикот да го носи во сервис аутото.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Prcot

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3463
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #73 на: 17 Април 2012, 21:13:12 pm »
Па редно беше веќе! Претеераа за секое нешто у сервис да им одиш да ти лапаат пари.

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: Фарови и осветлување
« Одговори #74 на: 17 Април 2012, 21:14:43 pm »
Jas prvpat smeniv sijalicka posle 9 godini na Polo. Prvata (originalot fabricki bese na Bosch), posle staviv nekoja Narva 150 DENARI (na cenkanje mu zemav za 130 DEN) i sum zadovolen sveti ubavo (ne kako Osram) ama e zadovolitelno i eftino.
Imav kratko vreme (1 mesec) Bixenon HID H4, ama farovite ne davaat ubavo rasprskuvanje na svetloto so Xenon sijalici. Treba da se podesuvaat a bez ured e malce zeznato. Koga ke vidis najdobri sijalici - halogenki se onie koi se najeftini.
Baska napraviv eden "MODE" t.e. vgradiv relinja za svetlata i so podebela zica i so dopolnitelen osigurac naponot na sijalickite se digna za 0.4V i sega svetat povekje.
Vo plan mi e da vgradam DRL modul so soft start i soft stop na lampite (ako nacekam od nekoja pomoderna kola, pa ako bide i preku CAN uf uf uf), i so indikacija na pregorena lampa - ke go koristam signalot od racnata (da mi trepka) so sto lampite na farovite bi trebalo da traat barem za 1.5 pati povekje od predvidenoto.
Sepak sijalicite so vzareno vlakno stradaat najmnogu od nagol start.

Се слагам дека горат при палење и дека со софт старт ќе им се продолжи векот. Не разбирам само како ти се качи напонот за 0,4 волти ?

Астрата ГТЦ предпоследa (л,љ,м не ги знам више со ова буквиве), има дупка со капаче на поткрилото, и таму не е едноставно, а сигурно не е 5 минути работа ;)

Се слагам и со Симо ;)

Naponot se digna zasto ima pad na istiot na prekidacot za svetlo i vodovite. Izmeriv so digitalec i toa koga e vklucen motorot t.e. polni alternatorot.
Mi e cudno ama raboti. Uste da resam soft start ke bide top em ke imam povekje pari za na konto :)